Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Itseäni tässä enemmän hämmästyttää Nathan Jonesin voimat, junttivääntö sivupaineella pistää kampoihin entiselle euroopanmestarille :D miehellä varmasti olisi potentiaalia vääntöhommiin.
Joo kova sivupaine kyllä! Tossa muuten teknisessä mielessä, ni on helpompi vääntää ranne vituillaan sivupaineella, kuin keskittyä itse voittamaan ranteen (kuten 99% vääntäjistä yrittäs tossa tehä), ja hävitä sen ja yrittää tehdä sen jälkeen mitään.

Vanha kädenväännön abc on, ettei ikinä pidä vääntää siellä missä ei pärjää. Eli rannetta ei kannata yrittää koukata, jos sitä ei pysty koukkaamaan. Tai kierrosta ei kannata taistella jos sen häviää joka tapauksessa, jne.

MegaMan tekee vahingossa tossa parhaan moovin 😄 Eli ei taistele ranteesta missä on heikompi, vaan painaa lopuilla lihaksilla sivulle täysiä. Huono puoli tossa vaan, että tolla tavalla vaikee voittaa suhteessa siihen että taistelee hidasta, mutta varmaa tappiota vastaan.

On kyllä mielenkiintosta minkälaine vääntäjä tulee.
Ranne näyttäisi hiukan kalalta tossa. Ja etenkin noita muita randomeja vastaa. Eikä Matusenkon hookkipuolustus liiku mihinkään. Mutta Matusenkon hookki onkin yksi maailman kovimmista, niin ei sen perusteella pysty sanomaan vielä hirveästi.

Kaameen kokonen jässikkä kyllä.

Hei täällä nähtävästi on porukkaa jotka on kädenväännöstä kiinnostuneita nii mä oon noita virallisilla kisa mitoilla valmistellut niin kiinnostaisiko ostaa?

Hei kiinnostaisiko jonkun teistä ostaa käden vääntö pöytää oikeilla mitoilla metalli puu ja nahka materiaaleina! Nuo ovat aika hintavia jos jostain näitä tekevältä firmalta ostaa (600€<).
Itse aattelin huomattavasti halvemmalla tuon pistä eteen päin kun ei itsellä mahdu kotona pitämään sitä missään.

Hei täällä nähtävästi on porukkaa jotka on kädenväännöstä kiinnostuneita nii mä oon noita virallisilla kisa mitoilla valmistellut niin kiinnostaisiko ostaa?
"Kuvia ja hintaa kaipailisin. Kokoonpantava pöytä tarpeen."

Kaveri kyselee 😊

Coach Ray vs Schoolboy olis ihan mielenkiintonen nähdä. :D Kumpaa veikkaisitte?
Nyt on aika tiukka pari! Täysin eri tyylin ukkoja vielä 💪 Oisko Valkku sen verran kovemmissa liemissä keitetty että veisi? Todella paha sanoa 😄

Nyt on aika tiukka pari! Täysin eri tyylin ukkoja vielä 💪 Oisko Valkku sen verran kovemmissa liemissä keitetty että veisi? Todella paha sanoa 😄
Jep, tuli vain mieleen näitä youtube kohtaamisia katsoessa.

Yllättävän helpon näkösesti Ray sai pideltyä Larryä vaikka antoi ranteenkin jne. Toki Larry on vääntänyt varmaan joka päivä tuolla nyt kättä niin varmasti vaikutusta silläkin. 😅 Jos en väärin muista niin eikös Schoolboylla ollut enemmän ongelmia LW vastaan?

Täytyy alkaa hiillostaan tuben kommenttikentissä VOA vs SB matsia. 😆

FB_IMG_1613209652425.webp

😄

Back
Ylös Bottom