Kädenvääntö

Eli toistoja täydestä venytyksestä neutraaliin on parempi massaa ajatellen mitä neutraalista supistukseen.
Tän oon itekki havainnu ✌️Siksi tulee jonkun verran, aika paljonkin tehtyä myös bodausta forkuille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno kuvakulma. Tossa näkyy ratkasun hetki. Se kun Levan siirty prässää ja Devonilla ei riittäny voima estää siirtymää, tai toisinsanoen Levanilla tolkuttoman paljon jerkkua että onnistu tossa siirtymässä.
 
onko kurtilla kahvakuulia? Voi testata että mitä voi nostaa ku on melkeen 50kg belt riser. Itse testain just 12kg ku isompaa ei ole ja se meni ongelmitta. Kai nyt maailmaluokan vääntäjä tuplat ottaa?
 
Viimeksi muokattu:
onko kurtilla kahvakuulia? Voi testata että mitä voi nostaa ku on melkeen 50kg belt riser. Itse testain just 12kg ku isompaa ei ole ja se meni ongelmitta. Kai nyt maailmaluokan vääntäjä tuplat ottaa?
Toi tekniikka millä sporrong ton tekee on vaan niin sairaan vaikea että mä en usko taas ennenkun toisin todistetaan 😀...ja toki noi riippuu paljon aina kuulastakin.
 
onko kurtilla kahvakuulia? Voi testata että mitä voi nostaa ku on melkeen 50kg belt riser. Itse testain just 12kg ku isompaa ei ole ja se meni ongelmitta. Kai nyt maailmaluokan vääntäjä tuplat ottaa?
Tolla tyylillä tehtynä saattaa mulla olla 12kg kuula maximi suoritus. Samaan aikaan se remmi riseri nosto jotain +30kg, enkka 32kg.

Yli kuudenkymmenen nostajia ei taida eliitti vääntäjistäkään hirveesti löytyä🤔

Sit vielä sekii että, toi kuulanosto muuttuu vaikeammaksi myös sen takia että painavalpi kuula on myös isompi kokoinen. Sen massan keskipiste on siten kauempana nostajan kädestä.

Eli 24kg murkula on selkeästi enemmän kuin tuplat 12kg nähden.
 
Tolla tyylillä tehtynä saattaa mulla olla 12kg kuula maximi suoritus. Samaan aikaan se remmi riseri nosto jotain +30kg, enkka 32kg.

Yli kuudenkymmenen nostajia ei taida eliitti vääntäjistäkään hirveesti löytyä🤔

Sit vielä sekii että, toi kuulanosto muuttuu vaikeammaksi myös sen takia että painavalpi kuula on myös isompi kokoinen. Sen massan keskipiste on siten kauempana nostajan kädestä.

Eli 24kg murkula on selkeästi enemmän kuin tuplat 12kg nähden.
Joo, tosi paljon kuulasta kiinni. Itse en vaan allekirjota tuota että tuplat toisessa nostossa on suoraan tupla toiseen nostoon. Eli jos otat 30kg beltillä ja 12kg kuulalla niin 60kg tarvitaan 24kg kuulaan. Itse juuri otin isolla kuulalla 12kg tuolla sporongin tyylillä ja beltillä otan hyvänä päivänä 25kg. Tosi on että eihän nuihin voi luottaa ku kuulan painoa ei näy ja joku joka tuon videon on tehny on saattanu vaan lätkästä siihen jonkun luvun. Itse tosin uskon vaan että maailmaluokan kädenvääntäjät on todella paljon kaikkia edellä ja välillä tuntuu mahdottomilta nuo painot mitä ne veivaa.
 
Tolla tyylillä tehtynä saattaa mulla olla 12kg kuula maximi suoritus. Samaan aikaan se remmi riseri nosto jotain +30kg, enkka 32kg.

Yli kuudenkymmenen nostajia ei taida eliitti vääntäjistäkään hirveesti löytyä🤔

Sit vielä sekii että, toi kuulanosto muuttuu vaikeammaksi myös sen takia että painavalpi kuula on myös isompi kokoinen. Sen massan keskipiste on siten kauempana nostajan kädestä.

Eli 24kg murkula on selkeästi enemmän kuin tuplat 12kg nähden.
Voiko tossa tulla muuttujana toi spesifi puristaminen kuulan kahvasta, mitä ei remmillä tuu? Et kun jengi veivannu remmillä selkeesti enemmän, ni siitä tulee suhteessa enemmän ku Tobiaksella?
 
Pitää koittaa jos joskus eksyy salille👍🏻 kuukauteen nostanut maitopurkkia enempää😃
Kysyny varmaan ennenki, mut miten tollanen kuukauden tauko vaikuttaa voimatasoihin. Ite en oo pitäny kuukauden taukoa aikuisiällä puntista 😄
 
Puntista varmaan 6vk.. kyllä se pudottaa vähä, mun tapauksessa perustasolle mikä yleensä ilmankin punttien nostelua😃
Hurjaa 💪😄Vähän kateellinen joutuu kyllä olemaan. Mutta oon aina sanonu että urheilussa kandee olla geneettistä taipumusta lajiin mitä harrastaa 😄😄
 
Joo, tosi paljon kuulasta kiinni. Itse en vaan allekirjota tuota että tuplat toisessa nostossa on suoraan tupla toiseen nostoon. Eli jos otat 30kg beltillä ja 12kg kuulalla niin 60kg tarvitaan 24kg kuulaan. Itse juuri otin isolla kuulalla 12kg tuolla sporongin tyylillä ja beltillä otan hyvänä päivänä 25kg. Tosi on että eihän nuihin voi luottaa ku kuulan painoa ei näy ja joku joka tuon videon on tehny on saattanu vaan lätkästä siihen jonkun luvun. Itse tosin uskon vaan että maailmaluokan kädenvääntäjät on todella paljon kaikkia edellä ja välillä tuntuu mahdottomilta nuo painot mitä ne veivaa.

Voiko tossa tulla muuttujana toi spesifi puristaminen kuulan kahvasta, mitä ei remmillä tuu? Et kun jengi veivannu remmillä selkeesti enemmän, ni siitä tulee suhteessa enemmän ku Tobiaksella?
Juu, ehdottomasti tossa muuttujia riittää. Mulla itellänikii vaihtelua käsien välillä. Jos vaikka riseria tai pronaatiota mittaa yhdellä tavalla, niin oikea on vahvempi ja toisella tavalla taas vasen😅

Annoin noi omat luvut tohon vaan suuntaa antamaan. Ehkä toi Sporrongin temppu tuntuu niin hurjalta vaan siks että en oo nähny kenenkään muun tekevän mitään vastaavaa.

Jos Eddie Hall ois nostanut sen 500kg maven vaa jollain random sali videolla, niin oisin epäilly sitäkii kun oli niin paljon muita edellä 🤷🏻‍♂️
 
Onko kukaan rikkonu Remmillä sormien päältä edes 50kg ? Ermeksen riser rystysten päältä on niin eri nosto jo että ei voi verrata. Noi kahvakuulien koot ja kämmenosat vaihtelee tosi paljon ni ei niitäkää voi suoraa verrata. Ite tehny noilla kiertäjiä. Hirveitä eroja jo pelkästään se millai se kahvaosa on ja sit millai se kuulan osan halkaisia ni vaikuttaa.
 
Back
Ylös Bottom