Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä tunnu pahalta täälläkään, vielä. Yleensä se perus hössötys alkaa kyllä vituttamaan jossain kohtaa. Sitä odotellessa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joulu on hienoa aikaa. Ressatkaa vähemmän ja nauttikaa enemmän. :kippis:

Perkeleen joulu. Vittu mä tapan kohta jonkun, kun niin vituttaa koko hemmetin jul..:curs: Tasan yhen joululahjan ostin, kun meni eilen hermot kaupassa.
Suunnitelmissa oli lähteä perheen kanssa mökille viettämään joulua, mutten tosiaankaan aio enää lähteä. Vituttaa niin paljon.:wall: Mut voi bongata sitten aattona keravan paikallisesta ihan hirveessä vitutukseen juodussa kännissä..

Onnee vaan kaikille jotka jaksaa juhlia, mua ei huvita yhtään..:(

Joo en itekkää tykkää yhtään joulusta, mutta tämä joulu on erikoinen. Tai no erikoinen ja erikoinen, ensimmäistä kertaa ostin jotain järkevää joululahjaksi kaverille, ja ootan nyt että on joulu ja se saa kertoa siitä lahjasta mielipiteen :D

Jouluhössytys vituttaa aivan järjettömästi, joka vuosi enemmän, ja joka vuosi se alkaa aina aikasemmin... Muutama vuos eteenpäin niin sit se hösäämine alkaa jo juhannukselta? :o

ihme kyllä ei edes ihmeemmin vituta,sellanen hieno välinpitämätön fiilis,viikonloppu muiden joukossa.ehanaa

Mulla on mennyt jo vissii viisi joulua aivan pipariksi. Nykyää ei joulu kiinosta ja nää kaiki ns. "joulu" hömppö on turhaa. Ainut mikä joulussa on niin se, että Jeesus syntyi meidän vapahtajaksi jne, muu on humbuukia. Lapsille joulu on hauskaa aikaa, mulle se merkaa vaan Jeesuksen synttäreitä ja hiffihera varastojen täyttymistä.:joulu1: :joulu2: :joulu3:

Joulun perimmäinen tarkoitus on nykypäivänä niin hukassa, että mun puolesta voitais unohtaa kun ei se perimmäinen idea ole ole enää tiedossa :) Yleinen hiljaisuus & rauhallisuus sekä joulumieli. (vaikka Jeesuksen syntymä se oikea syyhän ilmeisesti on)

Kuulin että broidi oli ostanut lahjan ja ajattelin,että pitääkö nyt minun ostaa hänelle lahja?
Jos kuulit häneltä itseltään, sen voi ottaa vihjailuna=hän haluaisi ehkä vastalahjan. Ketäänhän ei voi pakottaa tai vaatia ostamaan joululahjoja. Turha stressata sen takia.

Mulla on mennyt jo vissii viisi joulua aivan pipariksi. Nykyää ei joulu kiinosta ja nää kaiki ns. "joulu" hömppö on turhaa. Ainut mikä joulussa on niin se, että Jeesus syntyi meidän vapahtajaksi jne, muu on humbuukia. Lapsille joulu on hauskaa aikaa, mulle se merkaa vaan Jeesuksen synttäreitä ja hiffihera varastojen täyttymistä.:joulu1: :joulu2: :joulu3:

NGV ollu vaan tuhma ja ilkeä koko vuoden , joten tiedossa on jo ettei pukki tuo yhtään lahjaa ... Siksi tämä joulu masennus :D

Täysin järjetöntä touhua. Kulutetaan hirveästi rahaa lahjoihin joita ei tarvitse, ruokiin jotka eivät ole loppujen lopuksi ole kovin hyviä, hikoillaan jonoissa, stressaannutaan ruuhkissa ja kaikki yhden päivän takia. Kritisoida ei kuitenkaan saa "koska muilta menee joulutunnelma".

Itse asiassa joulu on ainoa aika vuodesta jolloin kaipaan poikamiesaikoja. Silloin pysyin kotona pakolliset pari-kolme tuntia jonka jälkeen lähdin kavereiden kanssa baariin. Nyt tästä hommasta ei voi kieltäytyä vaikka haluaisi.

Vitutusta ilmassa täälläkin. Meni tossa ensin vaparit sairastellessa (itse ja pikkumies), no ei tossakaan mitään, sai kuitenkin nukuttua hyvin mikä oli pääasia. Mutta nyt sitten pitäs vielä jostain löytää energiaa tehdä jotain saatanan siivousta vaikkei olla ees jouluna himassa. Töissä jo saa koko saatanan joulukiintiön täyteen. Tällä hetkellä on ainakin juhlamielet aika saatanan kaukana.

Jeesus syntyi meidän vapahtajaksi jne, muu on humbuukia.
Ja sekö ei ole humpuukia? :D

No, ei aleta vääntään. :love:

Mulla ei ole minkäänlaista jouluvitutusta. Ei pienintäkään. Omalla kohdalla en ole edes huomannut, että joulu on jo huomenna. Lahjat hankin yli kuukausi sitten, ja siinä oli mun hössötys. Aattona paukin meidän porukoille ja siellä on tietysti kaikki valmiina. Ei mun tartte mistään huolehtia.

Tämä tykkää joulusta. Minusta on mukava antaa lahjoja...ja kyllähän se on kiva saadakin:D Ainoo mikä ärsyttää on hössötys ja se että joulukamoja tulee kauppoihin aina aikaisemmin. Alkaa pursuaan korvista, kun monta kuukautta ennemmin aletaan hössöttään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom