Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisin voinut vetoa lyödä että Richard Lupkes olisi ollut luonnostaan syntynyt Superraskas sarjalainen mutta ei näköjään. Kasvatti itsensä näköjään hänkin.
 
Olisin voinut vetoa lyödä että Richard Lupkes olisi ollut luonnostaan syntynyt Superraskas sarjalainen mutta ei näköjään. Kasvatti itsensä näköjään hänkin.
Joo yllättävää. Rakenne tosi raskaan olonen 😮
 
Kun hyljesoudussa järjestetään nyt oikein SM kisatkin, niin oletteko kokeilleet mitä liikkeessä nousee? Eiköhän tuokin liike ole sopiva apuliike kädenvääntäjille? Ite sain siinä 135kg, kun kävin salilla missä semmonenkin laite oli. Mun mielestä hyvä liike kun siinä ei pääse fuskaamaan siihen malliin kun esim. alataljassa.
 
Kun hyljesoudussa järjestetään nyt oikein SM kisatkin, niin oletteko kokeilleet mitä liikkeessä nousee? Eiköhän tuokin liike ole sopiva apuliike kädenvääntäjille? Ite sain siinä 135kg, kun kävin salilla missä semmonenkin laite oli. Mun mielestä hyvä liike kun siinä ei pääse fuskaamaan siihen malliin kun esim. alataljassa.
Hyljesoutu varmasti hyvä appari kun siinä tulee sormetki samalla 💪 Mietin että oiskohan se vielä parempi jos tekis sillälailla staattisena että pitelis tankoa telineessä kiinni eikä vain paukaittais kosketuksen? Tulis sitä rutistamista mitä lajissa tarvitaan?
 
Hyljesoutu varmasti hyvä appari kun siinä tulee sormetki samalla 💪 Mietin että oiskohan se vielä parempi jos tekis sillälailla staattisena että pitelis tankoa telineessä kiinni eikä vain paukaittais kosketuksen? Tulis sitä rutistamista mitä lajissa tarvitaan?
Rupesin hyljesoutua nyt treenaamaan. Staattiset pidot olis varmasti siinä hyviä. Mun vääntämisestä ei enää mitään tunnu tulevan, mutta aikansakuluksi täytyy jotain koittaa ripeltää eläkepäätöstä odotellessa.
 
Rupesin hyljesoutua nyt treenaamaan. Staattiset pidot olis varmasti siinä hyviä. Mun vääntämisestä ei enää mitään tunnu tulevan, mutta aikansakuluksi täytyy jotain koittaa ripeltää eläkepäätöstä odotellessa.
Äijän vikaa sanaa ei vielä oo väännössä sanottu 👊 Näin uskon.
 
Kun hyljesoudussa järjestetään nyt oikein SM kisatkin, niin oletteko kokeilleet mitä liikkeessä nousee? Eiköhän tuokin liike ole sopiva apuliike kädenvääntäjille? Ite sain siinä 135kg, kun kävin salilla missä semmonenkin laite oli. Mun mielestä hyvä liike kun siinä ei pääse fuskaamaan siihen malliin kun esim. alataljassa.
Hyvä rauta👍
 
Ruutanan oluthuone 18. Marraskuuta klo. 17.

Ville Jääskeläinen vs. Jesse Ilvonen oikea
Topi Juvonen vs. Henri Hermola vasen
Fenne Muhonen vs Janne Kunnari oikea
Jere Ilvonen vs. Topi Juvonen oikea
Perttu Sirkkilä vs Esa Qvintus oikea
Gunnar Gimbutas vs. Mika ******** oikea

Nääsvännön pojat puuhailee vielä pareja itselleen josta en tiedä.
Tuttu Lääkäri lupasi hoitaa mahdollisen ensiavun.
 
Sitä en tiedä. Kun kirjoitan tänne sukunimeni, siihen tulee aina tommosia hiutaleita kirjainten tilalle. Enkä nyt laske leikkiä. Mikä ihmeen asetus tuon saa aikaiseksi? Se on ollut noin monta vuotta. Ja minä en ymmärrä näistä koneista yhtään mitään.
Hiutaleita :D
 
FB_IMG_1699265170946.jpg
 
Todella tiukka ottelu 💪

Santerille onnittelut voitosta mut on Aku vaa aika tekijäukko ku noin lähelle voittoon pääs👏🏻
Joo alkaa Akulle teho/paino suhde olla ok kohallaan 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom