Kädenvääntö

Joo terolle laitoin tänään vielä viestiä ja pahoittelin tapahtunutta 😂😂
Hulluu muuten miten oikeessa oltiin ennakkoarvioinnessa Henkka 😮 Santeri saatiin voittajaksi ja Toiva 105n yllättäjäksi. Ollaan me kyllä tietäjiä 😄😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oman arvioni mukaan Topin paras isku oli kateissa kisajärjestelyjen ja juontohommien takia. Mihin se paras isku olisi sitten riittänyt, jää arvoitukseksi. Kaikki kunnia tietenkin finalisteille. Odotan innolla häjypoweria, johon yritän saada itseni jonkinmoiseen kuntoon.
 
Oman arvioni mukaan Topin paras isku oli kateissa kisajärjestelyjen ja juontohommien takia. Mihin se paras isku olisi sitten riittänyt, jää arvoitukseksi. Kaikki kunnia tietenkin finalisteille. Odotan innolla häjypoweria, johon yritän saada itseni jonkinmoiseen kuntoon.
Ittestä tuntuu että siinä kun huutaa mikkiin ja meuhkaa niin syttyy oikeen kunnolla omiin vääntöihin 💪 Mutta jos kysytään ni toi on mun mielestä virallinen totuus mitä sanoit 😄😄
 
Eikös Henri tehny protestin jossain matsissa, mulla meni vähän ohi se tilanne että mikä se syy oli. Sehän lopulta meni Henrille se matsi ,muistelen.
Juu siinä oli sellanen tilanne kun kaverin ranne aukesi ja loppupelissä sen peukalo oli enään mun kädessä kiinni ja sitten se yritti painaa sen peukalon pois sieltä ja mun käsi varmaan kävi tyyny linjan tasalla(siis siten että se ote oli mulla ja ranne pystyssä) niin tuomari tuomitsi mulle tappion siitä...sanoin sitten että emmä voi hävitä matsia tollein jos toinen ei edes yritä pitää kiinni ja mä pyrin pitämään otteeni niinkun säännöissä sanotaan että meinaatko sä että mä en olisi pystynyt laskemaan sitä peukaloa pois sieltä ja mennä remmeille esim 😄 periaatteessahan sä olet hävinnyt ottelun jos sulla ei ole enään mitään kontrollia toisen kädestä...ymmärtääkseni siitä pitäisi tulla virhe toiselle jos yrittää väkisin vetää vaan sormiaan pois toisen otteesta 🤔 mutta siis joo niin tai näin niin noissa olisi hyvä olla hereillä isommissa matseissa ja oikeasti haastaa se tuomari jos tuntuu että on kokenut vääryyttä..
 
Nukuit noi startit taas. Ekan väännön vastaisku meni aika likelle tyynyä, mutta aika seinäpito näytti Santerilla siinä olevan.
Ei oo nukkumista, vaan voimantuotto kulmista kiinni 😄 Mutta kova hauis Santerille 💪💪
 
kott 5.jpg

Mustaa valkoisella.
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=xNbYEYuXLbc

Huhhuh kovaa matsia eetterissä, Vitali Laletin vs Dave Chaffee kott 5 eli joulukuussa ilmeisesti?
Laletin +140kg jo eli painavampi kuin koskaan ollut, saa nähä millainen mörkö pöydän ääreen saapuu loppuvuodesta.

Tuolta samalta kaverilta oli livestream jossa oli vuoto tullu coresportilta että syyskuun 24 tai lokakuun 1 on KOTT5, mutta sitä ei ole vielä julkistettu koska päiväämäärä ei ole varma. Muistaakseni Niillä oli tavotteena saada KOTT6 myös tehtyä vielä tänä vuonna niin se on varmaan sitten marras/joulukuu
 
Mielenkiintone toi Lalatin vs Chaffee. Veikkauksia? Ite sanon Laletin. Toprollii kahvin.
Todella paha sanoa. Kahvin kestävyys vähän huolestuttaa itteä 😮
 
Mielenkiintone toi Lalatin vs Chaffee. Veikkauksia? Ite sanon Laletin. Toprollii kahvin.
Veikaan kans että Latetin vie, sen verran kovaan kuntoon kasvamassa taas ja se tappio silaevia vastaan anto motia rajusti vaikka olikin sairaana ja paino "vaan" 125kg. Jotenki aina usko kova tuohon vitamiiniin jos se vaan pistää kaiken peliin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom