Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Kertokaas tietäjät mistä kannattaa hankkia remmejä ym muuta kädenvääntöön liittyvää? Pöytää en tarvitse kun meinaan teettää sellaisen,mutta kaikkea muuta välineistöä mitä ei välttämättä itse pysty väsäämään. Kannattaako mazurenkon kamoihin laittaa rahaa?

Kertokaas tietäjät mistä kannattaa hankkia remmejä ym muuta kädenvääntöön liittyvää? Pöytää en tarvitse kun meinaan teettää sellaisen,mutta kaikkea muuta välineistöä mitä ei välttämättä itse pysty väsäämään. Kannattaako mazurenkon kamoihin laittaa rahaa?
Remmejä kannattaa teettää suutarilla ja siitä ei luistavasta materiaalista. Treeni vehkeitä voi tehdä todella paljon itse. Katsele esim Larratin vanhoja videoita kun opastaa käyttämään vanhoja t paitoja, reppuja ym... Jos haluaa noita hienompia vehkeitä niin Helsingin Aku tekee sopu hintaan parhaat!

Ja Hommaa leka!! Pitkä vartin en noin 2-3kg pää niin saat tehtyä kaiken mitä kädenvääntö voimaan tarvitset.

Remmejä kannattaa teettää suutarilla ja siitä ei luistavasta materiaalista. Treeni vehkeitä voi tehdä todella paljon itse. Katsele esim Larratin vanhoja videoita kun opastaa käyttämään vanhoja t paitoja, reppuja ym... Jos haluaa noita hienompia vehkeitä niin Helsingin Aku tekee sopu hintaan parhaat!

Ja Hommaa leka!! Pitkä vartin en noin 2-3kg pää niin saat tehtyä kaiken mitä kädenvääntö voimaan tarvitset.
Jotain pientä on kyhätty itse😄 Judovyö+vastuskumi kahvakuula komboja😆 onko noista hyötyä niin sitä en tiedä mutta lähtötasosta tultu merkittävästi ylöspäin. Kiitti vinkeistä! Pitää arkena käydä suutarilla ja motonetistä ostaa leka💪

1.5m liina. Me väännetään niillä aika paljon 💪

Ruotsin Pm missä otettiin matsia vasurilla.
Remmeillä lopulta hävisin.
Todella mukava kaveri.
Eikös se slotyssa tullutkin hopealle vasurilla noiden Pm mien jälkeen?
2019 oli joo hopealla Zlotyssa. Onko sulla videoo kun väännät tota vastaan???

No ei tuo tietenkään just tuota kukaan sattunut kuvaamaan. Vaikka muita tappio matseja kyllä kuvasivat 😂
Tosin ennen tota Nemiroffia ni en ite ainakaan tienny tosta ukosta yhtään mitään 😄

Joo. Olihan se vähän jännä tunne kun muutama viikko kisan jälkeen katsoi Nemiroffin pätkiä ja tajusin et hei mähän väänsin tuota vastaan äsken 😁.
Oliko se remmeillä miten mahottoman tuntunen? Lähtikö toprolliin vai hookkiin muuten?

Oliko se remmeillä miten mahottoman tuntunen? Lähtikö toprolliin vai hookkiin muuten?
Itseasiassa se ei mitenkään mahdottoman tuntunen ollut. Tyhmää jälkikäteen näin todeta hävinneenä, mutta muistan että sillon harmitti ihan että hävisi. Selvien tappioiden jälkeen ei niin harmita.
Joo yläkautta se vei.

Itseasiassa se ei mitenkään mahdottoman tuntunen ollut. Tyhmää jälkikäteen näin todeta hävinneenä, mutta muistan että sillon harmitti ihan että hävisi. Selvien tappioiden jälkeen ei niin harmita.
Joo yläkautta se vei.
Kova päänahka ois kyl ollu jos oisit tyynyyn kiskassu! No ens kerralla lyöt sitten 💪

Back
Ylös Bottom