Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten helvetin vahva Janne susta on tullut 😃 siis vittu 60 kilosella käsipainolla vasarahauista stopeilla yläasennossa 😂😂 Joo mä oon ainakin näköjään ulkona tästä skenestä 😂
Haluun joo nähä ton suorituksen miten se pitää tehä! Kuulostaa kyl armottomalta 💪
 
Mä en edes halua nähdä 😃 Eikö 60 kilonen oo sellanen että pitää jo olla vahva jos sillä tekee. Kulmasoutua 🤔😂
Kyllä 😄 Oon miettiny tota sillaa, että hammeri joka lähtee niin että käsi lepää vaakatasossa pöydän päällä. Ja siitä sit ylös. En sit tiedä miten kivaa se lepuuttaminen siinä on jos painoa on ranteen päällä iha maan vitjakasti 😄😄
 
Päinvastoin! Sä olit siinä pöytä hauiksessa huomattavasti kovempi ja en saisi niin hyvää pontta jos en tietäisi olevani altavastaaja 😉. Toisekseen veikkaan (tiedän) että tätäkin palstaa lukee muutama sellainen jotka pesee meidät kummatkin jos vaan laittavat tänne suorituksen.
Kolmanneksi olisi kiva jos mahdollisimman moni laittaisi tänne suorituksensa. Voitaisiin vaikka vuoden päästä ottaa uusiksi ja jokainen näkisi onko kehittynyt.

Kuten sanoin liian vakavasti ei tätä oteta!

Aikoinaan tukkipunnerruksessa meillä oli vastaava 140kg lä, ympäri Suomen porukka laittoi videoita faceen.
Sen haasteen jälkeen punnersin 150kg kisoissa eka kerran.
Ei kukaan voi voittaa meitä Janne!!!! Nyt loppu tollaset puheet 😄
 
Hammerista pakko sanoa, että monasti näkee jengin tekevän sitä "Jouko Ahola kääntöä" missä momentilla liikutetaan painoa, muttei edes lukita sitä ylös. Kyseisessä liikkeessä aivan mahdoton määritellä mikä on yksi toisto. Vähän ronskimmalla tekulla tehdyt toistot on mun mielestä vielä ihan ok lisä reeniin, jos ne lukitaan kontrolliin liikkeen yläasentoon.


View: https://www.instagram.com/p/B_7CL-VHaO7/?utm_medium=copy_link


Takapainetta kannattaa mun mielestä reenata myös yllä olevalla tavalla. Remmi menee siis rystysten päältä ja avaa pistoolikulmaa ikävästi. Kulma mikä monasti pettää paljon ennen itse hauiskulmaa pöydässä.

Tuo rystysten yli nosto vaikuttaa tehokkaalta ja moni kova vääntäjä tuota tuntuu korostavan, tuota Ahola tyyppistä kääntöä en itse koe hyväksi kun tuo heijari juuri tuppaa ainakin allekirjoittaneella tekemään siitä tavallisen hauiskäännön mutta muuten tuntuu että heijarihauista demonisoidaan turhaan kunhan ei mene rinnallevedoksi jossa hauis toimi lähinnä jarrulihaksena.
Olkalihakselle ja brachioradialikselle hallitut toistot tuntuvat kaikista kehittävimmiltä, tietty jos tanko jossa vasarakahvat niin saattaisi heijarista saadakin hyötyä :D

Vastaotteella tuntuu että raudat on aivan säälittäviä mutta sitä tulee tehtyä viimesenä liikkeenä joten jos kokeilisi ensimmäisenä niin varmasti saisi reilusti lisättyä painoa, mutta sellasena palauttavana ja huoltavana liikkeenä tuntuu mukavalle.
 

View: https://www.instagram.com/p/CToiIvAjjAK/?utm_medium=copy_link
tuossapa tuota olisi. Aivan hirveän näköistä mutta kyllä se hauiksessa tuntuu 😁.

En ole aiemmin kuvannutkaan tätä suoritetta niin nyt näkee miten paljon olkapää lähtee mukana.

Ai saatana tätä pelkäsin 😄 Näppärän näkönen apuliike, mutta eikö tossa oo aika vaikee tuomaroida mikä on yksi toisto? Ite tarkotin sitä ylös lukittamista että paino nousee yli vaaterin ja päätyy niin että käsi on kohtisuoraan ylöspäin.

Mutta härkästä kääntelyä kuitenkin 💪💪
 
Ai saatana tätä pelkäsin 😄 Näppärän näkönen apuliike, mutta eikö tossa oo aika vaikee tuomaroida mikä on yksi toisto? Ite tarkotin sitä ylös lukittamista että paino nousee yli vaaterin ja päätyy niin että käsi on kohtisuoraan ylöspäin.

Mutta härkästä kääntelyä kuitenkin 💪💪
No hei tämä oli mun pelin avaus. Nappaat oman suoritteen ja sanot seuraavan haasteen (mulla on jo seuraava mielessä, mut muut ensin).
Lupasin Smulderille että saa tehdä remmin kanssa kun kyseli. Ettei homma liian vakavaksi mene 😁
 
No hei tämä oli mun pelin avaus. Nappaat oman suoritteen ja sanot seuraavan haasteen (mulla on jo seuraava mielessä, mut muut ensin).
Lupasin Smulderille että saa tehdä remmin kanssa kun kyseli. Ettei homma liian vakavaksi mene 😁
Mä mietin jonkun haasteen ✌️😄
 
Onko kellään tietoa Kristian Lupkesista? Sillä oli korona jotain puoli vuotta sitten ja eilen välähti mieleen että siitä ei ole kuulunut sen jälkeen. Toivottavasti mies kunnossa!
Richard Lupkesia tarkotat? Vai onko joku toinen Lupkes niminen kova vääntäjä? 😄
 
Jos en nyt väärin muista niin alkaa kaveri olla 65 vuoden kunnioitettavassa iässä. Jäätävän iso äijä,taitaa olla eläkkeellä
Vika 6kk mysteeri. Toi sun kertoma status sillä ollu jo lähemmäs 15 vuotta 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom