Kädenvääntö

Onko noviisilla mahdollista saada haastematsia ? Haluasin haastaa jonkun lupaavan noviisin joka pyörii siinä 90kg tuntumissa. Hyvä show tarjolla sen on varma.. Soitan suutani alusta loppuun. Liika jännityksestä johtuva tajun menetys myös mahdollista joka takaa lukuisia katsojia kanavallesi! ;D
Tommosia kavereita tarvitaan ehdottomasti hieman flegmaattisiin kädenvääntöpiireihin. Ei muuta kun tervetuloa ja sopiva vastustaja sulle löydetään varmasti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo mutta ei itellä kyllä mitään mahiksia tollaseen rautaan mitä sä otat tossa.😂 Toki siis taljoissa ja kulmissa eroja mutta äijä saa kyllä koittaa kun seuraavaksi täällä käyt mitä saat niin siinä on tavoitetta sitten mulle 🤣
Luulisin olevani noissa melko hyvä. Täytyy kokeilla jos jossain olisi sopiva tilaisuus haastaa noita junioreita. Ilmotelkaa jos järjestätte avoimet treenit.
 
Minusta tuo Juvosen hookkiveto noinkin puhtaasti on kovempi suhteessa tohon takapaineeseen. Oon ite ainakin seurannut vuosia noiden huippujenkin apuliikkeitä niin siellä ammatti illoissa on tyyppejä ketkä ei liikuttele noin kevyesti. Tietty kaikilla eri vahvuudet mutta silti.
 
Minusta tuo Juvosen hookkiveto noinkin puhtaasti on kovempi suhteessa tohon takapaineeseen. Oon ite ainakin seurannut vuosia noiden huippujenkin apuliikkeitä niin siellä ammatti illoissa on tyyppejä ketkä ei liikuttele noin kevyesti. Tietty kaikilla eri vahvuudet mutta silti.
Pitäs kyllä alkaa tehä tota liikettä taas. 70kg ois katu-uskottava nosto tosta 😄
 
Olisko mielestänne ihan mottipäistä ottaa kisaa apuliikkeissä? Otettais vaikka kolme lajinomaista apuliikettä ja kisattais niissä. Henkka vois lajiguruna valita liikkeet.
Tolle joku mahtipontinen nimi kisalle vielä, ni avot 😄 SM kisojen jälkeen Heinolassa?
 
Olisko mielestänne ihan mottipäistä ottaa kisaa apuliikkeissä? Otettais vaikka kolme lajinomaista apuliikettä ja kisattais niissä. Henkka vois lajiguruna valita liikkeet.
Jos saa ehdottaa niin, ainakin joku laji ois hyvä ottaa esimerkiksi sillä krasipulley taljalla.

Niitä on myyty ympäri maailmaa niin pystyy ees vähän vertailee ulkomaisiin suorituksiin🙄
 
Tottakai täytyy tuomaroida ja säännöt sovitaan yhdessä.
Noissa kandee monesti säännöt olla sillaa laveet ja selkeet ettei mee pelleilyksi ja tekemisen meininki säilyy.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom