Kädenvääntö


View: https://www.youtube.com/watch?v=NX2DgPnHL4k

en tiiä miten porukka tuolla kuvitteli että cypi alkaa olemaan jo lähellä prime kuntoaan ku kädet vähä kasvo tässä Devon matsiin valmistautuessa. Eihän tuosta haban ympärysmitasta puutu enää ku 14cm siihen mitä ne oli 10 vuotta sitte

Ton Cypin mitat on ennen mitattu aina päin helvettiä jotta saataisiin isompi lukema.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ton Cypin mitat on ennen mitattu aina päin helvettiä jotta saataisiin isompi lukema.
Eikö sillä aika paksut kädet kumminki aikanaan ollu? Muistan kyllä pakkiksen legendaarisen väittelyn että oliko ihan 60cm 😄
 
Eikö sillä aika paksut kädet kumminki aikanaan ollu? Muistan kyllä pakkiksen legendaarisen väittelyn että oliko ihan 60cm 😄
en itsekkään kyllä usko että 63cm löytyi mikä on suurimmillaan ilmotettu, mutta 60 on voinu hyvinkin olla vähän suuremmissa rasvoissa. Tuo 58cm mikä oli ilmotettu ennen devon matsia 2018 vois olla lähempänä totuutta, mutta oliko cypi suurimmassa kunnossa sillon? Ei se jotenki siltä näyttäny ainakaan.
 
en itsekkään kyllä usko että 63cm löytyi mikä on suurimmillaan ilmotettu, mutta 60 on voinu hyvinkin olla vähän suuremmissa rasvoissa. Tuo 58cm mikä oli ilmotettu ennen devon matsia 2018 vois olla lähempänä totuutta, mutta oliko cypi suurimmassa kunnossa sillon? Ei se jotenki siltä näyttäny ainakaan.
Mitenkäs forkku osasto? Oisko Cypillä ollu isommat forkut kuin parhailla bodareilla? Reenin puolesta ois loogista, mutta forkuissa kyllä se pohkeiden jälkeen isoin x faktori aina mukana 😄
 
On varmaan joo lähemmäs 60cm ollut isoimmillaan. Eniten ihmettelin tossa kuinka käden pituus on vain 20cm. Ei olekkaan niin iso käsi mitä ajattelin. Paksu toki.
 
Mitenkäs forkku osasto? Oisko Cypillä ollu isommat forkut kuin parhailla bodareilla? Reenin puolesta ois loogista, mutta forkuissa kyllä se pohkeiden jälkeen isoin x faktori aina mukana 😄
veikkaisin että jollain vahvamiehillä on suurimaat forkut mitoiltaan ku siellä kuitenkin mennään lähellä 200kg pitkällä varrella. Onhan nuita isoforkkusia bodareitakin jos genetiikka on kunnossa niitten kasvatukseen, mutta kyllä cypi varmasti kärjessä sielläkin on. Monesti ku on pirun pitkä ja painoa niin käsi on paksu automaattisesti vaikka se ei näytä miltään. kuten esim laletinin käsi näyttää niinku ois pyöräilijä mutta 48cm forkku silläkin on. 3cm paksumpi mitä cypillä nyt
 
On varmaan joo lähemmäs 60cm ollut isoimmillaan. Eniten ihmettelin tossa kuinka käden pituus on vain 20cm. Ei olekkaan niin iso käsi mitä ajattelin. Paksu toki.
"A normal heavyweight...averages 900 pounds of pressure per square inch.

Denis averages 2100 pounds. So the result is quite obvious. Whatever he pulls, he destroys!!"

😄
 
Nää herrat ne vie aina huomion. On siellä meitä vähäisempiäkin vääntäjiä. Jos Henkka tuo sen 80kg inchin, niin koitetaan ainakin Gunun kans sitä ylös oikein tosissaan. Eiköhän sen nostajalle saada joku palkintokin hommattua. Ainakin pari haastepariakin lisää tekeillä.
Äläs nyt ei tässä kukaan ole toistaan vähäisempi tai jos on niin se olen minä 😂 joo yritän muistaa tuoda 😃
 
Tuntuu kaikki veikkaa van että sasho voittaa brezenkin mutta mä olen tästä taas täysin erimieltä 😂
Itsekkin veikkasin myös brzenkkiä ensin mutta sitten tuli mieleen että nämä sivulle kovaa painavat on sille myrkkyä ollu viimeaikoina. Zurab otti eriä vaikka John vei sen ranteen samantien, Toddzilla runttas läpi vaan ja nyt Sasho joka vääntää myös pirun kovaa ilman rannetta. Jos Johnilla riittää kestävyys niin sitten se vie mutta voi olla että sasho vaan pitää niin kauan että pappa väsyy
 
FB_IMG_1699480890878.jpg
 
Itsekkin veikkasin myös brzenkkiä ensin mutta sitten tuli mieleen että nämä sivulle kovaa painavat on sille myrkkyä ollu viimeaikoina. Zurab otti eriä vaikka John vei sen ranteen samantien, Toddzilla runttas läpi vaan ja nyt Sasho joka vääntää myös pirun kovaa ilman rannetta. Jos Johnilla riittää kestävyys niin sitten se vie mutta voi olla että sasho vaan pitää niin kauan että pappa väsyy
Joo tää on totta mutta jotenkin mä uskon silti että ehkä vanhakoirakin on oppinut jotain uusia temppuja 🤔😃
 
Tuntuu kaikki veikkaa van että sasho voittaa brezenkin mutta mä olen tästä taas täysin erimieltä 😂
Nyt kun näin Brzenkin 95kg niin kääntyy aina vaan vahvemmin sashon suuntaan oma ennustus. Johni näyttää aliravitulta ja aivan kuivalta joka ei voi ainakaan kestävyyttä nostattaa. 60v jäbä pudottaa 15kg painoa reilussa kuukaudessa. Toivottavasti olen väärässä, ois hienoa että pappa vielä vie #1 paikan
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom