Kädenvääntö

On joo tuttu, mutta vähän kaukanen hahmo mitä tulee huippukädenvääntöön 😄 Mut hyvin kaivettu ei siinä 💪

On joo, mutta aikoinaan euroopan mestari vääntäjä kuitenkin kuulemma 2,5 vuoden treenitaustalla. Ois varmaan ollu varsin kova tekijä jos ois jatkanu vääntämisen parissa. Siihen aikaan vaan 80-90 luvun taitteessa varsinkin maailman vahvin mies -kisa aika näkyvä ja suosittu homma verrattuna vääntökisoihin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kyllä yllättävän tiukka ottelu. Eka erä meni pitkälti kuten ennustin.

Mutta luulin Ermeksen tyhjenevän negatiivisesta rasituksesta enemmän ja väsytystaistelun olevan näin ollen mahdotonta.

Mulle aika uskomatonta että jotkut kattonu ton ja tuumannu että tasoero noiden välillä vielä valtava😄

Mun mielestä ei oikein edes pysty olee ton lähempänä Ermeksen voitto🧐

Kenen tulehtuneissa aivoissa tossa tasoero on valtava?!
Erittäin tiukka matsi.
 
On joo, mutta aikoinaan euroopan mestari vääntäjä kuitenkin kuulemma 2,5 vuoden treenitaustalla. Ois varmaan ollu varsin kova tekijä jos ois jatkanu vääntämisen parissa. Siihen aikaan vaan 80-90 luvun taitteessa varsinkin maailman vahvin mies -kisa aika näkyvä ja suosittu homma verrattuna vääntökisoihin.
Sillaa joo potentiaali varmaan ois ollu tosi kova vääntelyynki. Alle 110kg sarjan tais voittaa sillon aikanaan?
 

et sormet.jpg

Muukalainen avaruudesta eksynyt treeneihin?
Melko älyttömät sormet varsinkin noin kevyen sarjan ukoksi, tosin en tiedä kuinka nuo vertautuu omiin nakkeihin :D
 

View: https://youtu.be/gKRr2ayuaPo


Oli kyllä yllättävän tiukka ottelu. Eka erä meni pitkälti kuten ennustin.

Mutta luulin Ermeksen tyhjenevän negatiivisesta rasituksesta enemmän ja väsytystaistelun olevan näin ollen mahdotonta.

Mulle aika uskomatonta että jotkut kattonu ton ja tuumannu että tasoero noiden välillä vielä valtava😄

Mun mielestä ei oikein edes pysty olee ton lähempänä Ermeksen voitto🧐

Jep yllätyin itsekin täysin, olin varma että Ermes saa saman käsittelyn kuin edeltäjänsä viime vuosina mutta toisin kävi.

View: https://www.youtube.com/watch?v=nLKcVaa9s-U

Ei mennyt +80kg takapainetreeni taljassa hukkaan, eikö se kerro jo että matsi oli tasainen jos vääntö pysähtyy ja Levanin käsi lähtee ns. väärään suuntaan :D
Tuossa Levanin takapaine nostossa oli muistaakseni oikeasti 73,5kg eikä +80kg.
 
Rupeaa olemaan hurjia romuja hauiskääntöön.
Väittäsin että maailman kovin tossa liikkeessä. Tai ainakaan ittelle ei oo tullu vastaan isompaa videoo 😮 Georgialaisten osanostot imo ei noin kovia mitenkään. Tai jos olisivat ni varmaan videoo löytys 😄
 
Suurin kysymys jonka tämä video herättää on: miksei edelleen tule em-kisoja suomeksi selostettuna :D
Oishan se huikeeta että ois 💪 Varmaan pitäs ite tehä 😄😄
 
katso liitettä 251063
Muukalainen avaruudesta eksynyt treeneihin?
Melko älyttömät sormet varsinkin noin kevyen sarjan ukoksi, tosin en tiedä kuinka nuo vertautuu omiin nakkeihin :D
Ittellä aika keskiverron pituset sormet. Plus pieni peukalo 😄😄
 
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom