Kädenvääntö

Voi olla että Jesse ei tule, niillähän on nyt joku kolmiodraama päällä kun Jesse on reissannut Törrön kanssa😄 Mutta setämies porukka varmaan tulee kannustamaan(lannistamaan)🤣 Veikkaan että Henkalla on nyt joku juoni menossa kun se noilla videolla itteensä moittii ja olevinaan häviää Jesselle ynnä muille jotta kaikki luulis että häntä vastaan on helppo matsi tiedossa. Kannattaa häntä vastaan ottaa ihan tosissaan,on sen verran ketku mies 😄
Oikeassa olet että ketku olen mutta en sentään noin ketku 😂😂😂
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla että Jesse ei tule, niillähän on nyt joku kolmiodraama päällä kun Jesse on reissannut Törrön kanssa😄 Mutta setämies porukka varmaan tulee kannustamaan(lannistamaan)🤣 Veikkaan että Henkalla on nyt joku juoni menossa kun se noilla videolla itteensä moittii ja olevinaan häviää Jesselle ynnä muille jotta kaikki luulis että häntä vastaan on helppo matsi tiedossa. Kannattaa häntä vastaan ottaa ihan tosissaan,on sen verran ketku mies 😄
Jos lähen ylimielisesti takki auki, niin turpiin tulee varmasti. Ei Henkka vanhana pelimiehenä ole kaikkia korttejaan paljastanut.
 


Joo. Oli hemmetin hyvä matsi. Olin yllättyny kun Frode rupes voittaa rundeja 0-3 häviö asemasta ja nous 3-3 tilanteeseen. Olin varma että voittaa tossa vaiheessa 7 rundin ja ois voittanutkin itseasiassa, mutta Stoica vetäs häviöasemasta elbow foulin useamman kerran ja sai restartin. 😮
Mutta se häviävän position määrittely on hiton vaikeaa. Stoicalta siisti flash pinni toi yks rundi. Ensi vei takapaineessa 100-0 ja siitä.

Neil aina toitottaa että ihmiset ei halua nähdä että matsi ratkeaa virheillä ja säännöt sen mukaan. Se on totta tietysti.
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom