Kädenvääntö

Tsekkaa tuo minun edit edelliseen viestiin kulmista. Kokeile huvikseen vähä eri kulmia ja kato miten vaikuttaa. Saa käsityksen miten eri tyyppien eri taljavirityksillä tehtyjä tuloksia huono verrata 1:1.
Joo toi kulma tietenni ratkaseva tuossa ✌️ Ja siksi noita vähän vaikee vertailla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voitko Topi ottaa seuraavaksi kun Heinolassa käyt niin jonkun maksimin niin saadaan tavoiteltavaa 🤔😀
Tavoteltavaa mihin tasoon on varaa heikentyä kun jäätte eläkkeelle työelämästä? 😄 Mä voin jonkun nykästä sieltä. Pitää alkaa reenaamaan tosin eka 😄😄
 
No siis meillä täällä tolla setupilla 50kg on ihan maksimi 😀
Mitä Esa ottaa noista? Senhän on pakko olla rekka tommosissa 😮
 
Mulla siis varmasti vielä vahvempi takapaine kun esalla mutta esalla sitten ranteet ym vahvemmat 🤔
Nyt kun tarkemmin mietin ni noinhan se varmaan on pöydässäkin tietenni 😄
 
No siis meillä täällä tolla setupilla 50kg on ihan maksimi 😀
Nyt kun oon vähän kyselyiässä, ni miten loisit reeniviikon vääntöineen ja apuliikkeineen jos ei ois rajotuksia ajan eikä vääntäjien suhteen? Siis oisit nyt valmentaja ja pitäs luoda mahollisimman kilipää äijä pöytään. Sulla ja reenattavalla ei ois päivätöitä haittaamassa projektia.
 
Nyt kun oon vähän kyselyiässä, ni miten loisit reeniviikon vääntöineen ja apuliikkeineen jos ei ois rajotuksia ajan eikä vääntäjien suhteen? Siis oisit nyt valmentaja ja pitäs luoda mahollisimman kilipää äijä pöytään. Sulla ja reenattavalla ei ois päivätöitä haittaamassa projektia.
Saa muutkin vastaa kysymykseen jos haluaa 💪😄 Mun mielestä ihan mielenkiintonen aihe.
 
Saa muutkin vastaa kysymykseen jos haluaa 💪😄 Mun mielestä ihan mielenkiintonen aihe.
To ja Su pöytä reenit. Maanantaisin kumilenkeillä jumppaa ja palautumista käsille. Keskiviikkona appareita ( pronaation, supinaatio, riser ja kuppi )
Lauantaina fiiliksen mukaan joko verenkiertoa tai appareita.

Tollasta teen ite. Ei mestaruuksia joten ei kannata kopsata
 
To ja Su pöytä reenit. Maanantaisin kumilenkeillä jumppaa ja palautumista käsille. Keskiviikkona appareita ( pronaation, supinaatio, riser ja kuppi )
Lauantaina fiiliksen mukaan joko verenkiertoa tai appareita.

Tollasta teen ite. Ei mestaruuksia joten ei kannata kopsata
Miten ootte rytmittäny noi 2 vääntöreeniä viikossa? Onko joku eri teema reeneissä vai toinen esim kovaa sparria ja toinen kevyempää tekniikkaa?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom