View: https://www.youtube.com/watch?v=kvi0914hL94&ab_channel=PAKKOTOISTO
Nyyssiskin seuraa kädenvääntöä! M&M pitäs tehdä lajikokeiluvideo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://www.youtube.com/watch?v=kvi0914hL94&ab_channel=PAKKOTOISTO
Nyyssiskin seuraa kädenvääntöä! M&M pitäs tehdä lajikokeiluvideo![]()
Otsikko ei ole minun keksimä sittenÄärimmäinen 6/5 video!
Tuli tosta sun videosta mieleen, että näätkö jos Devon ja Levan alottas matsin suoraan hookista, ni Levan voittas sillonki helposti?Otsikko ei ole minun keksimä sittenen ole johtava asiantuntija
![]()
Nii levanin tollasta hookki voimaahan ei ole oikein nähty mutta kyllä mä silti laittaisin rahani levanilleTuli tosta sun videosta mieleen, että näätkö jos Devon ja Levan alottas matsin suoraan hookista, ni Levan voittas sillonki helposti?
Mitenkäs näät Levanin hookki voiman vertautuvan Cyplekoviin? Vai Devon ja Cypi samassa korissa?Nii levanin tollasta hookki voimaahan ei ole oikein nähty mutta kyllä mä silti laittaisin rahani levanille![]()
Ymmärrän ystäväni mitö haet takaaMitenkäs näät Levanin hookki voiman vertautuvan Cyplekoviin? Vai Devon ja Cypi samassa korissa?
Ja siis kaikki spekulaatiot hookeista on turhia jos sinne ei mitenkään pääseYmmärrän ystäväni mitö haet takaatosi asiahan on se että vaikka cyblenkovi aikanaan larratin voittikin murskaavasti niin kyllähän se pysähtyi siinä Ekassa matsissa se käsi
nää on hankalia juttuja kyllä funtsia...paha sanoa että miten tuollaisella levanin kouralla edes hoikkia väännetään...pystyykö se painamaan NS ranteen yläosalla sitä toisen kättä vai häiritseekö se iso käsi sitä jotenkin
![]()
Yhtään vähättelemättä Levanin kädenväännöllisiä taitoja ja voimia, niin ulosanti ja show-henkisyys ei ole ihan Larratin tasoa vieläMitä????![]()
Itsekkin mietin että astui Devonin miinaan tuolla videolla.Yhtään vähättelemättä Levanin kädenväännöllisiä taitoja ja voimia, niin ulosanti ja show-henkisyys ei ole ihan Larratin tasoa vielä![]()
Näinpä. Ja jos Levanin on tarkoitus olla oikeasti badass tuolla videolla, niin myötähäpeä olkoon hänen kanssaan.Itsekkin mietin että astui Devonin miinaan tuolla videolla.
Näytti vain että Devon on päässyt ihon alle, kun tuollaisen videon julkaisi.