Junioreiden voimanoston sm-kisat Tampereella 10.-11.3.2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulosrajojen teko alkaa seuraavana arkipäivänä sm-kisojen jälkeen eli nyt on ollut muutama kuukausi aikaa tehdä tulosraja koska nuorten sm-kisat olivat helmi- ja maaliskussa.

Tulos pitää olla tehtynä noin kuukautta ennen kisoja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kipinkapin seuraan. Jos olet ns. itse oppinut, niin luultavasti sulla on tekniikoissa paljon hiomista. Tämä hiominen voi tuoda rutkastikin lisäkiloja yt:hen. Joku asiantunteva kannattaa pyytää katsomaan kyykyn syvyydet ja penkin merkistä lähdöt ja "puhtaudet", kavereitten kanssa kahtelemisesta ei suuremmin hyötyä ole, jos kaverit ei sitten itse ole jonkinsortin asiantuntijoita. Aika noloa, jos lopputulokseksi sitten kisoissa tulee 0 onnistunutta nostoa vain sen takia, ettei ole ottanut selvää onko oma tekniikka oikeaoppista. Ja pelkkä seuraan kuuluminen ei riitä, pitää olla kisalisenssi ja tulosraja pitää rikkoa liiton alaisissa kisoissa. RAja pitänee rikkoa joku kuukausi pari ennen kisoja, eli aikaa kyllä vielä on. Nyt joku fiksumpi voi tulla ja korjata kaikki minun kirjoittamani virheet, jotta kukaan ei vaan näitä juttuja todesta ottaisi :)

Joo tekniikoissa tosiaan on ollut ja on hiomista tuon takia, että melkeen kokonaan nämä 2.5v oon yksikseni reenannu. Nytten oon ruvennu reenaaman kokeneemman kaverin kanssa tän viikon ja tästä eteenpäin. Oon tuolla salilla tutustunu noihin "veteraaneihin" kenellä tuota asiantuntemusta on ja keneltä neuvoa saa ja itekkin haluavat neuvoa. Katotaan mitä tästä tulee. Jos painot nousee tähän tahtiin niin maaliskuussakin vois olla jo ihan hyvät tulokset jos/kun hommaan vielä nuo varusteet mistä varmaan jonkun verran hyötyä on.:)

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom