- Ikä
- 39
Näin tän livenä kun olin samassa sarjassa vääntää

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Argh!Näin tän livenä kun olin samassa sarjassa vääntääNäytti todella pahalta.
Argh!Tuosta äänestä tulee jo huono olo ja aika jännä et Kalininchenko pitelee käsivartta ja itsekkin luulin et meni käsivarresta poikki mistä en oo ikinä nähny tai kuullut että olis poikki mennyt. Niin kuitenkin sit oli kiertämällä menny poikki. Mitkä oli mietteet kun huomasit et sattu? Kävikö ees lajinvaihto mielessä?
![]()
Hauska trivia ni väänsin tota äijää vastaan samassa kilpailussa. Vahva kaveri, mutta nuori ja super roinattu, ni se saattas kans selittää miksi ei paikat kestä.Argh!Tuosta äänestä tulee jo huono olo ja aika jännä et Kalininchenko pitelee käsivartta ja itsekkin luulin et meni käsivarresta poikki mistä en oo ikinä nähny tai kuullut että olis poikki mennyt. Niin kuitenkin sit oli kiertämällä menny poikki. Mitkä oli mietteet kun huomasit et sattu? Kävikö ees lajinvaihto mielessä?
![]()
☝no tää tietty unohtuSama ku KOTT 2 afterpulleissa meni käsi niin piteli kyynärvartta vaik meni olkavarsi.
Oot vaan niin vahva että oot ollut se käden murtaja kilpailussa/reeneissä/polttareissaHauska trivia ni väänsin tota äijää vastaan samassa kilpailussa. Vahva kaveri, mutta nuori ja super roinattu, ni se saattas kans selittää miksi ei paikat kestä.
Ja siis ei toi todellakaan ollu eka käden katkeeminen mitä oon kilpailussa/reeneissä/polttareissa nähny![]()
Siis mua vastaan ei oo ikinä kellään hajonnu käsi. Satoja, ellei tuhansia kisamatseja, ja en tiedä miten paljon loputtomia reenimatseja harkoissa ja erilaisissa tapahtumissa takanaOot vaan niin vahva että oot ollut se käden murtaja kilpailussa/reeneissä/polttareissaonko mitään tiettyä yhdistävää tekijää näillä todistamillasi murtumilla? Liikaa intoa, huonoa tekniikkaa jne? Vai puhtaasti huonoa tuuria?
Miten Larratti ei oo tolla listallakatso liitettä 237075
Tälläinen tuli Bookissa vastaan. Mitä porukka mieltä. Mun mielestä Tim on paikallaan, mutta Marcio vois ehkä viedä paikan jos tänään ottaisivat matsia. Ehkä![]()
Ne ei laske Kanadaa selvästi mukaanMiten Larratti ei oo tolla listalla![]()
Tuossahan lukee minus queens moveMiten Larratti ei oo tolla listalla![]()
Ei ollut mitään jakoa Johnilla, kuten jo sanoin pari viikkoa sitten.
Kyllähän devoni ne kaikki vei...se että miksi tossa Ekassa tapahtui noin voi olla hyvin larratin halua testata brezenkin voimiaNyt kun kattonu muutaman kerran niin John vei ekan rundin mikä on tärkein voiman mittari. Devonin oli bone lockissa. Olin ihmeissäni.
Aika lähellä kävi tyynyä, mutta kyllähän Devon sen sieltä pois nostiKyllähän devoni ne kaikki vei...se että miksi tossa Ekassa tapahtui noin voi olla hyvin larratin halua testata brezenkin voimia...ja ei toi ollut bonelock eikä kingsmove vaan ihan vaan avoimella kädellä vääntämistä
ja siis itsekkin kyllä brezenkin puolella olin tässä matsissa
![]()
Kyllähän devoni ne kaikki vei...se että miksi tossa Ekassa tapahtui noin voi olla hyvin larratin halua testata brezenkin voimia...ja ei toi ollut bonelock eikä kingsmove vaan ihan vaan avoimella kädellä vääntämistä
ja siis itsekkin kyllä brezenkin puolella olin tässä matsissa
![]()
No siis enhän mä mikään asiantuntija ole mutta ite ainakin miellän kingsmoven siksi että vääntävänkäden olkapää on tyynylinjan alapuolella ja sellaiseksi että olkavarsi lepää jo tyynyn päälläkatso liitettä 237110
Jälkimmäisessä devon mieltää tän itse kings moveksi niin nyt on kyllä itellä puurot ja vellit sekaisin niin henkka kerrotko mikä on olennaisin ero kings moven ja open toprollin välillä? Luulin et tiedän mut saatan olla väärässä niin kuin yleensä![]()