Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jere Ilvonen vs. Kimmo Kurtti haastematsi saadaan kyllä aikaiseksi jos Kurtille sopii. Jere valmis matsiin kunhan vähän annetaan valmistautumisaikaa. Ensi kesänä voitas ottaa Ruutanan oluthuoneella taas haastematseja. Janne tai Topi vois olla mulle sopivia pareja. Mitäs mieltä herrat asiasta? Tietysti kaikki halukkaat tervetulleita.
Onko noviisilla mahdollista saada haastematsia ? Haluasin haastaa jonkun lupaavan noviisin joka pyörii siinä 90kg tuntumissa. Hyvä show tarjolla sen on varma.. Soitan suutani alusta loppuun. Liika jännityksestä johtuva tajun menetys myös mahdollista joka takaa lukuisia katsojia kanavallesi! ;D
 
No nyt 💪


1000087685.jpg
 
Onko noviisilla mahdollista saada haastematsia ? Haluasin haastaa jonkun lupaavan noviisin joka pyörii siinä 90kg tuntumissa. Hyvä show tarjolla sen on varma.. Soitan suutani alusta loppuun. Liika jännityksestä johtuva tajun menetys myös mahdollista joka takaa lukuisia katsojia kanavallesi! ;D
Yksi historian tiukimmista myyntipuheista supermatsiin 😄 Saakohan Engin tälläsiä päivittäin sähköpostiinsa?
 
katso liitettä 262225
Mielenkiintoisia matseja luvassa kesälle.

Katseliko kukaan muuten viimeviikonlopun king of tablea?

On mielenkiintosia tulossa paljon. Enginillä hyviä myös mielessä. Engin ihan mehuissaan kun saa järkkää noita matseja mitä itekki haluis nähdä.

Ei tullu katottua, mutta uusimmasta Fixistä tuli tänää kuunneltua analyysit matseista.
 
Onko teillä videoita kun ootte ottaneet taljalla takapaineitta hihnalla?mitä porukka saa siitä?mä en pysty edelleenkään käsittämään jos noi ermeksen jutut pitää paikkansa 92 kilosta tai vittu ihan sama vaikka olisi 82 🤣 ja siis ei tää ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun olen ihmetyksessä oman heikkouteni kanssa 🤣
 
Onko teillä videoita kun ootte ottaneet taljalla takapaineitta hihnalla?mitä porukka saa siitä?mä en pysty edelleenkään käsittämään jos noi ermeksen jutut pitää paikkansa 92 kilosta tai vittu ihan sama vaikka olisi 82 🤣 ja siis ei tää ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun olen ihmetyksessä oman heikkouteni kanssa 🤣

View: https://www.instagram.com/p/Ca0Hu94tDFH/?igsh=Nm5raGswNmlpdHA5


Tossa meitsin 61kg. Ittel tuntuu ettei oo takapainetta pöydässä lainkaan, ni pakkohan noitten mörköjen ottaa tuosta paljon enemmän 😄
 
No joo mutta ei itellä kyllä mitään mahiksia tollaseen rautaan mitä sä otat tossa.😂 Toki siis taljoissa ja kulmissa eroja mutta äijä saa kyllä koittaa kun seuraavaksi täällä käyt mitä saat niin siinä on tavoitetta sitten mulle 🤣
Tämä on sopimus 🤝
 
Ootko Topi tehny tota silleen neutraaliotteella miten käsi on niiku vasarakäännössä. Miten koet erot painoissa ?
 
Ootko Topi tehny tota silleen neutraaliotteella miten käsi on niiku vasarakäännössä. Miten koet erot painoissa ?
Heh tarkotus oli videolla olla hammer otteessa käsi 😄😄😄
 
Onko teillä videoita kun ootte ottaneet taljalla takapaineitta hihnalla?mitä porukka saa siitä?mä en pysty edelleenkään käsittämään jos noi ermeksen jutut pitää paikkansa 92 kilosta tai vittu ihan sama vaikka olisi 82 🤣 ja siis ei tää ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun olen ihmetyksessä oman heikkouteni kanssa 🤣
Kyllä ne tuntuu tuolla elitessä siellä 70kg+ menevän suurin osa. Eikös se cypin yli 80kg mitattu ihan sillä veto puntarilla. Rino masic irrottaa yli 70 19 vuotiaana ja vois kuvitella että jos Levan nitkuttelee 100kg kässärillä sitä sen scotti penkkiään niin täytyy sielä se 80kg ainakin irrota hihnalla. Tuossa Topikin natuna vetää 61.5 niin mitä menis Levanin lääkkeillä vuoden kuluttua? 80?
 
Kyllä ne tuntuu tuolla elitessä siellä 70kg+ menevän suurin osa. Eikös se cypin yli 80kg mitattu ihan sillä veto puntarilla. Rino masic irrottaa yli 70 19 vuotiaana ja vois kuvitella että jos Levan nitkuttelee 100kg kässärillä sitä sen scotti penkkiään niin täytyy sielä se 80kg ainakin irrota hihnalla. Tuossa Topikin natuna vetää 61.5 niin mitä menis Levanin lääkkeillä vuoden kuluttua? 80?
*kynänä natuna. 150kg vähintään 😄
 
1000087712.jpg

Nyt on taas paljon mielenkiintoista, jännää, hyvää tulossa.

Yhtenä mulle kiintoisimpana nostaisin ton Samushia vs Aidarkhan kohtaamisen. Ties kuinka moninkertainen East vs west mestari joutuu nyt tosi testiin kun vähän lisää massaa ottanut Kazakkisoturi astelee pöytään😎

Oikeesti, varmaan eka kerta ikinä näissä iltamissa kun veikkaisin Samushiaa vastaan 🙄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom