Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Joulu ei herätä isompia tunteita mussa. Lapsena, tais olla pari kivaa joulua ja ne oli silloin kuin on ekat muistikuvat lapsuudesta. Tai sitten aika kultaa nekin muistot ja ne lelut jäi vaan mieleen.
Aina helvetillinen perheriita joka joulu, faija lähti kävelemään aina kun ei jaksanut kuunnella mutsin vittuilua. Piti väkisin kuunnella ja katsoa telkusta joku vitun joulurauhan julistus mutsin toimesta. Akka itte kuitenkin lietsoi sellasta kapinahenkeä meiden perheessä että ihmetyttää vieläkin ymmärsikö se suomea tai ruotsia ollenkaan. Piti saatana leipoa piirakoita ja viedä kaikille tutuille väkisin niitä vaikka muutenkin oli kiire kun piti siivota, paketoida lahjat and what ever shittiä. Kyllä siitä joulusta on sitten mukavat muistot. Paska juhla ainakin nuoruudessa.

Parhaat joulut on ollu nyt aikuisiällä kun ollaan vuokrattu mökki kavereiden kanssa jostain korvesta ja menny sinne lautailemaan ja ottamaan rennosti ilman turhaa joulusäätämistä.
Exän kanssa tuli vietettyä pari perhejoulua niiden porukoilla mutta oli pirun vaikea olla siellä, kun koko ajan odotin koska se riitä tulee. Yritin viime tippaan kummallakin kerralla olla tulematta sinne mutta väkisin mut sinne sitten haettiin.
En mä tiedä, ehkä jonkun kivan naisen seurassa voisin nauttia jopa joulusta jos se olisi molempien ehdoilla ja ilman kiireitä. Aika näyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en kans kestä joulua. Kauheeta hössötystä ja stressiä koko ajan. Ja kaikista parasta joulussa on jouluruuat, kaikki on hyviä. Esimerkiksi kinkku, ja kinkku, ja sitten tietysti kinkku. Eli ei prkle, kuka saatanan masokisti nekin on keksinyt? Koita nyt kiskoo jotain lanttulaatikkoa ja rosollia naama näkkärillä. Vähemmästäkin vituttaa.

Käytiin tänään kaupugilla ja perkule mikä ryysis. Kaikki jo hirmu kireenä ostamassa jotain krääsää lahjaksi.

Powerhousu sanoi:
Mä en kans kestä joulua. Kauheeta hössötystä ja stressiä koko ajan. Ja kaikista parasta joulussa on jouluruuat, kaikki on hyviä. Esimerkiksi kinkku, ja kinkku, ja sitten tietysti kinkku. Eli ei prkle, kuka saatanan masokisti nekin on keksinyt? Koita nyt kiskoo jotain lanttulaatikkoa ja rosollia naama näkkärillä. Vähemmästäkin vituttaa.
Kyllä noi laatikot ja rosollit sen kerran vuodessa kestää. Maksalaatikolla tosin en jouluani pilaa. Sitä tulee syötyä muutenkin pitkin vuotta:)

Onneks ite lähen jouluks kanarialle, en viihdy oikeen täällä joulunpyhiä (viime vuonna olin kans). Kaikki vaan kotona vitutuksessa istuu. Ei oikeen oo enää mun juttu tää jouluhössötys, ehkä vanhempana sit rauhottuu jos on joskus lapsiakin..

Joulumieli on kaukana kun tädit jakaa isoäidin perintöä joulupöydässä, samaan aikaan kun isoäiti möllöttää pöydän päässä dementian tuoma kysyvä ilme naamalla koko ajan.

Ja sitten tietysti ne pakottaa mun pikkuveljen lukemaan jouluevankeliumin niin että senkin joulu menis pilalle vaikka on vielä pieni lapsi...

Ruoka on kyllä hyvää mutta voi sitä kovan meijerivoin määrää mikä siinä pöydällä eri muodoissaan notkuu. Joululahjaks olis mukava saada astioita.

Joululahjaks ois kiva saada korvatulpat, silmälaput, pehmustettu selli ja purkillinen Diapamia/Valiumia/Opamoxia.

joo meikä ei kanssa oikein välitä joulusta. himassa kun vielä asuin niin joka helvetin joulu oli uskomatonta näyttelemistä ja saatanan kulissien ylläpitämistä mikä sitten romahti abaut siinä kahdeksan aikaan illalla. terve vaan ja moro, voi saatana mikä ahistus.
ehkä tilanne on hieman eri jos on joskus omia lapsia mutta nyt tällähetkellä joulu tarkottaa mulle vaan vapaata koulusta ja töistä.

Lahjojen ostelu väkipakolla on p*rseestä. Samoin sieltä itsestänsä on muu hössötys: tingeltangelkoristeet, vilkkuvalot ja ikkunoissa repsottavat kartonkitontut. Kaupoissa jouluhurmokseen ajautuneet ihmismassat tönivät ja tallovat kaiken eteen sattuvan, lapset huutavat, iloiset joululaulut raikavat ja itsestä tuntuu siltä kuin olisi juuri hikoilemassa viimeisenkin vaatekappaleen päältään. Telkkari- ja lehtimainoksissa jo lokakuussa kaikkien sanojen etuliitteeksi on lätkäisty joulu. Jouluolutta ja joulumakkaraa, soivaa joulukalsaria ja ehkäpä jo tänä vuonna nähdään joulukortonkeja noissa tienvarsien valotolppaplakaateissa. Töissä vietellään mukahauskaa pikkujoulua ja ostellaan kivoja parin euron tonttuhahmoja ja härskiintyneelle antiperspirantille tuoksahtavia hajukynttilöitä sadalle lähimmälle työkaverille. Aattopäivänä nakutellaan hätäpäissään tekstiviestejä Terttu-tädille ja siskon ex-miehen naapurin veljenpojalle, joilta sittenkin tuli se kortti vaikka oltiin varmoja ettei tule. Lantut ja herneet kiertävät vatsassa vielä viikon päästäkin ja jo tapanina kolmen viikon joulusiivouksen ahertanut naapurinrouva hihkuu hississä että miten ihanaa on kun nyt päästään odottamaan kevättä.

Hmm... en taida olla jouluihminen? :D

Joulu ei merkitse minulle yhtään mitään eikä näinollen aiheuta stressiä/vitutusta. Lahjoja ei ole ostettu vuosikausiin muuta kuin kummilapsille ja siskon tenaville (heillekin vain tarpeellista, vanhemmilta kysyttyä). Mitään jouluvalmisteluja ei meidän perheessä tehdä, kinkku paistetaan mutta ei muuta. Aattona käydään anoppilassa syömässä, joulupäivänä saunailta kavereiden kanssa ja baarikierros (paljon sellaisia tuttuja liikkeellä, joita ei muulloin näe). Työvuoroja olen toivonut joka joululle. Ihan sama olla töissä ja saavatpahan vapaata ne työkaverit jotka joulua juhlivat ja sitä arvostavat. Toki mieli saattaa muuttua sitten joskus kun/jos on omia muksuja.

Mua on vituttanu jo vuosia, kun jouluna pitää kiertää kaikki pk-seudulla asuvat sukulaiset, ettei kukaan nyt vaan tuntisi oloaan syrjityksi (tais joku jo aiemmin asiasta mainitakin...) - mutta tänä jouluna meidän perhe pysyy visusti kotona !

Edellisenä päivänä voi duunin jälkeen hurauttaa snadin lenkin läpi, mutta aattona ei auto lähde käyntiin...jos vaan kelit sallii, niin lasten kanssa pulkkamäkeen etc. lounaan jälkeen, niin ne jaksaa edes vähän paremmin odotella pukin saapumista... :)

Jos joku narisee asiasta, niin "syyksi" voi heittää, ettei jaksa 5kk vauvelin kanssa sitä helvetin rumbaa...

Mutta muuten omasta mielestä joulu on jees :thumbs:

Tuli vielä yksi asia mieleen: kuinkas moni täällä on/tuntee jonkun joka on syntyny jouluaattona ? Vaimon mummo on ja eikö sit vaimon pitäny kuutisen vuotta sitten venyttää synnytystä sen verran, että meidän nro 2 puksahti myös aattona (la 16.12.) - ja vartti vaan heittoa kellonajassa isomummonsa kanssa... :lol2:

Sitä ei vielä vituta se, että lahjat tulee kertarytäkällä, mutta ans kattoo muutama vuos vielä :hyper: (joo joo, kyllä me annetaan erikseen lahjat...)

mxm sanoi:
Mutta mitäs sitten kun jouluhössötys vituttaa ja aika paljon? Onko muita, jotka eivät kestä jo marraskuussa alkavaa joulurumbaa ja kaikkia niitä ärsyttäviä mainoksia ja kaupoissa kaikuvia joululauluja?

Ei se jouluhössötys nyt niin keljuta, mä otan joulun rauhallisesti. On vaan kätevää että sunnuntainakin pääsee kauppaan. Ja alkaahan heti joulun pyhien jälkeen alennusmyynnit joka paikassa. Kyllä mä sanoisin että joulun saldo noin kaiken kaikkiaan jää reilusti plussan puolelle kun ei lähde mukaan siihen hötkyilyyn. On hyvää ruokaa ja aikaa tavata rakkaita ihmisiä. :)

kopsis sanoi:
Tuli vielä yksi asia mieleen: kuinkas moni täällä on/tuntee jonkun joka on syntyny jouluaattona ? Vaimon mummo on ja eikö sit vaimon pitäny kuutisen vuotta sitten venyttää synnytystä sen verran, että meidän nro 2 puksahti myös aattona (la 16.12.) - ja vartti vaan heittoa kellonajassa isomummonsa kanssa... :lol2:
Meillä muilla on jouluaatto 24.12 mutta kukin tavallaan.

Kun tuo Joulunodotus-thredi nostettiin ylös niin kaivetaan tämäkin:evil: Kohta se taas alkaa: punaista, tonttuja, törmäileviä ostoskiimaisia ihmisiä ja niitä samoja joulurenkutuksia joka helvetin paikassa. Tapsanpäivää odotellessa.

Kun tuo Joulunodotus-thredi nostettiin ylös niin kaivetaan tämäkin:evil: Kohta se taas alkaa: punaista, tonttuja, törmäileviä ostoskiimaisia ihmisiä ja niitä samoja joulurenkutuksia joka helvetin paikassa. Tapsanpäivää odotellessa.

No pitikö sun ihan ihan välttämättä muistuttaa tuosta vuoden stressaavimmasta ajasta? :S parina viime jouluna ollu hermo hieman kireänä, kun tuli tehtyä kyseinen ajankohta myymälävaksin hommia ihmistungoksessa ja päivittäin soi myymälässä sama kulunut levy jotain tekopirteitä joulurallatuksia:curs:

Eipä jaksa kiinnostaa minuakaan koko joulu, paitti sitten se kinkunsyönti. ;) Vitutuskäyrää nostaa jo ihan tarpeeksi tämä 8 viikon järjetön härdelli töissä ko. juhlasta johtuen.

Editoin tohon ostikkoon vielä sanat ja 2006 niin ei kukaan vaan tee uutta tällasta. ;)

Saatana kun sais ittestään sen vertga irti et sais lahjat ostettua kerrankin ajoissa et ei tarttis sit aaton aattona ruuhkassa kypsyä kaikkien muitten kanssa. ja ne saatanan jouluvalot parvekkeella, ne jotka loistaa kaikissa mahdollisimman rasittavissa väreissä. meidänkin vastapäätä näitä ihanuuksia on ollu jo vittu varmaan kohta kuukauden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom