Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä kehtaa väännöstä laittaa. Mutta kokeilin 20kg käsipainoa ja sillä ku tein toistoja, sain saman kivun kyynärvarteen. Jonku takia ei kestä luu vääntämistä:/
 
En mä kehtaa väännöstä laittaa. Mutta kokeilin 20kg käsipainoa ja sillä ku tein toistoja, sain saman kivun kyynärvarteen. Jonku takia ei kestä luu vääntämistä:/
Teitkö hauista miten lähellä viimeistä vääntelyä?
 
4 päivää sitten väänsin 2 kertaa ja lopetin ku sattu käteen.
Tuota kädenväännön tekniikkaa kannattaa pohtia paljon. Etenkin lisää terveyttä kun vääntää oikein. Väännätkö ihan seurassa vai huvikseen kaverien kanssa?
 
En väännä vieläkään seurassa. Kipu tullu pikku hiljaa ku oon alkanut vääntelee. Uskon että jos pidän tauon vääntämisestä ja hakkaan vaikka säkkiä, saan saman vihlomisen käteen.
 
En väännä vieläkään seurassa. Kipu tullu pikku hiljaa ku oon alkanut vääntelee. Uskon että jos pidän tauon vääntämisestä ja hakkaan vaikka säkkiä, saan saman vihlomisen käteen.
Ite suosittelen aina kaikille seurassa puuhaamista, kun siellä pystyy kokeneemmat tsekkaamaan perusvirheet heti pois 💪
 
FB_IMG_1644146105384.jpg

Rupee olemaan natumaksimi lähellä Gaspalla 😄
 
Mitenköhä Neil Pickupilla vaan 15t subia tubessa? Jos joku ei tiedä kuka on niin nykyisin WAL ja Giants Live selostaja, Arm Wars kisan järkkääjä. Entinen kädenvääntäjä, voittanu vaikka mitä euroopan ja maailmanmestaruuden lisäksi.

Kanavalla pirusti videoita missä huippu vääntäjät jauhaa kaikenlaista juttua. Tullut ite kuunneltua kymmeniä tunteja työmatkoja ajellessa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom