Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"This Day in Armwrestling History…

April 16th, 2005 – The pro division of Ultimate Armwrestling II “The Pull at the Plaza” is contested in Las Vegas, Nevada. Significant buzz had been building in the months and weeks leading up to this event due to a number of factors. One was the $30,000 in cash prizes and another was the fact that the finals were being filmed for airing on Fox Sports Net’s Best Damn Sports Show Period (where it would be billed as the United States Armwrestling Championship). It also helped that the tournament was being promoted by John and Joan Burgeson as well as Dave Devoto, all of whom had excellent track records of putting on professional events. The end result is the most stacked event held in North America in almost a decade (outside of WAF World Championships). Every class contains multiple national and world champions. Roman Tsindilliani, Cvetan Gashevski, John Brzenk, Farid Usmanov, Matt Girdner, Barb Zalepa, and Dalia Medziausyte are the right hand champions of the day, while Roman Tsindilliani, Kenny Hughes, John Brzenk, Marcio Barboza, and Travis Bagent are the left hand champions. Todd Hutchings makes a big impression, almost beating John Brzenk to win the right hand 198-pound class. Farid Usmanov also steps up his game considerably, winning the right hand 242-pound class with apparent ease."

FB_IMG_1650109409322.jpg
 
Eikö tossa oo aika selkee että lääkeaineet vieny terveyden, ja kädenvääntö on lajina sen verran vähemmän vaativa kuin vahvames lajit, että sitä pystyy höntsäämään. Plus Cypi väännössä paljon lähempänä maailman kärkeä ku vahvamies jutuissa, oli tilanne mikä vaan.
Niin tuntuisi oudolta jos lääkeaineet ei olisi ollut aiheuttamassa munuaisremppaa :D mutta onhan Tsypillä ollut monipuolinen urheilutausta pienestäpitäen että kai siinä on paljon ns. elämäntapaa kokonaisvaltaisessa harjottelussa.
Mutta onhan voimamieshommat väärä laji kun ei edes kädet taivu suoraksi.
 
Niin tuntuisi oudolta jos lääkeaineet ei olisi ollut aiheuttamassa munuaisremppaa :D mutta onhan Tsypillä ollut monipuolinen urheilutausta pienestäpitäen että kai siinä on paljon ns. elämäntapaa kokonaisvaltaisessa harjottelussa.
Mutta onhan voimamieshommat väärä laji kun ei edes kädet taivu suoraksi.
Ärsyttää kyllä vaan jos mies kusettaa selittämällä että reeni vei terveyden, vaikka todellisuudessa aineet. Tosta kattoo moni nuori virheellisesti että reeni vaarallista, ja Hesari tekee uuden jutun että älkää kyykätkö 😄😄
 
Minä olen
Ärsyttää kyllä vaan jos mies kusettaa selittämällä että reeni vei terveyden, vaikka todellisuudessa aineet. Tosta kattoo moni nuori virheellisesti että reeni vaarallista, ja Hesari tekee uuden jutun että älkää kyykätkö 😄😄

Ite tulkitsin ton niin että aineet pasko munuaiset, mutta selitti että treenissä sattu tapaturma.
 
Minä olen

Ite tulkitsin ton niin että aineet pasko munuaiset, mutta selitti että treenissä sattu tapaturma.
Ja siis miehellä tarkoitan Cipua, en sua 😄
 
Kato prkl piti kirjottaa "minä olen käsittänyt että aineet pasko munuaiset". Sit jäi kirjottamine kesken ni jäi pelkkä "minä olen" tonne lainauksen ylle 😂
Jokanen viesti pitäs kyllä aloittas tolla 😄😄 Kova.
 
Tää Devonin projekti on kyllä hullun mielenkiintonen 😮 Aina ymmärtäny että kehon tasapaino ois se juttu urheilussa. Aika näyttää oliko näin 😄

Käsien välillä epätasapaino voi mennäkkin. Itellä oli aikoinaan selässä iso epätasapaino johtuen maven ristiotteesta. Se ei ollut jees vaan rupes aiheuttaa vittumaisia vaivoja.
 
katso liitettä 240665alkaa näkyä tuo pelkkä oikean treenaaminen 😁.
Oli Cypiä tai Levania ja muuta massamonsteria kuinka paljon vaan, niin kyllä Larratin fysiikassa on omaan silmään sitä jotain oikeaa! Se on niin brutaali ja silti lähempänä normaalia isoa miestä kuin friikkiä sirkushahmoa. Voimaa on pöydässä vaikka muille jakaa, mutta turha lähteä kisaamaan WSM-karkeloihin koska se ei ole se juttu millä voitetaan vääntökisoja. Hän on Brzenkin ohella todellinen kädenvääntäjä! Ja pahuksen viihdyttävä ukkelikin vielä (y)
 
Oli Cypiä tai Levania ja muuta massamonsteria kuinka paljon vaan, niin kyllä Larratin fysiikassa on omaan silmään sitä jotain oikeaa! Se on niin brutaali ja silti lähempänä normaalia isoa miestä kuin friikkiä sirkushahmoa. Voimaa on pöydässä vaikka muille jakaa, mutta turha lähteä kisaamaan WSM-karkeloihin koska se ei ole se juttu millä voitetaan vääntökisoja. Hän on Brzenkin ohella todellinen kädenvääntäjä! Ja pahuksen viihdyttävä ukkelikin vielä (y)
Toi todellinen kädenvääntäjä kyllä kuvaa hyvin 💪 Oleelliset asiat kunnossa ja sillä mennään!
 

View: https://www.instagram.com/tv/CcgXw9qAMpH/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


Laittanu tänne ennenkin, mutta erittäin napakka liike 💪

Tiedän että tähän kysymykseen ei ole aukotonta faktaa antaa, mutta mitkä 2 apuliikettä itse kädenväännön lisäksi voisivat olla ne tärkeimmät? Ja oletetaan että vääntäjä on kaikilta ominaisuuksiltaan keskiverto, eli ei haeta ääripään ominaisuuksia heti alkuunsa. 600 kilon mave ja 400 kilon penkki varmaan hyvä pohja lajille, vai olisiko joku spesifimpi harjoite toimivampi?
 
Tiedän että tähän kysymykseen ei ole aukotonta faktaa antaa, mutta mitkä 2 apuliikettä itse kädenväännön lisäksi voisivat olla ne tärkeimmät? Ja oletetaan että vääntäjä on kaikilta ominaisuuksiltaan keskiverto, eli ei haeta ääripään ominaisuuksia heti alkuunsa. 600 kilon mave ja 400 kilon penkki varmaan hyvä pohja lajille, vai olisiko joku spesifimpi harjoite toimivampi?
Joku rannekääntö, sekä joku hammerkääntö. Noilla lähtisin ite rakentamaan 💪 Niissä härkäseksi ni alkaa pöydäs tapahtumaan!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom