Junioreiden voimanoston sm-kisat Tampereella 10.-11.3.2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No nyt on kisat ohi, penkin otin raakana, muihin panostin lähes täysillä. 200 vedosta olen tyytyväinen, sitä lähdin hakemaankin.

ite olen tyytyväinen 192,5 vetoo. Max: olitko se iso korsto jolla oli punanen paita?

E: vetoa ei siis hyväksytty mutta tuli ylös

ite olen tyytyväinen 192,5 vetoo. Max: olitko se iso korsto jolla oli punanen paita?

E: vetoa ei siis hyväksytty mutta tuli ylös

joo, kai mie se oon. Erotuin aika pahasti joukosta kun penkkasin raakana, taisin olla <17v ainut raakapenkkaaja :D

Voimasuomi: Vaikka invana kilpailitki, silti voitit ;)

Pugen 192.5 kg:n veto olo ehdottoman kova, oli naamaki sen näköne että siinä ei kovi helpolla päästy. Paino tuli eka suunillee puolee välii ja sen jälkee lähti jo laskemaa alaspäi mutta tuli kummiski ylös. Yleisöltäki tuli kohtuulliset taputukset :D

[Max];1449092 sanoi:
joo, kai mie se oon. Erotuin aika pahasti joukosta kun penkkasin raakana, taisin olla <17v ainut raakapenkkaaja :D

Voimasuomi: Vaikka invana kilpailitki, silti voitit ;)

Vaikkka mulla oli paita niin penkkasin periaatteessa raakana, paita auttaa vain ~5kg. Ja tuosta vedosta, oma veto 202,5kg oli vähän liiankin kevyt mutta sillä varmistettiin hopea. Vielä olisi ollut varaa ainakin 10kg.
Muuten, onko joku lähdössä PM-kisoihin Ruotsiin 20.-22.04?

Tuli mieleen että ois pitäny kai alotta viimeistään vuos sitte jos ois aikonu jokskuu nostajaks? :D
Kun nyt käyny n.3kk eikä oikeastaan penkkiä ja paria sivuliikettä lukuunottamatta ole ollut virallista ohjelmaa ja tammikuussa alkoi jotenkin ohjelmoitu ohjelma.
Tulokset suunilleen tätä
Penkki 100kg
Mave 160kg
Kyykky n.90kg - täysi paska tulos, en tykännyt jostain syystä kyykkäilystä(ei virallista maksia ikinä kokeillut ja lähinnä syväkyykkäillyt)
Ja ikää nyt 16 (olen '91 syntynyt) että olisko tästä mitään saumaa jonkin tasoseks nostajaks treenillä meinaan jotain että sais ehkä jonkun tason mitalia vai olenko auttamatta liian myöhässä?

Pugen 192.5 kg:n veto olo ehdottoman kova, oli naamaki sen näköne että siinä ei kovi helpolla päästy. Paino tuli eka suunillee puolee välii ja sen jälkee lähti jo laskemaa alaspäi mutta tuli kummiski ylös. Yleisöltäki tuli kohtuulliset taputukset :D

Oli pakko vetää että olis ollu mahdollisuudet mitalleill:evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa alotusasentoa hieman petrata, isommilla painoilla menee todennäköisesti enemmän nokalleen. Muuten ihan nätti kyykky.

Kävin katsomassa, mutta isoja miehiä tuli eteeni seisomaan enkä nähnyt juuri mitään. Aamulehdessä oli Rainelasta tänään juttu. Selän kanssa on ollut viime aikoina ongelmia.

Virmalaisen kanssa olin jutuissa ja siinä sitten heitti että kuhan nyt kyykystä tuloksen ottaa, perkele ne oli semmosia painonnosto pudotuskyykkyjä :D . Tietääkö kukaan mikä oli syy että se Mikon viimenen kyykky hylättiin?

Kuulinpa että r0hmu The 200kg raw penkkaaja saikin 150 kisatulokseksi paidalla... No ei siitä paljon puuttunu. Eikä myöskään iha se 800yt ollu.

Zone-sarja -42%
Kuulinpa että r0hmu The 200kg raw penkkaaja saikin 150 kisatulokseksi paidalla... No ei siitä paljon puuttunu. Eikä myöskään iha se 800yt ollu.

Suoraan sanoen sen kaverin jutuissa tuskin on totta mikään , ei se porsas taida uskoa niihin itsekään.

Suositut

Back
Ylös Bottom