Varmaan vaan jotenkin näin maanantaina purkaa elämän omia epäonnistumisia tälleen voimailufoorumillaHyvää draamaa!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan vaan jotenkin näin maanantaina purkaa elämän omia epäonnistumisia tälleen voimailufoorumillaHyvää draamaa!![]()
Toi on kyllä hyvää servailua muilleTykkään ku Devon nykyää sanoo ettei tarvii mitää kuukausien valmistautumista. 2 viikkoa ennen kun saa tietää matsin niin se riittää. Voevodaa vastaa haluis vääntää ja sano just että vääntää millon tahansa.
Anna palaa veli. Me kuunnellaan!Varmaan vaan jotenkin näin maanantaina purkaa elämän omia epäonnistumisia tälleen voimailufoorumilla![]()
Näköjään muuten raykin lukee pakkotoiston kädenvääntö osiota kun teki heti aiheesta videon![]()
Tätä näkee valitettavasti kaikessa voimailussa, mutta kädenväännössä jostain syystä eniten. Ehkä se pitää paikkansa että lajin pariin eksyy nämä älykkyystaulukon alapäässä olevat helpommin ja sitten kun on normaalia vähän fiksumpi niin se näkyy ja kunnolla. Mitä tätä lajia nyt vuosia seurannu sivusta niin jopa kansallismestareilta puuttuu biomekaniikan perusteet täysin. Anteeksi jos jotakin nyt alkaa vituttaan, mutta näin se näyttää olevanAnteeksi jo etukäteen mutta mun on pakko avautua...mua oikeasti hämmästyttää miten pihalla ihmiset on jotka on vuosia ollut lajin parissa...tän larratin n70 kilon pronaatio noston jälkeen minkä se teki niin on tullut satoja videoita missä muut apinoi sitä ja jopa vittu VOEVODA jakoi omansa joka ei ole vittu sielläpäinkään samaa liikettä!!!oikeasti yksi kuitenkin kädenväännön perus pilareista ja ei ilmeisesti oikeasti ymmärretä mikä se idea siinä larratin noston takana on kun nokitellaan sitä painoilla mitä ihmeellisimmillä tekniikoilla...voin vaan kuvitella miten larratti naureskelee yksinään kun kattoo niitä ja tietää taas.kerran olevansa muita.edellä ymmärryksessä kädenväännön ja sen treenamisen suhteen...anteeksi vielä oli pakko en kestänyt enään!
Joku sai tonkin lopulta sanotuksi. Olen aina ollut tuota mieltä. Enkä tarkoita että olisin yhtään sen fiksumpi itsekään. Koskee voimailua laajemminkin...Tätä näkee valitettavasti kaikessa voimailussa, mutta kädenväännössä jostain syystä eniten. Ehkä se pitää paikkansa että lajin pariin eksyy nämä älykkyystaulukon alapäässä olevat helpommin ja sitten kun on normaalia vähän fiksumpi niin se näkyy ja kunnolla. Mitä tätä lajia nyt vuosia seurannu sivusta niin jopa kansallismestareilta puuttuu biomekaniikan perusteet täysin. Anteeksi jos jotakin nyt alkaa vituttaan, mutta näin se näyttää olevan
Mä olen tästä ainakin täysin samaa mieltäTätä näkee valitettavasti kaikessa voimailussa, mutta kädenväännössä jostain syystä eniten. Ehkä se pitää paikkansa että lajin pariin eksyy nämä älykkyystaulukon alapäässä olevat helpommin ja sitten kun on normaalia vähän fiksumpi niin se näkyy ja kunnolla. Mitä tätä lajia nyt vuosia seurannu sivusta niin jopa kansallismestareilta puuttuu biomekaniikan perusteet täysin. Anteeksi jos jotakin nyt alkaa vituttaan, mutta näin se näyttää olevan
Joku sai tonkin lopulta sanotuksi. Olen aina ollut tuota mieltä. Enkä tarkoita että olisin yhtään sen fiksumpi itsekään. Koskee voimailua laajemminkin...
Mulla oli keskiarvo yläasteelta päästessä 6.3, eikä minusta siltikään tullut voimailun saralla muuta kuin suunsoittaja.Itse huomannut tuon myös aikoja sitten. Voimailu sopii yksinkertaisille ihmisille. Yksinkertaista hommaa yksinkertaisille ihmisille.
Keskiverto voimailija ei osaa laskea muuta kuin mäkeä.
Itse myös yksinkertainen ihminen ja tykkään voimailusta. Mutta kävin lukion pitkällä matikalla niin sen takia en päässyt huipulle.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan miten typerä oon ja mitä kaikkea maagista oon saanu aikaseksi kädenväännössä, kunnes tajusin että äijä pieksi mut kun viimeks kohattiinMulla oli keskiarvo yläasteelta päästessä 6.3, eikä minusta siltikään tullut voimailun saralla muuta kuin suunsoittaja.
Mikäs tää scotti hulluttelu oli?Nyt on vaivoja siihen malliin että treeni alkaa oleen hankalaa. Nyt en treenaa ollenkaan alle 20 toiston sarjoja ja väännösta ei meinaa tulla mitään. Piti ruveta hullutteleen scott-hauiksessa ja huonostihan siinä kävi.
Vedin itelleni isolla painolla sarjan ihan loppuun ja käsi retkahti suoraksi kun en saanut sitä toisella kädellä tuettua.. Jotain siinä sit repes oikeasta hauiksesta. Käsi kyllä toimii, mutta painetta ei voi ottaa. Kankeus ja venyttelyn puute syynä oman arvioni mukaan. Nyt jumpataan pikkupainoilla ja katotaan miten käy.Mikäs tää scotti hulluttelu oli?![]()
Mene käymään lähimmän seuran treeneissä. Yhden kerran jälkeen aukeaa ihan uusi maailma. Unohda hauis kokonaanEn nyt jaksanut lukea kaikkea läpi. Mutta, mut on haastettu kädenvääntöön ja yllytyshulluna oon vastannut haasteeseen. Mutta mitä muuta siinä tarvitaan kun hauista?
Kertokaa nyt mulle mitä mä treenaan että voitan varmasti![]()
Pitääpä googlettaa onko meidän kylillä tällaista seuraaMene käymään lähimmän seuran treeneissä. Yhden kerran jälkeen aukeaa ihan uusi maailma. Unohda hauis kokonaan![]()
Pitääpä googlettaa onko meidän kylillä tällaista seuraa![]()
www.skvl.net
Avaas vähän haastettaEn nyt jaksanut lukea kaikkea läpi. Mutta, mut on haastettu kädenvääntöön ja yllytyshulluna oon vastannut haasteeseen. Mutta mitä muuta siinä tarvitaan kun hauista?
Kertokaa nyt mulle mitä mä treenaan että voitan varmasti![]()
Ehdottomasti tämä.Mene käymään lähimmän seuran treeneissä. Yhden kerran jälkeen aukeaa ihan uusi maailma. Unohda hauis kokonaan![]()