Kädenvääntö

Joo näin se varmaan oli ja yermolchikin kisat taisi mennä pilalle just tohon matsiin Topin kanssa 🤔😃
Jep! Ite tsekkasin että nyt on tiukka matsi Saaranluomalla että miten se ei muka voita nopeemmin 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä vuonna? Vikoina vuosina turnaus alko olla vähän höpöhöpö suhteessa vanhaan.
Se vielä tarkennettava, että paha äijä kyseessä 😄💪
 
"This is my entire armwrestling specific workout for the day. 2 heavy reps.

My week, if all goes to the plan, consists of 5 days in the gym doing body-building routine, 1 day a week of table time and 7 days a week of a heavy single or two and 7 days a week of light weight high reps."

Bowenin viikko ohjelma. Aika näppärä 😮
 
vähän höpöhöpö suhteessa vanhaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=jifj7Atb2EI


😜
No juu eipähän tuolla viimevuosina jotkut huipuista kilpailleet, ainakaan avoimessa.

Mutta puhuin läpiä päähäni :cry:
Miten voi muisti olla väärässä vaikka 100% varma muistikuva että olisi kertaalleen voittanut.

Schlitte siis kilpaillut kahdesti zlotyssa, 2013 tuli toiseksi häviten kazakstanilaiselle(?)
schlitte 2.png


2018 oli neljäs, Engin, Mindaugas ja random georgialainen sijoittuneet ylemmäksi joten en tiedä onko tuo taso niin huonoksi mennyt 😁
schlitte.png
 
Oliko tämä se kerta kun ruotsalainen (se naapurimaa) väänteli suomalaisten pikku-ukkojen käsiä tiskiin ja näytit kaapin paikan?
Siis mä vääntelin pikkuruottalaisia patjaan, ja toi tuli EM mitalistina laittamaan mua ruotuun 😄
 
Tästä ei kyllä muuten meinaa Sandrista tunnistaa, ettei ollut nimikaima? 😄
Heh mun taktiikka terminaattori elokuvien juonta lainaten on tuhota jengiä ennen kuin niistä tulee voittamattomia 😄😄
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=jifj7Atb2EI


😜
No juu eipähän tuolla viimevuosina jotkut huipuista kilpailleet, ainakaan avoimessa.

Mutta puhuin läpiä päähäni :cry:
Miten voi muisti olla väärässä vaikka 100% varma muistikuva että olisi kertaalleen voittanut.

Schlitte siis kilpaillut kahdesti zlotyssa, 2013 tuli toiseksi häviten kazakstanilaiselle(?)
katso liitettä 262208

2018 oli neljäs, Engin, Mindaugas ja random georgialainen sijoittuneet ylemmäksi joten en tiedä onko tuo taso niin huonoksi mennyt 😁
katso liitettä 262211

Oliko Nemiroffissa muuten joku sellanen että vikoina vuosina top8n takia raskassarja oli väsynyt, mutta pienet sarjat edelleen timanttisia?
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=jifj7Atb2EI


😜
No juu eipähän tuolla viimevuosina jotkut huipuista kilpailleet, ainakaan avoimessa.

Mutta puhuin läpiä päähäni :cry:
Miten voi muisti olla väärässä vaikka 100% varma muistikuva että olisi kertaalleen voittanut.

Schlitte siis kilpaillut kahdesti zlotyssa, 2013 tuli toiseksi häviten kazakstanilaiselle(?)
katso liitettä 262208

2018 oli neljäs, Engin, Mindaugas ja random georgialainen sijoittuneet ylemmäksi joten en tiedä onko tuo taso niin huonoksi mennyt 😁
katso liitettä 262211

Et ole yksin asian kanssa koska mä oon edelleenkin sitä mieltä että schlitte on kerran voittanut sen 🤣..siis mitä helvettiä...oon ihan varma 🤣
 
Et ole yksin asian kanssa koska mä oon edelleenkin sitä mieltä että schlitte on kerran voittanut sen 🤣..siis mitä helvettiä...oon ihan varma 🤣
Kädenväännön Mandela-efekti syntynyt? 😁
Mukava huomata etten ole ainoa, säikähdin jo että alkaako allekirjoittaneen sipuli pehmetä.
 
Oliko Nemiroffissa muuten joku sellanen että vikoina vuosina top8n takia raskassarja oli väsynyt, mutta pienet sarjat edelleen timanttisia?
Top 8 alkoi alkuvuodesta 2019, aikaisempina vuosina siis oli ollut noita vendetta-haastematseja samaan aikaan kuin zloty finaali, joissa Pushkarit yms kisasivat.

Onhan nuo supermatsit mukavia mutta en siltikään aivan ymmärrä miksi piti samaan aikaan järjestää kuin zloty.
 

View: https://youtu.be/4-3wvJrrm1g?t=266

Missäköhän kunnossa on Schlitte nykyään, ainakin 3v sitten sparrailli Leonidaksen kanssa.
Tuosta täytyisi nähdä tuoreempaa sparria.

Viime vuoden EM:ssä voitti ainakin oman sarjansa. Kävi se kaapelitehtaalla vääntämässä seuraavana maanantaina, tuntu vahvalta mut kaikki me oltiin nii jumissa ja väsyneitä että hankala vetää mitään johtopäätöksiä 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom