Olet oikeassa, snooker on ihan parasta viihdettä.Rivien välistä kun lukee niin haiskahtaa vittuilulle toki yksinkertaiset ihmiset varmaan pitää lajia yksinkertaisena. Snooker olis varmaan sun laji
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet oikeassa, snooker on ihan parasta viihdettä.Rivien välistä kun lukee niin haiskahtaa vittuilulle toki yksinkertaiset ihmiset varmaan pitää lajia yksinkertaisena. Snooker olis varmaan sun laji
Tylsempää lajia kuin snooker saa hakeaOlet oikeassa, snooker on ihan parasta viihdettä.
Seuraan mieluummin maalin kuivumista kuin snookeriaTylsempää lajia kuin snooker saa hakea
Snooker on oikeesti kivaa katottavaa jos on sattunut ite pelaan.Seuraan mieluummin maalin kuivumista kuin snookeria
Joo ite tykkään kattoa kädenvääntöä ja pointti olikin siinä että jos pitää kädenvääntöä tylsänä tussaamisena ja huuteluna niin jotain on mennyt pahasti ohiSnooker on oikeesti kivaa katottavaa jos on sattunut ite pelaan.
Tässä listassa kaikille näkyy oikeat Suomalaiset Maailmanmestarit.Tälläinen tuli vastaan, liekö on täällä jo aikaisemminkin ollut:
Kun maailman paras nainen vääntää kättä, miehet selittelevät
Kädenvääntö on yksi vanhimmista voimakilpailumuodoista.yle.fi
Ei pidä liikaa provota taas Vaikka ysärillä oli vain yksi liitto MM tasolla, onhan nykyisin taas laji kasvanut ja kehittyny paljon. Itse arvostan IFA maailmanmestareita myös suuresti, vaikkakin WAFfissa se voittaminen selkeästi vielä vaikeampaa oli 2010-luvulla.Tässä listassa kaikille näkyy oikeat Suomalaiset Maailmanmestarit.
Kuuluu enemmän asioihin joita tekisin itse mieluummin katsomisen sijaan.Mitä ihmettä?
Itse tykkään katsella snookeria vaikka yö myöhälle. Se on vähän sellaista shakin kaltaista ennakointia yhdistettynä luokattoman taitaviin lyönteihin.
Ehkä olen vaan niin outo ukko
Eikä auta unohtaa että Kamil Jablonski oli ifa ukko, nyt top 10 vasurilla absoluuttisesti.Ei pidä liikaa provota taas Vaikka ysärillä oli vain yksi liitto MM tasolla, onhan nykyisin taas laji kasvanut ja kehittyny paljon. Itse arvostan IFA maailmanmestareita myös suuresti, vaikkakin WAFfissa se voittaminen selkeästi vielä vaikeampaa oli 2010-luvulla.
Nähdäänköhän me Jablonski vielä WAF MM-kisoissaEikä auta unohtaa että Kamil Jablonski oli ifa ukko, nyt top 10 vasurilla absoluuttisesti.
En tiedä motivoiko sitä jos pääsee enemmän noihin haastetapahtumiin? Kaavioturnauksissa mega paljon enemmän sattumaa mukana ja hävittävää kans. Ikävä tilanne kyllä että maailmanmestarin päällä on se 20 tyyppiäNähdäänköhän me Jablonski vielä WAF MM-kisoissa
Kuuluu enemmän asioihin joita tekisin itse mieluummin katsomisen sijaan.
Mä luulen että on Kamilille järkevämpää pysytellä Pro puolella. Saa maksun kisaamisesta ja arvostus kovempaa.En tiedä motivoiko sitä jos pääsee enemmän noihin haastetapahtumiin? Kaavioturnauksissa mega paljon enemmän sattumaa mukana ja hävittävää kans. Ikävä tilanne kyllä että maailmanmestarin päällä on se 20 tyyppiä