Kädenvääntö

Topi pistä vähän ennakko spekulaatioita sarjoista jos on aikaa!niitä on mukava lukea!
Meijän piti tehä se videokin muistakko, mutta meni ohi tänä vuonna 😄 Mää kirjottelen ku kerkiin 💪
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harkitsin jo tulemista mutta 39 asteen kuume ja vatsatauti löi jarrua aikomuksiin. Ehkä hyvä niin, kun vääntökuntokin on pahasti keskeneräinen.
No höh. Äijä hyvä hämmentämään sarjaa kuin sarjaa 👊
 
Tuo on on sitä todellista asennetta kädenvääntöön ja elämään. Pistetäänhän seurat kampanjaa päälle että saadaan pyörätuolivääntäjille kunnon kisoja aikaiseksi. Itse levitän sanaa Tampereen seudulla
 
Kädenvääntely on siitä hyvä laji että ei tarvita kuin toimiva käsi niin voi harrastaa, ei tarvita edes kuuloaistia komentojen kuulemiseen kun kuuroillekin on oma sarjansa.

Olisi ihan mielenkiintoista nähdä noita istuenvääntöjä enemmänkin, kuitenkin hyvin erilainen suoritus kyseessä kuin seisten.
Lupkes ei omien sanojensa mukaan koskaan hävinnyt matsia istualteen, valtava sivupaine varmaan toimii paremmin niin.
 
Kädenvääntely on siitä hyvä laji että ei tarvita kuin toimiva käsi niin voi harrastaa, ei tarvita edes kuuloaistia komentojen kuulemiseen kun kuuroillekin on oma sarjansa.

Olisi ihan mielenkiintoista nähdä noita istuenvääntöjä enemmänkin, kuitenkin hyvin erilainen suoritus kyseessä kuin seisten.
Lupkes ei omien sanojensa mukaan koskaan hävinnyt matsia istualteen, valtava sivupaine varmaan toimii paremmin niin.
Itsekkin olen seurannut lajia, on mahtava katsoa Jessen, Henkan ja Topin vääntöjä ja nyt uutena vielä hookkaajat. Itse on pitänyt mennä jo kuukausia sitten ekoihin vääntö treeneihin, mutta näin reumaa sairastavana kun kyynärpää on rikki niin on joutunut venyttämään aloitusta, mutta edellä mainittujen herrojen ansiosta mä kyllä joku kaunis päivä menen kokeilemaan lajia. Kiitos siitä teille jo etukäteen.
 
Onko Suomessa edustettava jotain seuraa jotta voi kilpailla vai miten täällä takapajulassa toimitaan ? Laji on kiinnostanut jo vuosia seurata mutta itse myös en ole saanut aikaiseksi lähteä mihkään salille reeneihin. Miksipä ei sitä voisi ajella pidemmällekkin reenaileen.
 
Onko Suomessa edustettava jotain seuraa jotta voi kilpailla vai miten täällä takapajulassa toimitaan ? Laji on kiinnostanut jo vuosia seurata mutta itse myös en ole saanut aikaiseksi lähteä mihkään salille reeneihin. Miksipä ei sitä voisi ajella pidemmällekkin reenaileen.
On hyvä kuulua seuraan ja saada oppia lajista ennen ensimmäistä kilpailua.
 
On hyvä kuulua seuraan ja saada oppia lajista ennen ensimmäistä kilpailua.
Luonnollisesti on hyvä saada lajista oppia ennen ekoja kilpailuja. Meinasin vain tässä vuosikausia ipf liiton voimailukilpailuja vierestä seuranneena että onko kädenvääntö puolella samallaista menoa kuin Seuraan kuuluminen, liittoon kuuluminen, lisenssejä, kasapäin eri maksuja jotka välttämättä liity edes koko lajiin ja muutamat eri verkkapuvut jossa pitää olla tietyt eri merkit jotta saa kävellä kilpailupaikalle jne. Kai siellä oli muitakin vaatimuksia mutta ei enää muista. Tätä lähinnä meinasin onko kädenväännössä sama tilanne. Eikö ennen vanhaan ollut baarissa pöytä ja turnaukseen osallistui ketkä osallistui. Osallistumismaksu on tietysti luonnollinen jotta järjestäjien kannattaa sitä edes tehdä.
 
Luonnollisesti on hyvä saada lajista oppia ennen ekoja kilpailuja. Meinasin vain tässä vuosikausia ipf liiton voimailukilpailuja vierestä seuranneena että onko kädenvääntö puolella samallaista menoa kuin Seuraan kuuluminen, liittoon kuuluminen, lisenssejä, kasapäin eri maksuja jotka välttämättä liity edes koko lajiin ja muutamat eri verkkapuvut jossa pitää olla tietyt eri merkit jotta saa kävellä kilpailupaikalle jne. Kai siellä oli muitakin vaatimuksia mutta ei enää muista. Tätä lähinnä meinasin onko kädenväännössä sama tilanne. Eikö ennen vanhaan ollut baarissa pöytä ja turnaukseen osallistui ketkä osallistui. Osallistumismaksu on tietysti luonnollinen jotta järjestäjien kannattaa sitä edes tehdä.
Pienimmissä kisoissa riittää oma vastuu. Sm kisoissa liiton lisenssi (45e). Sitä en nyt ulkoa muista että saiko sm kisoihin osallistua ilman seuraa tänä vuonna 😄
 
FB_IMG_1678988531954.jpg
FB_IMG_1678988536831.jpg
 
Raskaan sarjan vie vasurilla Topi Juvonen ja oikealla Ville Toiva. Kummassakin finaalivastustajana Sirkkilä. Hermola tuhoaa tapansa mukaan jonkun tai joidenkin mitalihaaveet. Vasurilla Pynnönen pronssilla. Tässä villi veikkaukseni. Enkä yritä edes esittää asiantuntijaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom