Kädenvääntö

On kyllä mielenkiintosta minkälaine vääntäjä tulee.
Ranne näyttäisi hiukan kalalta tossa. Ja etenkin noita muita randomeja vastaa. Eikä Matusenkon hookkipuolustus liiku mihinkään. Mutta Matusenkon hookki onkin yksi maailman kovimmista, niin ei sen perusteella pysty sanomaan vielä hirveästi.

Kaameen kokonen jässikkä kyllä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei täällä nähtävästi on porukkaa jotka on kädenväännöstä kiinnostuneita nii mä oon noita virallisilla kisa mitoilla valmistellut niin kiinnostaisiko ostaa?
 
Hei täällä nähtävästi on porukkaa jotka on kädenväännöstä kiinnostuneita nii mä oon noita virallisilla kisa mitoilla valmistellut niin kiinnostaisiko ostaa?
"Kuvia ja hintaa kaipailisin. Kokoonpantava pöytä tarpeen."

Kaveri kyselee 😊
 
Coach Ray vs Schoolboy olis ihan mielenkiintonen nähdä. :D Kumpaa veikkaisitte?
Nyt on aika tiukka pari! Täysin eri tyylin ukkoja vielä 💪 Oisko Valkku sen verran kovemmissa liemissä keitetty että veisi? Todella paha sanoa 😄
 
Nyt on aika tiukka pari! Täysin eri tyylin ukkoja vielä 💪 Oisko Valkku sen verran kovemmissa liemissä keitetty että veisi? Todella paha sanoa 😄
Jep, tuli vain mieleen näitä youtube kohtaamisia katsoessa.

Yllättävän helpon näkösesti Ray sai pideltyä Larryä vaikka antoi ranteenkin jne. Toki Larry on vääntänyt varmaan joka päivä tuolla nyt kättä niin varmasti vaikutusta silläkin. 😅 Jos en väärin muista niin eikös Schoolboylla ollut enemmän ongelmia LW vastaan?

Täytyy alkaa hiillostaan tuben kommenttikentissä VOA vs SB matsia. 😆
 
FB_IMG_1613209652425.jpg

😄
 
Kädenvääntö ei ilmeisesti ole mikään testattu laji ammattilaistasolla ? Kehtaako tällaista edes kysyä.
Arvokisoissa ja SM kisoissa on testit. Nemiroffissa ja top8:ssa ei ole.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom