Junioreiden voimanoston sm-kisat Tampereella 10.-11.3.2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nyt on pakko alkuun ihmetellä nostajien vähyyttä? monessa sarjassa 1-2 osanottajaa ja vain yhdessä 5! eli nyt menee mitalit liian halvalla... no kovimmat näkyy ilmoittautuneen eli edes jonkin sortin kilpailua löytyy! penkki kisoissa oli sit älyttömästi sakia! muutama aiempien vuosien huippu junnu näkyy uupuvan??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No voi perse. Kyllä on hintsusti osanottajia. Odottelin yhtä kovia skaboja kun penkistä. No,pari junnua meiltä lähtee mitaleita tavoittelemaan.

:S olen pettynyt noin pieneen osallistujamäärään.. kertoo kyllä nykynuorten monipuolisuudesta reenata jos pelkissä penkkikisoissa käyvät.. itse menen m17 82,5 ja täytyy katsoa jos saisi edes jonkin sortin tuloksia ;-)

Muuten tulisin myäs junnuihin 82.5kg mutta kun en oo käyny missään rikkomassa kisarajaa, eikä tässä taida nyt lähiakoina ollakkaan mitään pikkukisoja lähistöllä. :/ .

Harmi sinänsä.

joo etkä sitä rajaa ehtis enää tekeenkään, kun osallistujat on jo vahvistettu..

ite oon lauantaina tulessa mjr.23, mitalia lähden hakeen :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itse tulossa <17v +90kg. Ei mitään ressiä kisojen suhteen, ekat voimanosto sm kisat mihin olen menossa. Kultaa ei taida tulla :D häviän joka lajissa, penkissä ehkä vähiten. Kyykyssä ~140kg, penkissä ~10-20kg, vedossa ~50-60kg?

Zone-sarja -42%
missäs on muuten viime vuoden mitalisti 75kg:ssa ollut santonen?? siirtyi vissiin 82,5kg mut ei o nimeä ilmoittautuneissa!?

Suositut

Back
Ylös Bottom