Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin ei tämä video saa vakuuttumaan Cadoretten mahdollisuuksista Genadia vastaan kun Chaffee ja Toddikin hävisi hänelle, mutta saa nähdä kuinka tuo Jerryn kuollut ranne toimii.
Muutenkin niin pitkä aika Jerryn viimeisestä matsista (4vuotta), että ei oikein voi sanoa mitään suuntaan tai toiseen.
Siltikkin tuo kiinnostaa kovasti 😁.
 
Joo. Ermes on päällikkö. Puol vuotta sitte Kurdetsa vei. Mitenköhän nyt kävis. Vaikuttaa siltä että Ermes on kehittyny hitosti. Tulee mielenkiintosia matseja.
Oliko Ermesillä muuten tulossa jotain jännejä matseja tässä lähiaikoina? Ja mitenkäs muuten top8?? 😄 Onks se kuopattu?
 
 

Tämä tuntuu ihan sairaalta sanoa, koska Devon on kuvissa aivan mielipuolinen ukkeli fysiikaltaan, mutta yllättävän naru! Eihän tuo käpälä poikkea omasta parhaastaini juuri mitenkään, paitsi voiman osalta ihan helvetisti, mutta muuten. Käytinkö sittenkään oikeaa kerrointa eli 2,54?!?
 
Tämä tuntuu ihan sairaalta sanoa, koska Devon on kuvissa aivan mielipuolinen ukkeli fysiikaltaan, mutta yllättävän naru! Eihän tuo käpälä poikkea omasta parhaastaini juuri mitenkään, paitsi voiman osalta ihan helvetisti, mutta muuten. Käytinkö sittenkään oikeaa kerrointa eli 2,54?!?
Noi Larratin mitat ollu joo aina hämärän pieniä 😄 Joku kireys juttu ehkä? Tai että käsi on pitkä, niin siinä on lihaa paljon? En ymmärrä myöskään.
 
Noi Larratin mitat ollu joo aina hämärän pieniä 😄 Joku kireys juttu ehkä? Tai että käsi on pitkä, niin siinä on lihaa paljon? En ymmärrä myöskään.
Oletan että se vaan feikkaa ittensä noin siimaksi! Mulla about sama kireys, sylivälini on 198cm ja olen häntä vieläpä 5 senttiä lyhyempi. Ja minä olen aivan naru saatana!
 
Oletan että se vaan feikkaa ittensä noin siimaksi! Mulla about sama kireys, sylivälini on 198cm ja olen häntä vieläpä 5 senttiä lyhyempi. Ja minä olen aivan naru saatana!
Ittensä arviointi voi olla kans haastavaa? Perus saliukon käänteinen anoreksia?
 
Oletan että se vaan feikkaa ittensä noin siimaksi! Mulla about sama kireys, sylivälini on 198cm ja olen häntä vieläpä 5 senttiä lyhyempi. Ja minä olen aivan naru saatana!
IMG_20220615_155456.jpg


Toisaalta analyyttinen kaveri kaivaa kuvamateriaalia uskomustensa tuoksi 😄 Kuvassa oma forkku about 1/2-3 osa mitä vastuksella 💪
 
Tämä tuntuu ihan sairaalta sanoa, koska Devon on kuvissa aivan mielipuolinen ukkeli fysiikaltaan, mutta yllättävän naru! Eihän tuo käpälä poikkea omasta parhaastaini juuri mitenkään, paitsi voiman osalta ihan helvetisti, mutta muuten. Käytinkö sittenkään oikeaa kerrointa eli 2,54?!?
Devonin käsissä hämää se, ettei hänellä ole ojentajia juuri ollenkaan. Olkavarsi on pelkkää hauista
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom