Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo. Olihan se vähän jännä tunne kun muutama viikko kisan jälkeen katsoi Nemiroffin pätkiä ja tajusin et hei mähän väänsin tuota vastaan äsken 😁.
Oliko se remmeillä miten mahottoman tuntunen? Lähtikö toprolliin vai hookkiin muuten?
 
Itseasiassa se ei mitenkään mahdottoman tuntunen ollut. Tyhmää jälkikäteen näin todeta hävinneenä, mutta muistan että sillon harmitti ihan että hävisi. Selvien tappioiden jälkeen ei niin harmita.
Joo yläkautta se vei.
Kova päänahka ois kyl ollu jos oisit tyynyyn kiskassu! No ens kerralla lyöt sitten 💪
 
En kerenny kattoo ku muutaman sekunnin ja voin sanoa että ei hyvältä näytä😄 Toivottavasti Devonille jää edes muutama aivosolu
Joo ihan kauheen näköstä. Melkeen ku sparraamassa ois 46v mies jolla +30 painoindeksi 😄
 
Joo ihan kauheen näköstä. Melkeen ku sparraamassa ois 46v mies jolla +30 painoindeksi 😄
Hyvä pointti😄 En viitsinyt tarkemmin lähteä analysoimaan mut tuo itsensä suojaaminen on varmaan mikä eniten huolettaa. Oletin tietty tyhmänä että Devonille olis noista männä viikoista jotain käteen jäänyt mutta pahasti pelkään että kaverille on kylmää kyytiä luvassa😬 Toivotaan et selvii ehjänä
 
Mistä ne keksi että just Devon on hyvä valinta korvaamaan Eddien 😄
Devon itse tarjoutui paikkaamaan. Toihan olis sille helvetin hyvä tilaisuus näkyvyyttä ajatellen jos pystyy edes vähän antamaan vastusta. Pahoin pelkään vaan että nuorempi ja isompi aloittelija Thor nuijii keski-ikäisen totaali aloittelija Devonin ekassa erässä. Ei kyllä nyrkkeilytekemisessä juurikaan näy mikään "special forces unarmed combat"-tausta :D Mutta niihän se on, sotimisessa ei paljon nyrkkeilytaidot paina.
 
Joo ihan kauheen näköstä. Melkeen ku sparraamassa ois 46v mies jolla +30 painoindeksi 😄

Itse olen harrastanut eri kamppailulajeja 20v. voimailun ohella ja vahdannut videoita saman verran. Näillä silmillä vaikutti kyllä Pumpkin Warriorin tekeminen yllättävän heikolta, vaikkei välttämättä ollut freesinä videolla sparraamassa. Liikkuminen hidasta ja ennakoitavaa + lyönneissä ei painoa, kun ei lähtenyt tekniikka jaloista ja lantioista asti. Katsoin myös Thorin sparrivideon (5kk takaa), nyrkkeilyteknisesti ei ollut sekään kovin hienoa, kuitenkin ruutia oli ainakin näennäisesti lyönneissä enemmän kuin Devonilla. Mikä siis ei ole mitenkään yllättävää.

Tästä asetelmasta Devonille järkevä taktiikka olisi varmaankin Thorin väsyttäminen (jolla painoa matsissa 140kg vai pudotteleeko vielä alemmas? eroa kuitenkin jää merkittävästi) ja sitten pistenekkailu myöhemmissä erissä. Tuoreen Thorin pommeja ei voi montaa ottaa suoraan lanttuun, joten liikettä pitäisi olla ja reipasta sellaista. Sparrivideolla Thor kumartui (heijari)lyöntien perässä eteenpäin ja tämä korostui väsymyksen kasvaessa, siinä olisi counterin paikka. Vaan ei ole helppoa sekään, jos ei ole treeniä alla.
 
Itse olen harrastanut eri kamppailulajeja 20v. voimailun ohella ja vahdannut videoita saman verran. Näillä silmillä vaikutti kyllä Pumpkin Warriorin tekeminen yllättävän heikolta, vaikkei välttämättä ollut freesinä videolla sparraamassa. Liikkuminen hidasta ja ennakoitavaa + lyönneissä ei painoa, kun ei lähtenyt tekniikka jaloista ja lantioista asti. Katsoin myös Thorin sparrivideon (5kk takaa), nyrkkeilyteknisesti ei ollut sekään kovin hienoa, kuitenkin ruutia oli ainakin näennäisesti lyönneissä enemmän kuin Devonilla. Mikä siis ei ole mitenkään yllättävää.

Tästä asetelmasta Devonille järkevä taktiikka olisi varmaankin Thorin väsyttäminen (jolla painoa matsissa 140kg vai pudotteleeko vielä alemmas? eroa kuitenkin jää merkittävästi) ja sitten pistenekkailu myöhemmissä erissä. Tuoreen Thorin pommeja ei voi montaa ottaa suoraan lanttuun, joten liikettä pitäisi olla ja reipasta sellaista. Sparrivideolla Thor kumartui (heijari)lyöntien perässä eteenpäin ja tämä korostui väsymyksen kasvaessa, siinä olisi counterin paikka. Vaan ei ole helppoa sekään, jos ei ole treeniä alla.
Itse jos menisin kehään tuollaisen korston kanssa niin taktiikka olis hyvin stick and move painotteinen. 140kg on valtava määrä massaa liikutella ympäri kehää. Mutta pitäis olla edes jonkinlaista pistoa lyönneissä että pystyisi pitämään kaveria loitolla. Jalat kyllä on nyrkkeilyssä semmonen että ne jos ei toimi niin oot kusessa. Olis Devonikin miettiny loppuun asti😄
 
Devon itse tarjoutui paikkaamaan. Toihan olis sille helvetin hyvä tilaisuus näkyvyyttä ajatellen jos pystyy edes vähän antamaan vastusta. Pahoin pelkään vaan että nuorempi ja isompi aloittelija Thor nuijii keski-ikäisen totaali aloittelija Devonin ekassa erässä. Ei kyllä nyrkkeilytekemisessä juurikaan näy mikään "special forces unarmed combat"-tausta :D Mutta niihän se on, sotimisessa ei paljon nyrkkeilytaidot paina.

Joo sen verran tiesin että tarjoutu, mutta miks ne valitsi sen. 😀
Varmaan kun Devonilla edes jonkin verran tunnettuvuutta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom