Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin on...ja aivan saatanan vahvakin näyttää olevan mitä katsonut sen treenejä...tosin se nyt ei varmaan ollut mikään uutinen 😃
Mielenkiinnosta kuka kova vääntäjä ei oo vahva? Siis kädenvääntöjutuissa? Vai onks toi perkele vahva muullakin tavalla? 😄
 
Heh, en oo minkään sortin kädenvääntäjä, mut oon jopa joskus meinannu kuvata tänne videon aiheesta. Kotona on 45 kiloinen uros dobermanni, täyttä lihasta. Harva se ilta tulee väänneltyä sen kanssa eri kulmista semmosta ~1m pitkää hinausköyden pätkää jota se tykkää kiskoa ja retuuttaa :giggle: Ihan kylmiltään ja täysillä siihen leikkiin ei vaan pysty alkamaan, kun vertaa omaa forkkua ja sen niskaa niin on siinä pieni ero... Mut hyvää, helppoa ja hauskaa touhuamista.

Kuulostaa varsin hyvältä treeniltä.

Itellä ei koiraa, mutta laitan kauppakassin peukaloon roikkuu ja teen hauiskääntö + pronaatio kun kävelen autolle ja autosta kotii. Lähikaupassa kävellen 5 min matka niin kerkee jo hyytyä yleensä. Ihmiset tuijottaa että mitä vittua toi tekee mutta ei kiinnosta.
 
Juvosen Topi ja Michael todd 🤔😂😂
Mä arvasin, että oon skenessä selkäni takana sen lisäksi että mulla on 0% tekniikkaa, ni myös heikko kynäilijä 😄
 
Mähän itseasiassa oon sun tyylin fani nykyään !se on musta teknisesti erittäin hyvä tyyli vääntää!
Miten kuvailisit mun tyyliä jos alienit pakottas?
 
"Se pitää tuntea ja kokea,sitä ei voi selittää toki ymmärrän huolenne ja itsekkin olisin valmis vastauksien takia matkustamaan halki universumin"
😄💪
 
"Rare photo of a skinny Richard Lupkes. Late 1970s."

FB_IMG_1698615255279.jpg
 
OHO! Aika löydön teit!
Just viikonloppuna joutessani mietin paljonkohan oli Lupkesin paras penkkitulos, en googlellakaan löytänyt varmaa vastausta.
Joku jos tietää niin kerro toki.
Ainakin jollain videolla kertoi tekevänsä dippejä 150kg vyössä 😄 Lähelle 300kg pakko olla!
 
Pakko olla lähelle 300.
Eikös Lupkes painanu yleensä jotain 150 kg?
Tosta skinny moodista kun turpos mörssäriks niin ei siitä luopunu koko elämässään.
Toisaalta jos keskittyny dippeihin enemmän ni penkki VAIN 250kg 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom