Kädenvääntö

En silti usko tohon ermeksen nostoon ennenkun se punnitsee sen 😃
pitää linkata ermekselle k-raudan linkki ja käskiä tilata ripustusvaaka ja oikeasti näyttää kameralle tulos leikkaamatta sitä videota välissä. Tuossakin se tekee noston ja sitten lähtee kävelemään pois, mutta video leikkaa ja kameramies on siirtyny metrin sivummalle ja ermes lähtee esittelemään pinoaan. Siinä ois foliohatun paikka. Coach Ray tosin oli sen kans treenaamassa kuukausi sitten tuolla ja ne käytti nuita samoja painoja niitten treeneissä niin uskon itse että painot on oikein. Tai mistä sitä tietää ku kyse on Ermulista, osaako se edes laskea.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FB_IMG_1714649621467.jpg


😮😮
 
pitää linkata ermekselle k-raudan linkki ja käskiä tilata ripustusvaaka ja oikeasti näyttää kameralle tulos leikkaamatta sitä videota välissä. Tuossakin se tekee noston ja sitten lähtee kävelemään pois, mutta video leikkaa ja kameramies on siirtyny metrin sivummalle ja ermes lähtee esittelemään pinoaan. Siinä ois foliohatun paikka. Coach Ray tosin oli sen kans treenaamassa kuukausi sitten tuolla ja ne käytti nuita samoja painoja niitten treeneissä niin uskon itse että painot on oikein. Tai mistä sitä tietää ku kyse on Ermulista, osaako se edes laskea.
Itse en usko että tuossa on mitään tahallista vippaskonstia mutta tuskin tuollaiset tokmannipainot on kovin tarkkoja joten kyllä nuo pitäisi aina punnita.
 
Joo näitä jengi ajattelee eri tavoilla. Itelle täysin ylivoimainen voitto ei maistu yhtä hyvältä kuin tiukan ottelun voitto. Ja vastaavasti todella täpärä häviö harmittaa enemmän kuin 0-6 turpasauna, johtuen siitä murskatappiossa fiilis ettei ollut mitään mahiksiakaan voittoon.
Itselle sama homma voittamisen suhteen, mutta jos jollekin häviää täpärästi niin silloin tiedän että seuraavalla kerralla on mahdollisuus voittaa.

Jos toinen vie kuin litran mittaa niin silloin on itse selvästi huonompi.
 
Oot kyllä oikeassa että toi tyyli ei ole suoraan vertailukelpoinen kun muut vetää suorempaan taaksepäin.

Mut toi Ermeksen versio on potentiaalisesti lajinomaisempi🤔

Luulen että jatkossakin on paremmuus selvitettävä toisiaan vastaan vääntämällä eikä apuliikkeillä 😄
Näyttää enemmän sivupaineelta omaan silmään 😄
Ihan eri liike maksimissa kuin noissa aiemmissa liikkeissä, no painot nousi ja kuten sanoit potentiaalisesti lajinomaisempi.
 
Ermeksen ranne ilmeisesti tulee muita voimia jäljessä. Varmaan siksi tuo ranneside. Onhan se pitänyt ennenkin sitä eri liikkeissä. Suoraan neutraaliotteella saa varmaan selvästi vähemmän mutta näähän on vain apuliikkeitä. Miettikää kun tulisi tuo voimannostovarustekulttuuri myös Kädenväännön apuliikkeisiin. Kohta on joka ukolla erilaiset ranne ja kyynärvarusteet sekä hauisjousi. Kuka saa vaan isoimmain raudan :unsure: Kilpailupuolelle myös eri liitto ja sitäkautta eri tekniikat:giggle:
Teknologia kun kehittyy niin tulevaisuudessa tulee kyborgisarjat, saa Levankin haastajan kun vastustajalla on hydraulisylinteri hauiksen tilalla.

terminator käsi.jpg
 
Näyttää enemmän sivupaineelta omaan silmään 😄
Ihan eri liike maksimissa kuin noissa aiemmissa liikkeissä, no painot nousi ja kuten sanoit potentiaalisesti lajinomaisempi.

Sivupaineen ja takapaineen yhdistelmä. Kumpi sitten parempi. Tehdä erikseen takapaine- ja sivupaine liikkeet vai tollanen yhdistelmäliike.
 
Enpä ole kädenvääntöä aikaisemmin seurannut, mutta tuli nähtyä Jessen ja Henkan video aiheesta. Esim. Levan ja Devon olivat minulle täysin tuntemattomia. Nyt kun muutama video tuli katsottua, algoritmi tyrkyttää aiheeseen liityvää matskua jatkuvasti.
Jollain sivukorvalla olen kyllä tiedostanut, että tämän ikivanhan voimailulajin suosio on ollut kovassa nousussa. Somesuosiot on ihmeellisiä juttuja. Ilmeisesti lajin pariin on tullut mielenkiintoisia persoonia, onnistunutta markkinointia ja rahaakin on kai jo tarjolla.
Tämä kilpakädenvääntö aiheuttaa ristiriitaisia tunteita. Tuo tasapuolisen alkuasennon hakeminen on aikamoista sirkustouhua. Yhdellä videolla "Larratti" haukkuu koko ajan tuomaria ja huutaa "elbow, elbow" ja joku nainen komppaa taustalla. Itse vääntämisestä ei tahdo tulla mitään. Toisella videolla esiteltiin kuinka 79 kiloisesta nuoresta miehestä on vuosien saatossa tullut 175-kiloinen georgialainen härkä. Aikamoista. Tuollainen spesiaalilaji vaatii tietysti ihan omanlaistaan voimaa ja tekniikkaa. Myönnän, etten ymmärrä lajin hienouksia lainkaan. Sinänsä ihan kunnioitettavaa, että tämä sinänsä hyvin yksinkertainen, ikiaiakainen laji on saanut tällaista näkyvyyttä. Mitähän seuraavaksi, sormikoukkua?
 
Enpä ole kädenvääntöä aikaisemmin seurannut, mutta tuli nähtyä Jessen ja Henkan video aiheesta. Esim. Levan ja Devon olivat minulle täysin tuntemattomia. Nyt kun muutama video tuli katsottua, algoritmi tyrkyttää aiheeseen liityvää matskua jatkuvasti.
Jollain sivukorvalla olen kyllä tiedostanut, että tämän ikivanhan voimailulajin suosio on ollut kovassa nousussa. Somesuosiot on ihmeellisiä juttuja. Ilmeisesti lajin pariin on tullut mielenkiintoisia persoonia, onnistunutta markkinointia ja rahaakin on kai jo tarjolla.
Tämä kilpakädenvääntö aiheuttaa ristiriitaisia tunteita. Tuo tasapuolisen alkuasennon hakeminen on aikamoista sirkustouhua. Yhdellä videolla "Larratti" haukkuu koko ajan tuomaria ja huutaa "elbow, elbow" ja joku nainen komppaa taustalla. Itse vääntämisestä ei tahdo tulla mitään. Toisella videolla esiteltiin kuinka 79 kiloisesta nuoresta miehestä on vuosien saatossa tullut 175-kiloinen georgialainen härkä. Aikamoista. Tuollainen spesiaalilaji vaatii tietysti ihan omanlaistaan voimaa ja tekniikkaa. Myönnän, etten ymmärrä lajin hienouksia lainkaan. Sinänsä ihan kunnioitettavaa, että tämä sinänsä hyvin yksinkertainen, ikiaiakainen laji on saanut tällaista näkyvyyttä. Mitähän seuraavaksi, sormikoukkua?
Rivien välistä kun lukee niin haiskahtaa vittuilulle😂 toki yksinkertaiset ihmiset varmaan pitää lajia yksinkertaisena. Snooker olis varmaan sun laji
 
Rivien välistä kun lukee niin haiskahtaa vittuilulle😂 toki yksinkertaiset ihmiset varmaan pitää lajia yksinkertaisena. Snooker olis varmaan sun laji
kuulosti kyllä vähän siltä että ei taida kaveri enempää kädenvääntöä kattoa mutta päätti silti käydä lajia vähän haukkumassa ajan kuluksi. Valitettavaa on että youtube työntää sille nyt kädenvääntö matskua monta päivää niin harmittaahan se
 
Enpä ole kädenvääntöä aikaisemmin seurannut, mutta tuli nähtyä Jessen ja Henkan video aiheesta. Esim. Levan ja Devon olivat minulle täysin tuntemattomia. Nyt kun muutama video tuli katsottua, algoritmi tyrkyttää aiheeseen liityvää matskua jatkuvasti.
Jollain sivukorvalla olen kyllä tiedostanut, että tämän ikivanhan voimailulajin suosio on ollut kovassa nousussa. Somesuosiot on ihmeellisiä juttuja. Ilmeisesti lajin pariin on tullut mielenkiintoisia persoonia, onnistunutta markkinointia ja rahaakin on kai jo tarjolla.
Tämä kilpakädenvääntö aiheuttaa ristiriitaisia tunteita. Tuo tasapuolisen alkuasennon hakeminen on aikamoista sirkustouhua. Yhdellä videolla "Larratti" haukkuu koko ajan tuomaria ja huutaa "elbow, elbow" ja joku nainen komppaa taustalla. Itse vääntämisestä ei tahdo tulla mitään. Toisella videolla esiteltiin kuinka 79 kiloisesta nuoresta miehestä on vuosien saatossa tullut 175-kiloinen georgialainen härkä. Aikamoista. Tuollainen spesiaalilaji vaatii tietysti ihan omanlaistaan voimaa ja tekniikkaa. Myönnän, etten ymmärrä lajin hienouksia lainkaan. Sinänsä ihan kunnioitettavaa, että tämä sinänsä hyvin yksinkertainen, ikiaiakainen laji on saanut tällaista näkyvyyttä. Mitähän seuraavaksi, sormikoukkua?
Tuo sormusaave joka Devonin matseissa on yleensä taustalla kiljumassa on hänen vaimonsa, Jodi Larratt.

Kuuluu siis heidän taktiikkaansa että Devon hämmentää tarkoituksellaan vastustajaa ja tuomaria, vaimo hoitaa samaa muutaman metrin päässä huutamalla "elbow, elbow".

Hyvin erilainen suhtautuminen vääntötapahtumaan heillä ja itse en tuota arvosta tippaakaan.
 
Back
Ylös Bottom