Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli vaan mieleen. Miksi Cypleskov ei ole innostunut ottamaan Dave Chaffeen kanssa revanssia? 🤔
CYPLESKOV!! 😄💪

Oisko että muistaa Kahvin vaarallisuuden, mutta tuntee ettei ite oon megavoimissa?
 
On muutes yllättävän mielenkiintoinen laji töllistellä ruudun välityksellä vaikka ei lajin lainalaisuuksia niin tunnekaan.
Pitäs saada matseja kans suomikommentoinnilla. Vai tekikö se Henkka ja Jesse jo sellasta? Siinä ois hyvä idea muuten kisoihin mihin ette pääse mestoille? Esim ens Helsinki Open kun on vaan yhdellä pöydällä 💪
 
On muutes yllättävän mielenkiintoinen laji töllistellä ruudun välityksellä vaikka ei lajin lainalaisuuksia niin tunnekaan.
Nykyjään tosi moni tuntuu että seuraa lajia vaikkei ite harrastakkaan 💪 Tollasta henkilöä oli mahoton löytää 10v sitten 😄😄
 
Pitäs saada matseja kans suomikommentoinnilla. Vai tekikö se Henkka ja Jesse jo sellasta? Siinä ois hyvä idea muuten kisoihin mihin ette pääse mestoille? Esim ens Helsinki Open kun on vaan yhdellä pöydällä 💪
Varmasti yhden pöydän kisa antaa selostuksiin yms enempi mahdollisuuksia. Tai yleensä seuraamiseen. Itte vasta ihan muutamia videoita katellu youtubesta, SM-kisoja ja sitte jotain ammattilaisjuttuja.
 
Pitäs saada matseja kans suomikommentoinnilla. Vai tekikö se Henkka ja Jesse jo sellasta? Siinä ois hyvä idea muuten kisoihin mihin ette pääse mestoille?

Jostain treeniväännöistä ollaan tehty ja osittain Tampereen supermatseista. Jos on itse pitänyt keskittyä enemmän itse vääntämiseen ku paskan jauhamiseen ja kameran heilutteluun 😃

Sinänsä tollainen olisi helppo tehdä, mutta vaatisi just että kamera kuvaa oikeasti vaan yhtä pöytää että saa tarpeeksi hyvää kuvaa sekä on sommiteltu sopivasti ja aputuomari vähän sen mukaan olisi tietyissä paikoissa.

SM-kisat vähän vielä kysymysmerkki kun ei tosiaan ole mahdollisuutta kuvaajaa ottaa messiin ja pitäisi omiinkin vääntöihin keskittyä.
 
Jostain treeniväännöistä ollaan tehty ja osittain Tampereen supermatseista. Jos on itse pitänyt keskittyä enemmän itse vääntämiseen ku paskan jauhamiseen ja kameran heilutteluun 😃

Sinänsä tollainen olisi helppo tehdä, mutta vaatisi just että kamera kuvaa oikeasti vaan yhtä pöytää että saa tarpeeksi hyvää kuvaa sekä on sommiteltu sopivasti ja aputuomari vähän sen mukaan olisi tietyissä paikoissa.

SM-kisat vähän vielä kysymysmerkki kun ei tosiaan ole mahdollisuutta kuvaajaa ottaa messiin ja pitäisi omiinkin vääntöihin keskittyä.
Joo laadukas video tossa hyvä olla. Joku hikinen striimi ni puhutaan jo melkosesta tekeleestä oli kommentoinnit miten mintissä tahansa 😄😄
 
“Monster 63.0 is coming”

FB_IMG_1678862316903.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom