Kädenvääntö

Kädenvääntö tuntuu olevan nousussa, you tubekin suosittelee kokoajan😊 Itse muistan vaan 90-luvun alusta kun MTV3 näytti lajin SM-kisoja ja Jarmo Ruotsalainen oli kuningas ja oliko Ritva Peura? naisissa ihan ylivertainen.
On se varmaan sitäkin, mutta tube tuputtaa kyllä sitä kontenttia mitä katselet.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan se ihan eri tilanne Genadia vastaan kun miehet ovat suunnilleen samanpituisia, Kurdecha taas pitkä goljatti jolla vieläpä samat vahvuudet kuin Gasparinilla.
Kurdecha voitti Genadin turnauksessa muutama vuosi sitten jo ja eilinen matsi ei ainakaan omissa silmissä panoksia nosta tosin mistä niitä koskaan tietää :D
Joo siis ite puhuin mahollisesta skenaariosta 😄 Kvikvinia vähä ulkona pelistä mun kirjoissa kans.
 
Kuuluuko ranteen vihlominen kädenväännön aloittamiseen? Ehkä löystynytkin ku naksuu usein.
Mihin suuntaan se naksuu? Ranteen koukistus vai nosto suuntaan?

Ei pitäs vihloa. Hermosärkyä tulee jos reenaa käsiä liian nopeasti vääntelyn jälkeen. Se on ok.
 
Vähän joka suuntaan, eikä pelkästään vääntäessä vaan välillä ihan jos liikuttaa rannetta. Tuo kipu ranteessa on ollut aloittamisesta lähtien. (3 viikkoa)
 
Vähän joka suuntaan, eikä pelkästään vääntäessä vaan välillä ihan jos liikuttaa rannetta. Tuo kipu ranteessa on ollut aloittamisesta lähtien. (3 viikkoa)
Väännätkö ihan seurassa?
 
En, kotona veljien kanssa.
Ite suosittelisin että menisit lähimpään kädenvääntöseuraan. Siellä osataan neuvoa tekniikkavirheet pois ja kehityskin nopeampaa! Missäpäin suomea asut muuten?
 
Okke, pitää katsoa. Paljonko ja miten kättä kannattais nyt alkuun kotonakin treenata? Oon tehnyt rannetta aika paljon
No siis hyvä ja kokenut reenikaveri, mieluiten useampi on se paras, mutta kyllä apuliikkeistäkin hyötyä on ✌️

Ite lähtisin rakentamaan voimaa kyynärvarren avainvektoreihin. Eli kuppi, nosto ja kierto. Samalla kun noita tekee niin tulee hauis ja selkäkin reenattua. Mutta esim tässäkin ketjussa on keskusteltu apuliikkeistä aika kattavasti ja moneen kertaan, ni lukasehan tästä sata sivua taaksepäin 💪 Jos sen jälkeen vielä epäselvää ni kirjottelen sulla tänne hyvän perusohjelman 😊
 
FB_IMG_1639391755915.jpg


"Reminds me of Arnold at the end of Totall Recall"
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom