Kädenvääntö

Vika 6kk mysteeri. Toi sun kertoma status sillä ollu jo lähemmäs 15 vuotta 😄
Jos alkaa olla ihan OIKEESTI eläkkeellä?😄 Oon eläny siinä uskossa että Leviathan tykkää olla omissa oloissaan ja olisko sitten tuo covid homma rauhoittanut meininkiä entisestään? Mene ja tiedä mutta toivon hänelle kaikkea hyvää. Kädenvääntäjien painajaisissa vierailee aina mörön sijasta Richard Lupkes🤣
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiiä kyl mitkä noi UAL säännöt on tuohon aikaan ollut tuon hartialinjan/käden kulman suhteen. Kädenvääntö olis vielä hienompi laji kun olis yhtenäiset säännöt kautta linjan, mitä kaikki erilliset organisaatiot/kautta kisanjärjestäjät noudattais
Täysin samaa mieltä, vaikea vertailla edes keskenään matseja jos on aivan erilaiset säännöt ja tuomarilinja.
 
UAL:stä tulee aina mieleen Brzenk vs Todd finaali ja "where you going buddy?" 😄

Kun kattoo vaikka just sen kyseisen UAL 8:n tuloslistaa niin monet samat huippunimet siellä näköjään oli kärjessä kuin nykyäänkin. Toddzilla molemmilla käsillä alle 93kg. Barbossa molemmilla käsillä alle 106,5 kg ja Brzenk tottakai molemmilla käsillä super raskas 😀. Käsittämätön päällikkö.
 
UAL:stä tulee aina mieleen Brzenk vs Todd finaali ja "where you going buddy?" 😄

Kun kattoo vaikka just sen kyseisen UAL 8:n tuloslistaa niin monet samat huippunimet siellä näköjään oli kärjessä kuin nykyäänkin. Toddzilla molemmilla käsillä alle 93kg. Barbossa molemmilla käsillä alle 106,5 kg ja Brzenk tottakai molemmilla käsillä super raskas 😀. Käsittämätön päällikkö.
Oliko tossa kyseisessä Brzenk vs Todd matsissa muuttujana se, että Todd oli väsyttänyt itsensä melko pahasti Jerry Cadoretten kanssa aiemmin?
 
Kertokaas tietäjät mistä kannattaa hankkia remmejä ym muuta kädenvääntöön liittyvää? Pöytää en tarvitse kun meinaan teettää sellaisen,mutta kaikkea muuta välineistöä mitä ei välttämättä itse pysty väsäämään. Kannattaako mazurenkon kamoihin laittaa rahaa?
 
Kertokaas tietäjät mistä kannattaa hankkia remmejä ym muuta kädenvääntöön liittyvää? Pöytää en tarvitse kun meinaan teettää sellaisen,mutta kaikkea muuta välineistöä mitä ei välttämättä itse pysty väsäämään. Kannattaako mazurenkon kamoihin laittaa rahaa?
Remmejä kannattaa teettää suutarilla ja siitä ei luistavasta materiaalista. Treeni vehkeitä voi tehdä todella paljon itse. Katsele esim Larratin vanhoja videoita kun opastaa käyttämään vanhoja t paitoja, reppuja ym... Jos haluaa noita hienompia vehkeitä niin Helsingin Aku tekee sopu hintaan parhaat!

Ja Hommaa leka!! Pitkä vartin en noin 2-3kg pää niin saat tehtyä kaiken mitä kädenvääntö voimaan tarvitset.
 
Remmejä kannattaa teettää suutarilla ja siitä ei luistavasta materiaalista. Treeni vehkeitä voi tehdä todella paljon itse. Katsele esim Larratin vanhoja videoita kun opastaa käyttämään vanhoja t paitoja, reppuja ym... Jos haluaa noita hienompia vehkeitä niin Helsingin Aku tekee sopu hintaan parhaat!

Ja Hommaa leka!! Pitkä vartin en noin 2-3kg pää niin saat tehtyä kaiken mitä kädenvääntö voimaan tarvitset.
Jotain pientä on kyhätty itse😄 Judovyö+vastuskumi kahvakuula komboja😆 onko noista hyötyä niin sitä en tiedä mutta lähtötasosta tultu merkittävästi ylöspäin. Kiitti vinkeistä! Pitää arkena käydä suutarilla ja motonetistä ostaa leka💪
 
Kertokaas tietäjät mistä kannattaa hankkia remmejä ym muuta kädenvääntöön liittyvää? Pöytää en tarvitse kun meinaan teettää sellaisen,mutta kaikkea muuta välineistöä mitä ei välttämättä itse pysty väsäämään. Kannattaako mazurenkon kamoihin laittaa rahaa?

1.5m liina. Me väännetään niillä aika paljon 💪
 
Ruotsin Pm missä otettiin matsia vasurilla.
Remmeillä lopulta hävisin.
Todella mukava kaveri.
Eikös se slotyssa tullutkin hopealle vasurilla noiden Pm mien jälkeen?
2019 oli joo hopealla Zlotyssa. Onko sulla videoo kun väännät tota vastaan???
 
No ei tuo tietenkään just tuota kukaan sattunut kuvaamaan. Vaikka muita tappio matseja kyllä kuvasivat 😂
Tosin ennen tota Nemiroffia ni en ite ainakaan tienny tosta ukosta yhtään mitään 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom