Kädenvääntö

Joku sai tonkin lopulta sanotuksi. Olen aina ollut tuota mieltä. Enkä tarkoita että olisin yhtään sen fiksumpi itsekään. Koskee voimailua laajemminkin...

Itse huomannut tuon myös aikoja sitten. Voimailu sopii yksinkertaisille ihmisille. Yksinkertaista hommaa yksinkertaisille ihmisille.
Keskiverto voimailija ei osaa laskea muuta kuin mäkeä.

Itse myös yksinkertainen ihminen ja tykkään voimailusta. Mutta kävin lukion pitkällä matikalla niin sen takia en päässyt huipulle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse huomannut tuon myös aikoja sitten. Voimailu sopii yksinkertaisille ihmisille. Yksinkertaista hommaa yksinkertaisille ihmisille.
Keskiverto voimailija ei osaa laskea muuta kuin mäkeä.

Itse myös yksinkertainen ihminen ja tykkään voimailusta. Mutta kävin lukion pitkällä matikalla niin sen takia en päässyt huipulle.
Mulla oli keskiarvo yläasteelta päästessä 6.3, eikä minusta siltikään tullut voimailun saralla muuta kuin suunsoittaja.
 
Mulla oli keskiarvo yläasteelta päästessä 6.3, eikä minusta siltikään tullut voimailun saralla muuta kuin suunsoittaja.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan miten typerä oon ja mitä kaikkea maagista oon saanu aikaseksi kädenväännössä, kunnes tajusin että äijä pieksi mut kun viimeks kohattiin 😄

Jatketaan 😄😄
 
Nyt on vaivoja siihen malliin että treeni alkaa oleen hankalaa. Nyt en treenaa ollenkaan alle 20 toiston sarjoja ja väännösta ei meinaa tulla mitään. Piti ruveta hullutteleen scott-hauiksessa ja huonostihan siinä kävi.
 
Nyt on vaivoja siihen malliin että treeni alkaa oleen hankalaa. Nyt en treenaa ollenkaan alle 20 toiston sarjoja ja väännösta ei meinaa tulla mitään. Piti ruveta hullutteleen scott-hauiksessa ja huonostihan siinä kävi.
Mikäs tää scotti hulluttelu oli? 😮
 
Mikäs tää scotti hulluttelu oli? 😮
Vedin itelleni isolla painolla sarjan ihan loppuun ja käsi retkahti suoraksi kun en saanut sitä toisella kädellä tuettua.. Jotain siinä sit repes oikeasta hauiksesta. Käsi kyllä toimii, mutta painetta ei voi ottaa. Kankeus ja venyttelyn puute syynä oman arvioni mukaan. Nyt jumpataan pikkupainoilla ja katotaan miten käy.
 
En nyt jaksanut lukea kaikkea läpi. Mutta, mut on haastettu kädenvääntöön ja yllytyshulluna oon vastannut haasteeseen. Mutta mitä muuta siinä tarvitaan kun hauista?
Kertokaa nyt mulle mitä mä treenaan että voitan varmasti 😁
 
En nyt jaksanut lukea kaikkea läpi. Mutta, mut on haastettu kädenvääntöön ja yllytyshulluna oon vastannut haasteeseen. Mutta mitä muuta siinä tarvitaan kun hauista?
Kertokaa nyt mulle mitä mä treenaan että voitan varmasti 😁
Mene käymään lähimmän seuran treeneissä. Yhden kerran jälkeen aukeaa ihan uusi maailma. Unohda hauis kokonaan 😄
 
En nyt jaksanut lukea kaikkea läpi. Mutta, mut on haastettu kädenvääntöön ja yllytyshulluna oon vastannut haasteeseen. Mutta mitä muuta siinä tarvitaan kun hauista?
Kertokaa nyt mulle mitä mä treenaan että voitan varmasti 😁
Avaas vähän haastetta 💪 Millon väännätte, ja minkälaiset speksit sulla ja vastuksella on?
 
Mene käymään lähimmän seuran treeneissä. Yhden kerran jälkeen aukeaa ihan uusi maailma. Unohda hauis kokonaan 😄
Ehdottomasti tämä.

Sitten vielä jos matsin on tarkoitus toteutus pian eli voimatasoja ei välissä ehdi kehittää sekä kyseessä on ilmeisesti kaksi täysin amatööriä, niin suosittelen keskittymään top roll -tekniikkaan. Se on todennäköisesti teille molemmille turvallisinta ja kyseinen tekniikka yleensä toimii amatööriä vastaan, vaikka voimatasot olisivat keskinkertaiset.

Eli etsi seura ja pyydä erityisesti opettamaan top rollin perusteet. Jos seuraa ei ole saatavilla, niin katso asiasta youtubevideoita ja harjoittele liikerataa jonkun kanssa.

Ps. Lisävinkkinä tutustu vaaralliseen kulmaan ja katso, että kumpikaan teistä ei ajaudu siihen. Hävittykin matsi on käden katkeamista parempi☝🏼
 
Ehdottomasti tämä.

Sitten vielä jos matsin on tarkoitus toteutus pian eli voimatasoja ei välissä ehdi kehittää sekä kyseessä on ilmeisesti kaksi täysin amatööriä, niin suosittelen keskittymään top roll -tekniikkaan. Se on todennäköisesti teille molemmille turvallisinta ja kyseinen tekniikka yleensä toimii amatööriä vastaan, vaikka voimatasot olisivat keskinkertaiset.

Eli etsi seura ja pyydä erityisesti opettamaan top rollin perusteet. Jos seuraa ei ole saatavilla, niin katso asiasta youtubevideoita ja harjoittele liikerataa jonkun kanssa.

Ps. Lisävinkkinä tutustu vaaralliseen kulmaan ja katso, että kumpikaan teistä ei ajaudu siihen. Hävittykin matsi on käden katkeamista parempi☝🏼
Oon kaikesta eri mieltä, etenkin vikasta väittämästä 😄😄
 
Sandris parhaassa kunnossaan takapainetaljassa. 62 kg useita toistoja. 72 en oo varma irtosko.


View: https://youtu.be/WnLY7_JFodM

Ite havainnu että tollasissa staattisissa lyhyissä liikkeissä pystyy tehä aika pitkää sarjaa melko lähellä maksimia. Ite tein 5x60kg ja 10x55kg tossa, mutta 62.5kg ei tullu 😄 Sitten taas joku turkkilainen ylösnousu päinvastoin, että yks suoritus on jo niin raskas, että nopeesti mennään ykkösiin matalillakin prossilla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom