Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sut pitäisi sinne laittaa!!!
Ymmärsin, että oli jotain keskustelua kulisseissa että oisin juontanu noi SM kisat, mutta virallinen syy miksei onnistunu ni liikaa lähtis ääntä siellä ja häiritsis muita lajeja 😄
 
Soita Topi töihin ja ota lopputili aletaan pitämään Ylellä joka viikkoista kädenvääntö katsausta 🤣
Heh oon kyl niin köyhä, etten voi heti luopua mun 1400e/kk tuloista vartijana 😄 Mut siis tollanen ois kyl pähee. Oon muuten saanu pyytelyjä että ois pitäny tehä tän vuoden SM kisoista se arvailu video jäbän kans. Pyrin vastailemaan mahollisimman epäkohteliaasti kaikille tiedustelijoille ✌️
 
Heh oon kyl niin köyhä, etten voi heti luopua mun 1400e/kk tuloista vartijana 😄 Mut siis tollanen ois kyl pähee. Oon muuten saanu pyytelyjä että ois pitäny tehä tän vuoden SM kisoista se arvailu video jäbän kans. Pyrin vastailemaan mahollisimman epäkohteliaasti kaikille tiedustelijoille ✌️
Joo muista olla vittumainen ja ylimielinen!
 
Joo muista olla vittumainen ja ylimielinen!
Mut rehellisyyden nimissä tollasen videon vois joskus tehä taas 💪

Videon pyytelijät = meitsi 😄😄😄
 

Kohdasta 8.20 eteenpäin
Siis onko Henri nyt kruunattu suomen viralliseksi kädenvääntötietäjäksi, ala Mertaranta 2.0. 😅

Täytyykin katsastaa paremmalla ajalla mikä on kupletin juoni.
 
Pakkohan Lilievin on voittaa Brandon. Ei sille muuten ole ees seuraavaa ottelua tiedossa, olkoonkin legenda tai ei 🤷🏻‍♂️

Kyl mä ainakii uskon Arseniin sen verran että tään se voittaa 💪
Nämä on näitä taas, Legenda nousee mullista yli 10v poissaolon jälkeen, joko voittaa tai häviää Brandonille.

Sitte ihmetellään kun ei pärjää, ei tuo Brandon mikään täysi kynis ole että voi mennä kumpaan suuntaan tahansa kun ei ole tuoretta tietoa Lilievin kondiksesta.
 
Juvonen on kädenväännön Mertaranta 😀 mä nyt satuin vaan asumaan tässä lähimpänä 😀
Sakari_Pietilä_2008.jpg


Hermola? 😄
 
Mä kans meinaan vähä että toi Brandon vois kyl olla vielä tällä hetkellä liikaa tolle Arsenille. Siis 11v taukoa ja 3kk reeniä ni eihän ton Brandonin pitäis mitenkään hävitä. Eiks se kuitenkin omassa sarjassaan ole Usassa ihan siellä kärjessä ollu pitkän aikaa.
 
Mä kans meinaan vähä että toi Brandon vois kyl olla vielä tällä hetkellä liikaa tolle Arsenille. Siis 11v taukoa ja 3kk reeniä ni eihän ton Brandonin pitäis mitenkään hävitä. Eiks se kuitenkin omassa sarjassaan ole Usassa ihan siellä kärjessä ollu pitkän aikaa.
Mä suhtaudun pienellä skeptisyydellä noihin ku porukka ilmoittaa ettei oo reenannu 11 vuoteen tms.🙄

Todellisuus ehkä lähempänä sitä että eivät ole harjotelleet tavoitteellisesti ja tosissaan 💁🏻‍♂️
 
Mä suhtaudun pienellä skeptisyydellä noihin ku porukka ilmoittaa ettei oo reenannu 11 vuoteen tms.🙄

Todellisuus ehkä lähempänä sitä että eivät ole harjotelleet tavoitteellisesti ja tosissaan 💁🏻‍♂️
Joo siis pöytäaikaa varmasti Lilieville siunaantunu enemmän kuin keskiverto suomivääntäjällä ton 11 vuoden aikana 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom