Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mite ois
Onga vs Brzenk
Onga vs Toddzilla
Onga vs Irakli

Onga on vissiin liian iso Zoloeville ja Sasholle?
Seuraavassa East vs West tapahtumassa Brzenk vastassa.
Tää on itseasiassa tosi kiinnostava matsi!
Onga on muutenkin tosi kiinnostava vääntäjä. Miten pystyykin puolustamaan Toprollissa noita mörköjä vastaa ja sen lisäksi hookki vääntö on vähintäänkin yhtä tehokas ja tyylikäs 😎
Kuin John nuorena 😉
 
Tämä tuntuu ihan sairaalta sanoa, koska Devon on kuvissa aivan mielipuolinen ukkeli fysiikaltaan, mutta yllättävän naru! Eihän tuo käpälä poikkea omasta parhaastaini juuri mitenkään, paitsi voiman osalta ihan helvetisti, mutta muuten. Käytinkö sittenkään oikeaa kerrointa eli 2,54?!?
Larratin käsi on myös hiton kireä, siellä ei paljon rasvaa ole.
 
Seuraavassa East vs West tapahtumassa Brzenk vastassa.
Tää on itseasiassa tosi kiinnostava matsi!
Onga on muutenkin tosi kiinnostava vääntäjä. Miten pystyykin puolustamaan Toprollissa noita mörköjä vastaa ja sen lisäksi hookki vääntö on vähintäänkin yhtä tehokas ja tyylikäs 😎
Kuin John nuorena 😉

Joo. Mielenkiintoista. On kiinnostava vääntäjä kyllä.

Näköjään ottanutkin vuosia sitten Sashoa ja Zoloevia vastaan. Sillon hävis molemmille, mutta sen jälkeen ottanu enemmän painoa kuin edellä mainitut. Onko joku 105 kg ukko?


View: https://youtu.be/B11OUA0INOY



View: https://youtu.be/T6h0XTUIVko


Zoloev on kyllä tossa 90:ssä ollut aivan päällikkö.
 
Oletan että se vaan feikkaa ittensä noin siimaksi! Mulla about sama kireys, sylivälini on 198cm ja olen häntä vieläpä 5 senttiä lyhyempi. Ja minä olen aivan naru saatana!

Larrat.jpg
Larratilla ison ojentajan puuttuminen tekee tuon mitan, jos olisi ojentajat samaa tasoa kuin koukistajat niin olisi +50cm hanska.
Älyttömän pitkät kädet myös niin näyttääkin pienemmiltä mitä oikeasti on, syliväli luokkaa 210cm jos kädet taipuisi suoraksi :D
 
Äijä on selkeästi Suomen Larratti! Mäkin voisin olla mittojen puolesta, mutta kädenväännössä puuttuu hiukan (kaikki) tuloksia vielä 😅
Olitko muuten käyny kilpailuissa vielä?
 
Larratilla ison ojentajan puuttuminen tekee tuon mitan, jos olisi ojentajat samaa tasoa kuin koukistajat niin olisi +50cm hanska.
Älyttömän pitkät kädet myös niin näyttääkin pienemmiltä mitä oikeasti on, syliväli luokkaa 210cm jos kädet taipuisi suoraksi :D
Juu, illuusiota molemmin puolin. Mutta nuo hanskat on kyllä omaan silmään todella asialliset! Ei mitkään vetiset pullat, vaan kunnon kivistä pihviä!
 
Olitko muuten käyny kilpailuissa vielä?
En ole, kädenväännön osalta, muttä tästä tekisi mieli tehdä itselleni haaste. Monivammaisena, mutta innokkaana, tahtoisin haasteita itselleni mutta kun tuo voimanosto ei enää luonnista kropan puolesta niin ehkä tälläinen kevyt ja hellävarainen kädenvääntö voisi olla lajini :sneaky: Onko Turun suunnalla mitään hyvää mestaa missä pääsisi koittamaan omia voimatasojaan oikeita ihmisiä vastaan? Vai pitääkö ajella Tampereelle asti heti!
 
En ole, kädenväännön osalta, muttä tästä tekisi mieli tehdä itselleni haaste. Monivammaisena, mutta innokkaana, tahtoisin haasteita itselleni mutta kun tuo voimanosto ei enää luonnista kropan puolesta niin ehkä tälläinen kevyt ja hellävarainen kädenvääntö voisi olla lajini :sneaky: Onko Turun suunnalla mitään hyvää mestaa missä pääsisi koittamaan omia voimatasojaan oikeita ihmisiä vastaan? Vai pitääkö ajella Tampereelle asti heti!
Screenshot_20220616_090755.jpg
Turussa on loistava seura!! Otat Juhaan yhteyttä ja pääset suoraan huipun neuvottavaksi 💪
 
Sano Topilta ja Jannelta terkkuja 😊
Mä sanon. Pitääkö kuulua edes johonkin pyöräkerhoon että kelpuutetaan mukaan :sneaky: Minäkin olin ennen kalju, parrakas ja 125 kiloinen. Nyt olen pilannut ulkonäköni kasvattamalla hiukset, laihtumalla 20 kiloa ja partakin lyheni 10 senttiä! Näytän enää lähinnä zumbaohjaajalta siellä muiden joukossa 😅 Aika siistiä kyllä, veikkauksia mikä lihas minulta katkeaa ensimmäisenä?
 
Mä sanon. Pitääkö kuulua edes johonkin pyöräkerhoon että kelpuutetaan mukaan :sneaky: Minäkin olin ennen kalju, parrakas ja 125 kiloinen. Nyt olen pilannut ulkonäköni kasvattamalla hiukset, laihtumalla 20 kiloa ja partakin lyheni 10 senttiä! Näytän enää lähinnä zumbaohjaajalta siellä muiden joukossa 😅 Aika siistiä kyllä, veikkauksia mikä lihas minulta katkeaa ensimmäisenä?
Zumbaohjaajat tunnetusti kovimpia vääntäjiä! Harvoin jengi loukkaantuu kisoissa, reeneistä nyt puhumattakaan ✌️
 
Oletko Topi jatkanut kaksi kertaa viikossa vääntelyä? Poislukien tietysti reissu aika.

Koetko nyt että siitä jaksosta keväällä on nyt hyötyä esillä?

Eli kannattiko vai.. 😁
Jouduin siis pitämään 3 viikkoa taukoa vääntelystä ton jenkkilän reissun takia, mutta tuntu että olin uskomattoman seinä ekoissa reeneissä viikko siitten. Reenasin kumminkin tosi kovaa silloin ja otin negoja kahta kättä vastaan ja king of the tablea jne ni viime maanantaina oli aika rapee fiilis reeneissä 😄 Reenasin tosin silloinki melko kovaa pöydässä ja nyt tänään tuntu että kivaan perusjumitukseen oli päästy, joten ratkaisuna väänsin lujaa!

Eli paha sanoa, mutta uskon että kaikki kehitys, etenkin jos reenattu yli kymmenen vuotta asiaa tavoitteellisesti, ni näyttäytyy vasta pitkässä juoksussa ✌️ Kädenväännössä tuntuu että hetkellinen jumi vie kondista alaspäin niin paljon, että vaikea arvioida objektiivisesti asioita kun reenaa kovaa kokoajan. Sellanen viiden kisan otanta varmaan kertoo jo jotakin?
 
Jouduin siis pitämään 3 viikkoa taukoa vääntelystä ton jenkkilän reissun takia, mutta tuntu että olin uskomattoman seinä ekoissa reeneissä viikko siitten. Reenasin kumminkin tosi kovaa silloin ja otin negoja kahta kättä vastaan ja king of the tablea jne ni viime maanantaina oli aika rapee fiilis reeneissä 😄 Reenasin tosin silloinki melko kovaa pöydässä ja nyt tänään tuntu että kivaan perusjumitukseen oli päästy, joten ratkaisuna väänsin lujaa!

Eli paha sanoa, mutta uskon että kaikki kehitys, etenkin jos reenattu yli kymmenen vuotta asiaa tavoitteellisesti, ni näyttäytyy vasta pitkässä juoksussa ✌️ Kädenväännössä tuntuu että hetkellinen jumi vie kondista alaspäin niin paljon, että vaikea arvioida objektiivisesti asioita kun reenaa kovaa kokoajan. Sellanen viiden kisan otanta varmaan kertoo jo jotakin?
Ite nään reenaamisen kädenväännössä niin, että kova vääntelyreeni pudottaa voimatasoja hetkellisesti sen 10-20% alaspäin noin viikon ajaksi, mutta kasvattaa mahollisesti sen 0.1% per reeni pitkässä juoksussa. Ja tää hyöty konkretisoituu vasta kun pystytään täysin palautumaan. Siis perus superkompensaatio settiä. Ni jos reenaa useemmin, ni mahollisesti kasaa enemmän kehitystä pitkässä juoksussa, mutta myös reenikondis on matalampi.

Tossa sitten muuttujana että pystyykö esim nopeutta reenaamaan palautumattomana jne. Oma tavote vaan tossa että pystyis kasvattamaan työkapasiteettia, ja palautus nopeemmin pöytäreenistä, ja sitä kautta sais vuoteen enemmän kehittäviä pöytäreenejä, mikä taas näkyis kovempana vääntönä ✌️ Jos homma ei futaa, ni aina voi palata kerran viikossa vääntelyyn.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom