Kädenvääntö


View: https://youtu.be/lSi2ZjTZFqI

Bob Brownilta hyvää pohdintaa säännöistä.

Tarkoittaako suora ranne että se on suorassa linjassa vääntäjän kyynärvarren kanssa vai pitääkö olla suorassa linjassa pöytään nähden?

Vai jotain siitä välistä?

Neljät SM kisat on tullu käytyä ja useammat muutkin kinkerit enkä oo ihan varma miten tätä sääntöä tulkitaan IFA:ssa

Pitäis kai käydä se tuomarikurssi nii oppis jotain lajista 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://youtu.be/lSi2ZjTZFqI

Bob Brownilta hyvää pohdintaa säännöistä.

Tarkoittaako suora ranne että se on suorassa linjassa vääntäjän kyynärvarren kanssa vai pitääkö olla suorassa linjassa pöytään nähden?

Vai jotain siitä välistä?

Neljät SM kisat on tullu käytyä ja useammat muutkin kinkerit enkä oo ihan varma miten tätä sääntöä tulkitaan IFA:ssa

Pitäis kai käydä se tuomarikurssi nii oppis jotain lajista 😄

Huomaan että oon niin hookkimäen mies etten oo ees pohtinu asiaa ongelmana 😄😄 Mitä enemmän sivuttain saa kättä otteenhaussa sitä parempi 💪
 
En oikei ymmärrä mikä pointti mainostaa että menee natuna tähän matsiin.
Luulen että Dadikyan vie tuon matsin kyllä.
Todella hämärää viestintää. Ja ketä kiinnostaa jonkun vääntö kun ollu hetken (väitetysti) irti aineista. Melkeen sama kun joku huippuvääntäjä tekis videon, että voiko kädenväännössä pärjätä ilman reeniä, ja pitäs 2 viikon tauton pöydästä ennen kisoja 😄

Tosin aihe sillälailla mielenkiintonen, että ainakin ittee kiinnostas nähä tutkimus molemmista skenaarioista. Miten voima vähenee kun lopettaa roinaamisen/reenin/molemmat? Ei niin että Prudnik tai joku muu kiduksiin asti roinattu kaveri kertoo olevansa nyt natu 😄😄
 
Todella hämärää viestintää. Ja ketä kiinnostaa jonkun vääntö kun ollu hetken (väitetysti) irti aineista. Melkeen sama kun joku huippuvääntäjä tekis videon, että voiko kädenväännössä pärjätä ilman reeniä, ja pitäs 2 viikon tauton pöydästä ennen kisoja 😄

Tosin aihe sillälailla mielenkiintonen, että ainakin ittee kiinnostas nähä tutkimus molemmista skenaarioista. Miten voima vähenee kun lopettaa roinaamisen/reenin/molemmat? Ei niin että Prudnik tai joku muu kiduksiin asti roinattu kaveri kertoo olevansa nyt natu 😄😄
Prudnyk ei siis oo aina ollu natu😳?
Olen järkyttynyt 😥
 
Prudnyk ei siis oo aina ollu natu😳?
Olen järkyttynyt 😥
Roinat kyllä tupakan jälkeen yksi ihmiskunnan huonoimmista keksinnöistä 😄 Hemmetin epäterveellinen, mutta tietyllä tavalla pakollinen lisämuuttuja huipulla sen jälkeen kun se keksittiin. Tosin reenaaminenkin siitä paha että pakollinen lisämuuttuja kilpaurheilussa. Miettikää miten päheetä jos kaikki vaan tsillais ja geneettisesti kovin kävis hakemassa palkinnot 😄😄
 
Roinat kyllä tupakan jälkeen yksi ihmiskunnan huonoimmista keksinnöistä 😄 Hemmetin epäterveellinen, mutta tietyllä tavalla pakollinen lisämuuttuja huipulla sen jälkeen kun se keksittiin. Tosin reenaaminenkin siitä paha että pakollinen lisämuuttuja kilpaurheilussa. Miettikää miten päheetä jos kaikki vaan tsillais ja geneettisesti kovin kävis hakemassa palkinnot 😄😄

Joku kuitenkin treenais salaa 😮

Tota oon ihmetelly kun pro skaboissa muutamia ketkä pärjää hyvin ja käy samana vuonna tai jopa suht lähiaikoina WAF:ssa voittamassa maailmanmestaruuden.
 
Joku kuitenkin treenais salaa 😮

Tota oon ihmetelly kun pro skaboissa muutamia ketkä pärjää hyvin ja käy samana vuonna tai jopa suht lähiaikoina WAF:ssa voittamassa maailmanmestaruuden.
tuossa on se testaamisen ongelma maailmalla. Jossain maissa testaus on aivan onnetonta ja porukka pystyy vetään reilulla kädellä kisoihin asti. Suomessa testataan niin ahkerasti joka lajissa joka antidopingin alaisuuteen kuuluu että jos pystyt vetään jotain jäämättä kiinni niin olet joko epärehellisen testaajan poika tai tuleva lottovoittaja. Australian Lachlan puhu tästä aiheesta että niin hyvältä kun tuo testaus kuulostaakin niin esim. Kasvuhormonista saadut ranteen vahvennuskuurit kestää ikuisesti ja ne aineet poistuu parissa päivässä verestä mitä hän itse vetää. Ehkä arvostan suomen sisällä käytyä turnauskädenvääntöä enempi koska täällä kaikki on isolla varmuudella natuja. Tokihan tuolla east vs westissä ym. voi olla natuja jotka pärjää ja sitten ottaa vielä waffista mitalin, sitähän ei varmuudella pysty kukaan sanomaan. Ehkä lähimmät natut omasta mielestä on Sandris, ongarbiev, sporrong ja tarasaitis... Kunnes toisin todistetaan.
 
FB_IMG_1692810838318.jpg


😮😮
 
Taas jotenkin matsin alla heränny itellä epäilys että pystyykö Devon sittenki laittaa kampoihin Ermekselle. Vaikka aiemmi aattelin ettei mitää mahiksia kun Ermes pystyy painaa flop wristilläkin jos häviää ranteensa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom