Kädenvääntö

Jos kädenvääntäjä ja "reenaaja" väittelee niin kallistun siihen kokeneempaan.
Sun mielipiteillä voi korkeintaan pyyhkiä persettä
Mun mielestä tää on super mielenkiintonen aihe ton roinakortin takia 😄 Siis kaikissa muissa skenaarioissa naurasin tälle. Mut sillaa 45v roinavääntäjä vs 30v natu, ni ohan tossa roinaukolla etu?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä tää on super mielenkiintonen aihe ton roinakortin takia 😄 Siis kaikissa muissa skenaarioissa naurasin tälle. Mut sillaa 45v roinavääntäjä vs 30v natu, ni ohan tossa roinaukolla etu?
No on toki etu minunkin mielestä 😃 kai Topi oot jo tehnyt kisojen jälkeen ekat apuliiketreenit?oon jotenkin helvetin pettynyt jos et ottanut Kreikkaan mukaan mitään treenivälineitä...
 
No on toki etu minunkin mielestä 😃 kai Topi oot jo tehnyt kisojen jälkeen ekat apuliiketreenit?oon jotenkin helvetin pettynyt jos et ottanut Kreikkaan mukaan mitään treenivälineitä...
Heh nyt ei oo vielä pystyny 😄 Meni kyllä kisat omalta kohdilta niin päin helvettiä että hetki pitää ottaa happea. Siis ensi keskiviikkona oon kyllä mestoilla isosti 💪
 
Olihan se siellä näköjään mitenhän se pärjäsi 🤔 ajattelin ennen kisoja että saattaisi jopa voittaa sarjansa 🤔
Siis mikä äijä tämä on?
 
Se kuuluu lajiin että välillä menee..tiedän yhden suomalaisen jolla menee kaikki kisat tolleen...oli muummoassa toissa vuonna viimeinen smmissä raskaassa.
Mä olin vika tossa raskaassa oikeella kans 😄 24s. Mut sit Aku oli sillaa että maailmassa on yli 8 miljardia ihmistä, että 24/8 000 000 000 ok sijotus 😄😄
 
Omaa suoritusta taikka sen arvoa kommentoimatta, pidän tätä keskustelua sarjojen taso-eroista hyvin todellisuudesta irtaantuneena Megamassin osalta, sillä parhaana esimerkkinä mastersien voittaja Azar Maharramov päätyi seniorien vasemman käden sarjassa kolmanneksi viimeiseksi, sekä ei tänäänkään kummoisesti pärjännyt. Tietty edellisten päivien suoritus painaa, mutta se ei muuta todellisuutta siitä, ettei olisi edes "freshinä" pärjänny sarjassa. En myöskään vähättele masters-sarjan tasoa taikka sen kisaajia.
 
Omaa suoritusta taikka sen arvoa kommentoimatta, pidän tätä keskustelua sarjojen taso-eroista hyvin todellisuudesta irtaantuneena Megamassin osalta, sillä parhaana esimerkkinä mastersien voittaja Azar Maharramov päätyi seniorien vasemman käden sarjassa kolmanneksi viimeiseksi, sekä ei tänäänkään kummoisesti pärjännyt. Tietty edellisten päivien suoritus painaa, mutta se ei muuta todellisuutta siitä, ettei olisi edes "freshinä" pärjänny sarjassa. En myöskään vähättele masters-sarjan tasoa taikka sen kisaajia.
Tietysti se vaikuttaa jos vääntää Mastersin siihen eka alle ja sit tulee yleiseen sarjaan mukaan.

Mut ketään ei oo tietääkseni pakotettu vääntämään useamassa sarjassa?

Sabin väänsi pelkän oikean käden.

Voin minäkii käydä vääntää kovia treenejä viikon putkeen ja sitte mennä SM kisoihin mut olisihan se aika tyhmää alkaa spekuloida miten hyvin ehkä olisin pärjänny jos olisin lähestyny kisaa fiksummin.
 
Semmonen kun leviathan_training instassa..se on muistaakseni joku entinen yleisurheilija joka on helvetin vahva!
Aa tää äijä. En tajunnu ollenkaan että tarkotat tota ku kirjotit sukunimen suomalaisittain 😄 Joo se vääns hyvin, mut iha puskista joku noname Kreikkainen flässäs sen toprollilla. Sit se jäbä jotenki meni läjään ja tais hävitä seuraavanki matsin ja putos.
 
Ei saatana 😀 jos mä olisin ollut tuolla kisoissa katsomassa niin en olisi kehdannut edes myöntää harrastavani lajia jos taso on kerran tollanen 🤣
Nää oli mun mielestä jo aika kovat kisat, jos vertaa niihin IFA kisoihin missä ite ollu aikasemmin mukana hupiukkoilemassa. Esim Salminen lähti 2 ja ulos oikeella, Luukinen oli sijalla 20+, meitsi 2 ja ulos. Ite oon voittanu waffissa matseja lähes aina kun mukana, ja se Nemiroffi missä olin, ni sielläkin voitin 😄
 
Nää oli mun mielestä jo aika kovat kisat, jos vertaa niihin IFA kisoihin missä ite ollu aikasemmin mukana hupiukkoilemassa. Esim Salminen lähti 2 ja ulos oikeella, Luukinen oli sijalla 20+, meitsi 2 ja ulos. Ite oon voittanu waffissa matseja lähes aina kun mukana, ja se Nemiroffi missä olin, ni sielläkin voitin 😄
Juttelin sen hurrin kanssa joka voitti mut kolmesti (3), ni se sano että voitti Ronny Dahlin molemmilla käsillä ruotsin mestaruuskisojen raskaassa. Dahl oli legit äijä waffin 110ssä aikanaan.
 
Olihan meillä se kiekkopeli 😎. Ei nyt turhaan mainita kuka siinä vei, mutta.... 😉😎
Ai saatana hävisin siinä myös Martinille, ja vielä vaimolle kun ette olleet näkemässä 😄😄 Enne???
 
Mut ketään ei oo tietääkseni pakotettu vääntämään useamassa sarjassa?
Tämä juuri. Mulle tukee näistä jutuista jotenkin syyllinen olo kun karkasin paikalta aiemmin. Itse ihan tyytyväinen että meni just näin. Ensikerran sitten miettiä miten toimii.
Pakko se vaan on miettiä jatkossa että osallistuuko vain toiseen. Alkaa se niin kovaa hommaa olla jos vertaa esim kaksi vuotta sitten Ranskan kisaan, että ei ole oikeasti järkeä kummassakin kisata.
Mut Suomalaisilla meni kyllä ihan hyvin ja joukkueessa oli loistava henki päällä se on tärkeintä!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom