Jumittaminen!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Morjens ihmiset!
Mitä tehdä kun treeni jumittaa samassa kokoajan? siis tarkoitan sitä että voimat ei kehity kirveelläkään, ei edes levytangolla......:(
Ennen pystyin käyttämään joka kerta treenissä vähän isompia painoja kuin viimeksi ja nyt on hyvä jos saa kuukaudessa vähän voimaa lisää.
What i do wrong PEOPLES?:wall:
Turhauttaa ihan oikeesti. oon kokeillu kaiken näköistä ja jos ei kohta muuten niin hommaan ruisleipää väkevämpää niin johan lähtee!

Mitä teen?

milläs painoilla oikein jumitat?
ja sekin on ihan hyvä jos saa kuukaudes ees vähän voimaa lisää

Ja oletko juntannut menemään koko ajan samalla ohjelmalla ja samalla toistoalueella? Jos olet niin vaihtelua peliin.

Täytyy olla aika ronski kehitys jos muka pitäisi pystyä nostamaan sarjapainoja joka treeniin :--D.

Kyllähän nyt ainakin yks enemmän pittää tulla :) kyllä jos plussa kaloreilla on liikenteessä niin immmohommoe niin pitäs kyllä saaha treenipainohin parannusta ainakin vähän joka kerta. eli joko samalla painolla enemmän kuin viimeks tai sitten enemmän rautaa. tämä kaikki siis tietysti edellyttää että niitten sarjapainojen kasvatukseen pyritään eikä pumppailla :)

Itellä yleensä jos kehitys hidastuu/loppuu niin se on sen merkki että nyt kevyttä viikkoa peliin. tai ihan jopa väliviikko. jompi kumpi.

Morjens ihmiset!
Mitä tehdä kun treeni jumittaa samassa kokoajan? siis tarkoitan sitä että voimat ei kehity kirveelläkään, ei edes levytangolla......:(
Ennen pystyin käyttämään joka kerta treenissä vähän isompia painoja kuin viimeksi ja nyt on hyvä jos saa kuukaudessa vähän voimaa lisää.
What i do wrong PEOPLES?:wall:
Turhauttaa ihan oikeesti. oon kokeillu kaiken näköistä ja jos ei kohta muuten niin hommaan ruisleipää väkevämpää niin johan lähtee!

Mitä teen?

Hoh hoijaa...

Mietis ny vähän. Jos joka treenissä saisit lisättyä painoa sen minimi määrän eli yhdet 1,25kgt molempiin päihin tankoa. Ok,siis 2,5kg lisää siihen penkin maksimi kuutoseen viikossa. Käyt vuoden ajan joka viikko tekemässä sitä penaa,eli 52 viikkoa,ja kehitystä on tullut 135kg!.

Ei ihan huonosti vaikka jäisi sillointällöin väliin ja tulisi "vain" 100kg vuodessa.

Eli,alkupyrähdyksen jälkeen kehitys hidastuu ja ainakin omalla kohdalla tulee sykäyksittäin jos on tullakseen.

3 vuotta oon treenannu että en kai nyt ihan amatööri enää....
Vai? Kokeilin joskus vetää savolaisen ohjelmalla niin sillä tuli noin kuukauden ajan lisää voimaa joka viikko sitten vaihdoin sitä kun massaa ei tullut.
uudella tyylillä tulee ihan hyvin massaa mutta ei juuri voimaa.

Tai no, kuka määrittelee hyvän massan lisääntymisen?
500 kalorin plussilla mennään.

Mulla tulee joskus tällaisia aikoja jolloin jokin osa alue jää huonolle kehitykselle.
viimeks se oli olkapäät. siihen löyty hyvä lääke, tuplata painot:)

No kai tää nyt menee ohi kun kokeilee kaikkea uutta, niin ne on suunnilleen ennenkin hoidettu.
Ja mua kiinnostaa kun I----------------I pätkä paskaa joku penkin maksimi....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kerro minullekin, kun löydät keinon kasvattaa vuodessa pystypunnerrusta pienimmän määrän eli 52kg. ei tollanen 132kg pystyp. kuulostas ollenkaan pahalta vuoden päästä ;D
niin tai siis kaikkia näitä liikkeitä.

kukaan ei kehity jatkuvasti. joka kerta ei todellakaan voi lisätä painoja liikkeisiin, ei todellakaan. siis jos puhutaan yhdestä ja samasta liikkeestä, välillä tulokset tippuu ja välillä nousee. vähän malttia peliin ja muuttelet sarja pituuksia ja lisäilet/vähentelet sarjoja ja niin edelleen. mielikuvitusta peliin vaan.

J.Jakelta ja Neutraalilta hyvä pointti. Pitää muistaa, että se yksi toisto lisääkin on hyvää kehitystä pidempään treenanneelle. Ja se nyt on kuitenkin vähän helpompi toteuttaa kuin jatkuva painojen lisääminen. Treenipäiväkirja auttaa näkemään miten asiat oikeasti menee.

3 vuotta oon treenannu että en kai nyt ihan amatööri enää....
Vai? Kokeilin joskus vetää savolaisen ohjelmalla niin sillä tuli noin kuukauden ajan lisää voimaa joka viikko sitten vaihdoin sitä kun massaa ei tullut.

No onpas se vasta suurikin ihme, jos kolme vuotta treenanneelle ei oikein Savo-Maken ohjelma passaa. :rolleyes:

Tässäpä viisauden sanoja à la moderaattorimme S225T:

"Joku sanoi hyvin nk. nykyaikaisista keho-ohjelmista: mennään salille ja toivotaan että saadaan enemmän toistoja kuin edellisellä kerralla. sen sijaan että järkevästi jaksottamalla rakennetaan systeemi niin että määrää, frekvenssiä ja kuormaa oikein manipuloimalla väistämättä edetään suurempiin painoihin, eikä jatkuvasti koeta henkisesti rankkoja epäonnistuneita sarjoja (esim.vetämällä aina heti ensimmäisestä viikosta asti kaikki sarjat tappiin) vaan saadaan ne toistot ja määrät sisään ainakin suurimmalla osalla viikoista."

Koko posti löytyy siguni ensimmäisestä linkistä ja kannattaa ehdottomasti lukea huolella läpi.

Koko posti löytyy siguni ensimmäisestä linkistä ja kannattaa ehdottomasti lukea huolella läpi.
Tokasta linkistä. Itekin voin suositella HYVIN LÄMPIMÄSTI (halia et saa) lukeen noi kummatkin treeniasiaa -linkit. Erittäin viisaita sanoja.

Savolaisen ohjelma oli muuten hyvä mutta itse en sillä massaa juuri saanut.
Ei kyllä ainakaan liian rankkaa ollu..

Mitä tosta ensimmäisestä (ja toisestakin ymmärsin), niin sinähän et nyt tähtääkään ensisijaisesti massaan vaan voimaan?
Ja sait voimaa taas koko ajan Savolaisen menetelmällä, joten en ymmärrä missä ongelma on nyt. Ehkä sinun tulisi hieman jaksottaa harjoittelua massalle ja voimalle erikseen.

Mutta vastaa vaikka tähän viestiin ensin, etten kirjoita hirveää romaania joka saattaa mennä aivan hakoteille tavoitteistasi :)

Timba79 sanoi:
J.Jakelta ja Neutraalilta hyvä pointti. Pitää muistaa, että se yksi toisto lisääkin on hyvää kehitystä pidempään treenanneelle. Ja se nyt on kuitenkin vähän helpompi toteuttaa kuin jatkuva painojen lisääminen. Treenipäiväkirja auttaa näkemään miten asiat oikeasti menee.
Tuon on niin totta! Yksikin toisto ainekin minulle on jo iso saavutus esim. jos viime kerralla sain vaikka 6 ja seuraavalla kerralla 7-8 niin tuo yksi tai kaksi toistoa ovat kehitystä ja kun pitää treenipäiväkirjaa pystyy näkemään mitä teki viime, kerralla ilman sitä olisi aika vaikeata muistaa mitä teki viime kerralla ja kuinka monta toistoa tuli.

Suositut

Back
Ylös Bottom