Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos kuulit häneltä itseltään, sen voi ottaa vihjailuna=hän haluaisi ehkä vastalahjan. Ketäänhän ei voi pakottaa tai vaatia ostamaan joululahjoja. Turha stressata sen takia.Kuulin että broidi oli ostanut lahjan ja ajattelin,että pitääkö nyt minun ostaa hänelle lahja?
Mulla on mennyt jo vissii viisi joulua aivan pipariksi. Nykyää ei joulu kiinosta ja nää kaiki ns. "joulu" hömppö on turhaa. Ainut mikä joulussa on niin se, että Jeesus syntyi meidän vapahtajaksi jne, muu on humbuukia. Lapsille joulu on hauskaa aikaa, mulle se merkaa vaan Jeesuksen synttäreitä ja hiffihera varastojen täyttymistä.:joulu1: :joulu2: :joulu3:
NGV ollu vaan tuhma ja ilkeä koko vuoden , joten tiedossa on jo ettei pukki tuo yhtään lahjaa ... Siksi tämä joulu masennus :D
Se olisi änkärille vielä pahempi kuin ei ollenkaan :lol2:Tai sitten vaan halpisheraa
No ei, jos joku haluaa ostaa sulle lahjan niin se haluaa antaa sulle jotain. Tuskin ajatuksena on lahjan vaihto?Kuulin että broidi oli ostanut lahjan ja ajattelin,että pitääkö nyt minun ostaa hänelle lahja?
Ja sekö ei ole humpuukia? :DJeesus syntyi meidän vapahtajaksi jne, muu on humbuukia.
ihme kyllä ei edes ihmeemmin vituta,sellanen hieno välinpitämätön fiilis,viikonloppu muiden joukossa.ehanaa