Kädenvääntö

ois mielenkiintonen nähdä prudnikkia vastaan uudestaan kun Toddzilla ei päässy mihinkään siinä. Nyt sanoi ennen ottelua että vääntäny pöytää paljon keskittyny toprollaajia vastaan voittamaan startit niin pystyiskö prudnikkikaan enää samanalaiseen flässäykseen. Luulen että sekin matsi näyttäs nyt samalta kuin ongarbaev
Todennäköisimmät seuraavat haastajat ovat Prudnyk ja Dadykyan, riippuu vähän kumpi saa ittensä nopeemmin vääntökuntoon. Molemillahan on pientä loukkaantumista alla 🙄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja näin. Mitäpä lottootte riittääkö Larrattilla rahkeet kunnossa olevaa Levania vastaan? Ite en jaksa uskoa.
Devon vie. 100% 😄
 
FB_IMG_1699784216888.jpg
 
Eilinen turnaus oli kyllä ehkä paras minkä minä olen nähnyt!
Brezenk matsi oli pettymys, mutta kaikki muut oli kyllä kovia.
Todzilla on äijä 💪
Jotenkin epätodelliselle tuntui katsoa kun Cypiä retuutettiin. Ehkä tässä on se opetus että joskus voisi jättää paluun tekemättä 🤔
Veikkaan että Levan miettii tällä hetkellä samaa.
 
Eilinen turnaus oli kyllä ehkä paras minkä minä olen nähnyt!
Brezenk matsi oli pettymys, mutta kaikki muut oli kyllä kovia.
Todzilla on äijä 💪
Jotenkin epätodelliselle tuntui katsoa kun Cypiä retuutettiin. Ehkä tässä on se opetus että joskus voisi jättää paluun tekemättä 🤔
Veikkaan että Levan miettii tällä hetkellä samaa.
Joo me ei tulla näkemään Levania enää koskaan 😮
 
Eilinen turnaus oli kyllä ehkä paras minkä minä olen nähnyt!
Brezenk matsi oli pettymys, mutta kaikki muut oli kyllä kovia.
Todzilla on äijä 💪
Jotenkin epätodelliselle tuntui katsoa kun Cypiä retuutettiin. Ehkä tässä on se opetus että joskus voisi jättää paluun tekemättä 🤔
Veikkaan että Levan miettii tällä hetkellä samaa.
Täh, eihän Cypi nyt huonolle hävinnyt vai meinaatko, että olis hävinny nykykunnollaan muillekin tuolla ?
 
Täh, eihän Cypi nyt huonolle hävinnyt vai meinaatko, että olis hävinny nykykunnollaan muillekin tuolla ?
Joo parhaalle hävisi. Pointtina oli että ei ole aiemmin nähty että Cypiä retuutetaan tuolleen.
Siitä sitten mietin että jos ei olisi paluuta enää tehnyt niin olisi jäänyt historiaan ja ihmisten mieliin myyttisenä ja lähes voittamattomana hahmona.
 
Ruutanan oluthuone 18. Marraskuuta klo. 17.

Ville Jääskeläinen vs. Jesse Ilvonen oikea
Topi Juvonen vs. Henri Hermola vasen
Fenne Muhonen vs Janne Kunnari oikea
Jere Ilvonen vs. Topi Juvonen oikea
Perttu Sirkkilä vs Esa Qvintus oikea
Gunnar Gimbutas vs. Mika ******** oikea

Nääsvännön pojat puuhailee vielä pareja itselleen josta en tiedä.
Tuttu Lääkäri lupasi hoitaa mahdollisen ensiavun.
Sirkkilä perui osallistumisensa. Qvintusta vastaan tilalle tulee Ville Toiva.
 
Devon kyllä tulee välttämään laletinia kun ruttoa..mä en jaksa uskoa että se pärjää sille kun tulee sama mittainen tai jopa pidempi vipu vastaan!
 
Devon kyllä tulee välttämään laletinia kun ruttoa..mä en jaksa uskoa että se pärjää sille kun tulee sama mittainen tai jopa pidempi vipu vastaan!
Eikö Devon voi hookata Leletinia?
 
Eikö Devon voi hookata Leletinia?
Voihan se yrittää mutta en usko että onnistuu ja vaikka onnistuisikin niin ei pärjää sielläkään 😃 olen taas enemmän kun mielelläni väärässä mutta devonin pitää voittaa laletin vielä niin sitten se saa multa kaiken respectin 😃 devonin on vaan niin helvetisti älykkäämpi kun nää kaikki muut yhteensä pöydässä niin tulosta tulee jo pelkästään siksi..mä vaan haluan nähdä että mitä sitten kun se ei pääse vipuaan hyödyntämään niin rajusti...
 
Voihan se yrittää mutta en usko että onnistuu ja vaikka onnistuisikin niin ei pärjää sielläkään 😃 olen taas enemmän kun mielelläni väärässä mutta devonin pitää voittaa laletin vielä niin sitten se saa multa kaiken respectin 😃 devonin on vaan niin helvetisti älykkäämpi kun nää kaikki muut yhteensä pöydässä niin tulosta tulee jo pelkästään siksi..mä vaan haluan nähdä että mitä sitten kun se ei pääse vipuaan hyödyntämään niin rajusti...
Eikö Laletin just hävinny Kahville? Kylhän Devon ny sen piiskais. Menis matsit remmeille ja Larratti väsyttäs siellä?
 
Eikö Laletin just hävinny Kahville? Kylhän Devon ny sen piiskais. Menis matsit remmeille ja Larratti väsyttäs siellä?
Hävis joo mutta kuten sanoin niin larratti on mun silmissä niin paljon noita muita älykkäämpi että en anna noille Matseille mitään arvoa 😃 haluaisin vaan todella paljon nähdä ton matsin ..uskon että larratti voittaa ennemmin levanin kun laletinin 😃
 
Hävis joo mutta kuten sanoin niin larratti on mun silmissä niin paljon noita muita älykkäämpi että en anna noille Matseille mitään arvoa 😃 haluaisin vaan todella paljon nähdä ton matsin ..uskon että larratti voittaa ennemmin levanin kun laletinin 😃
Kovia väitöksiä! Tosin äijällä kyl kova ymmärrys ni en uskalla tällee julkisesti dissata. Ehkä omissa reeneissä sit selän takana 😄
 
"On the latest true power video, Denis explains that he understands his weaknesses after the match.
1. He trained his pronation only for defense and not to attack
2. His whole game plan was to outlast his opponent by holding them until they are no longer able to attack
3. He had no contingency plan for anything devon was doing because it was so far from what his plan had been ready for
4. Lack of experience of a real match setting (his training was always under very controlled environment and this was only his 2nd match back)

Denis states he will start working more on his offense and also hitting on go instead of defending and catching his opponents also being able to react and transition more fluent. Denis is a very analytical guy so it's great he's got it all figured out and he's got a game plan to change and improve, nobody wants to see Denis retire after his 2nd match back. This was still a great match.."
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom