Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Otsikko ei ole minun keksimä sitten 😂 en ole johtava asiantuntija 😂
Tuli tosta sun videosta mieleen, että näätkö jos Devon ja Levan alottas matsin suoraan hookista, ni Levan voittas sillonki helposti?
 
Nii levanin tollasta hookki voimaahan ei ole oikein nähty mutta kyllä mä silti laittaisin rahani levanille 🤔
Mitenkäs näät Levanin hookki voiman vertautuvan Cyplekoviin? Vai Devon ja Cypi samassa korissa?
 
Mitenkäs näät Levanin hookki voiman vertautuvan Cyplekoviin? Vai Devon ja Cypi samassa korissa?
Ymmärrän ystäväni mitö haet takaa 🤔😀 tosi asiahan on se että vaikka cyblenkovi aikanaan larratin voittikin murskaavasti niin kyllähän se pysähtyi siinä Ekassa matsissa se käsi 😀 nää on hankalia juttuja kyllä funtsia...paha sanoa että miten tuollaisella levanin kouralla edes hoikkia väännetään...pystyykö se painamaan NS ranteen yläosalla sitä toisen kättä vai häiritseekö se iso käsi sitä jotenkin 🤔
 
Ymmärrän ystäväni mitö haet takaa 🤔😀 tosi asiahan on se että vaikka cyblenkovi aikanaan larratin voittikin murskaavasti niin kyllähän se pysähtyi siinä Ekassa matsissa se käsi 😀 nää on hankalia juttuja kyllä funtsia...paha sanoa että miten tuollaisella levanin kouralla edes hoikkia väännetään...pystyykö se painamaan NS ranteen yläosalla sitä toisen kättä vai häiritseekö se iso käsi sitä jotenkin 🤔
Ja siis kaikki spekulaatiot hookeista on turhia jos sinne ei mitenkään pääse 😄 Oon antanu itteni ymmärtää että Larratti ois oikeella parempi hookkaamaan ku Cypi parhaimmillaan. Tämän perustan matseihin Brzenkkiä vastaan 😄😄
 

View: https://youtu.be/lZcpWDenISw


Screenshot_20220620_233437.jpg
 
Kaikki hype siistiä ja pollit ja pro:t kääntyny Devonille. Silti oma veikkaus Levan 6-0. Perustuu tohon millä järkyttävällä tavalla dominoi Chaffeeta kuka on vahva ku perkele. Mutta toivon että ois kunnon sota ja Devon veis rundeja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom