Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Joulua voitaisiin ruveta viettämään 4 vuoden välein kuten Olympialaisiakin, niin tuntuis ittelläkin pikkuisen spessulta. Kun on penska-ajan jo ohittanut, niin tuntuu että vuosi menee niin kovin äkkiä ja taas saa (puolentoista kuukauden päästä) ruveta miettimään lahjoja sun muuta jouluhömpötystä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos täällä ketään muita ketkä eivät vietä joulua ollenkaan? Itselleni jouluaatto on samanlainen päivä, kuin mikä tahansa muukin. Kinkun tosin saatan kaupasta ostaa, kun niitä kerran saa.

Mä tiedän jo nyt, että saan uuden avokin kanssa kauheen tappelun Joulusta aikaan. Se haluu roudata meille joulukuusen ja laittaa jotain koristeita. Uhkailee vielä, että pitäis viettää pyhät sen sukulaisten luona ja syödä niitä "niin ihania jouluruokia" :urjo:

prkl... mä syön paljon parempaa ja laadukkaampaa safkaa joka päivä.

Siis mitä tämä nyt on? Hei Come On!

Siis jouluhan on todellakin parasta aikaa vuodesta. Pikku skidinä sitä odotti saavansa paljon lahjoja ja sen sellasta mut tässä kun alkaa vanhenemaan niin ei ne lahjat ole enää niin väliksi, mutta se ainainen joulun odotus ei ole kadonnut minnekään!
Mahtavaa kun lunta sataa ja joululaulut raikaavat ja ihmisillä on lämmin mieli :haart: Ja joulu on kyllä ainoa aika vuodesta milloin oikeasti tahtoo näkevänsä sukulaisia ja tuttuja. Ja yks parhaista on kulkea ostarilla ku ihmiset ostelevat joululahjoja ja joulukrääsää näkee joka puolella, en tiedä mikä siinä on mutta minusta se tungos ja hössöttäminen ei haittaa ollenkaan. Se vaan kuuluu asiaan.

On niin vaan niin parasta hiljentyä jouluun, rauhoittua ja levollisin mielen saa syödä itsensä täpö täyteen ja olla villasukat jalassa takkatulen ääressä, kun White Christmas soi taustalla.. :)

"Tulkoon joulu.." :joulu8:

Itse lukeidun niihin joita joulu ei oikeasti paljon nappaa..

Varmaan on kivempi sitten kun on omakin perhe, mutta porukoilla on tähän asti joulu vietetty, ja kylään tulee tietty kaikki sukulaiset.. Kaikin puolin semmoinen päivä että ei saa olla rauhassa ja rennosti koko päivänä..

Itse jos saisin päättää niin oltais tyttöystävän kanssa kahdestaan, käytäisi saunassa jonka jälkeen istuisin kotona munasillaan tonttulakki päässä ja joisin terästettyä klögiä..

Siis mitä tämä nyt on? Hei Come On!

Siis jouluhan on todellakin parasta aikaa vuodesta. Pikku skidinä sitä odotti saavansa paljon lahjoja ja sen sellasta mut tässä kun alkaa vanhenemaan niin ei ne lahjat ole enää niin väliksi, mutta se ainainen joulun odotus ei ole kadonnut minnekään!
Mahtavaa kun lunta sataa ja joululaulut raikaavat ja ihmisillä on lämmin mieli :haart: Ja joulu on kyllä ainoa aika vuodesta milloin oikeasti tahtoo näkevänsä sukulaisia ja tuttuja. Ja yks parhaista on kulkea ostarilla ku ihmiset ostelevat joululahjoja ja joulukrääsää näkee joka puolella, en tiedä mikä siinä on mutta minusta se tungos ja hössöttäminen ei haittaa ollenkaan. Se vaan kuuluu asiaan.

On niin vaan niin parasta hiljentyä jouluun, rauhoittua ja levollisin mielen saa syödä itsensä täpö täyteen ja olla villasukat jalassa takkatulen ääressä, kun White Christmas soi taustalla.. :)

"Tulkoon joulu.." :joulu8:

Mene sinne joulufanitus topicciin itkemään mukavasta joulusta. Täällä saa kitistä ne, joita joulu ei niin paljoa nappaa. U feel me, fish ;) :thumbs:

Siis voi... :curs:

Avajaa Pakkisfoorumin & yleisen keskustelun, ja ensimmäisenä silmään pistää sana Joulu. Ja ahdistus/vitutus alkoi saman tien ja nyt on sentään vasta lokakuu.. :wall:

Joulu by JBoyPedia: "Kerran vuodessa järjestettävä kaupallisuuden ylistysjuhla. Joulun ominaisuuksiin kuuluu hermojen raastaminen marraskuun alusta (joskus aiemminkin) kun kauppoihin ilmestyvät ensimmäiset joulumainokset.
Hermosolujen ärsyyntyminen lisääntyy sitä enemmän mitä lähempänä joulu on: Joululaulut, mitä-ostaa-lahjaksi-valitusvirret, joululaulut, "joulustressi", joululaulut, yleinen ja liioiteltu hyväntuulisuus, ja joskus jopa radiossa kuuluvat joululaulut lisäävät ahdistusta päivä päivältä. "

Kysymys kaikille jouluvihaajille:Kuvaile unelmiesi joulu. Itse sinkoutuisin perheen kanssa jonnekin huitsin kuikan nevadaan, pois kaupungista, viettämään mökkijoulua. Lähimpään naapuriin olisi matkaa ...paljon. Saisi olla ihan rauhassa ja rentoutua vaan. Saunoa, ulkoilla, syödä hyvin... olla vaan ja nauttia elosta, antaisi toisten repiä stressin.
Harmi vaan että vaimo & tytär ovat sellaisia jouluhössöttäjiä että oksat pois...

Huoh...

Joulu... voiko turhempaa kaupallistumista olla...

Ostakaa sitä ja tätä... pakko mennä siine ja laittaa korttia tuonne.
Tänä Jouluna aion olla ostamatta sadoilla euroilla tavaraa ja olla rauhassa kämpillä.

Antaa toisten stressata ja ihmetellä maailman menoa.
Heti on paljon ahhdistuneempi olo... seuraavasta joululaulusta alkaa tuska, joka kestää loppuvuoden :curs: :curs:

Hyvää joulua vaan kaikille (:curs: :curs: :curs: :curs: :wall: :wall: )
Perustetaanko "Pakollista Joulua" klubi, jossa mietitään miten Joulusta voi selvitä hengissä?

Hienoa aikaa tosiaan :wall:.Aikuiselle miehelle ostellaan sitten Axea, pitkätkalsarit, nahkarukkaset ja villasukat. Yhtään tuotetta en käytä. Mä oon jumalauta sanonut niin monta kertaa, että unohtakaa lahjat, kun ne ei välttämättä ole mieleisiä (kauniisti sanottuna :D). Ja joka vuosi sama tarina, tässä nää nahkahanskat nyt on, sulla on varmaan vanhat kadonneet kun ei ole käsissä näkyneet :jahas:

No sapuska on sentään hyvää. Tosin toivottavasti pohjoisen reissu toteutuu ja pääsen itsekseni (mahdollisesti muutaman kaverin kanssa) viettämään joulua. Mutsilta otan itselleni joululahjaksi peruna- ja porkkanalaatikkoa, teen rosollin ja pistän jonkun pienen mötkäleen uuniin. Syön hyvin menen nukkumaan ja aamulla mäkeen.

Mä en jumalauta tajua mikä ihmisiä alkaa joulunaikaan riivaamaan. Stadiin kun menee niin alkaa jopa tällaista rauhallista miestä korvat kuumottamaan. Kakarat on asia erikseen niille voi ja pitää jotain ostaa, mutta aikuiset voisi lopettaa. HETI.

Kumpa sitä voisi olla poissa koko helvetin joulukuun. Tarttis kattoa tota vitun sekoilemista.

Edit. mähän olin vuodattanut jo viime vuonna kunnolla :D

Joulussa korpeaa:curs: :
-Ainanen hössötys joka vuosi aikaisemmin vaan.

-iänikuiset -Hyvää joulua-joulukortit/tekstarit puolitutuilta joista ei vuoden aikana kuulu mitään

-Ne helkutan kiertotekstarit:pukki se hyppeli pitkin peltoa....:curs: :curs: ym...

-Rahan menoa.Lahjoja kun en osaa keksiä,ni R-kioskin perinteinen arpapakettix10 on hyvä keksintö.Ylim.Arvat raaputtelee sitten itse.

-Joka toinen vastaantulija toivottaa hyvät joulut:Joo joo...kiitos samoin...

Joulussa ihan jees:) :

-Lapset.Niillehän joulu on ihan number one:thumbs: .Jos ei itellä ois lapsia,ni kattelisin varmaan jouluna muutaman leffan,treenaisin ja kävisin lenkillä ja Söisin niin perkeleesti ja illalla joisin muutaman oluen netissä surffaillen.

-Hyvät pyhäpäivät olla töissä.Meikäläisen palkassakin ihan mukavat lisät jos esim.Jouluna tekee 3 työhukia putkeen(yleensä lyhyttä aamuvuoroa)

-Tunnelma

-Rauhallista aikaa.paitsi kaupoissa:D

-Ruoka:kuola:

-pikkujoulut

heh,eipä tuo vielä oo kerenny vituttamaan :D tosin ollaan vasta lokakuussa (tuntuu nää jouluhössötykset alkavan joka vuosi aikaisemmin)
ensimmäiset jouluvalot näin tosin jo elokuussa...

Vittu, taas kuukauden päästä sama paska alkaa. Saatanan joulumainoksia tunkee ovista ja ikkunoista, kaupungilla soi joulumusiikki (HYI SAATANA!!!), postiluukusta sataa niitä vitun turhia ja rumia joulukortteja (joihin en koskaan vastaa), kaikki on muutenkin iljettävää. Jouluruuat on pahoja, ja glögi sitä kuuluisaa alkoholin väärinkäyttöä. Hyvä brenkku pilataan jollain helvetin paskamausteilla. Vituttaa katsoa tekopyhiä kusipääihmisiä, ollaan niin vitun harrasta ja laupiasta. Toivottavasti olisin aaton iltavuorossa ja joulupäivän aamuvuorossa, niin pääsis mokomaa paskaa kärsimästä. Täytynee soittaa töihin ja sanoa että oikein mielelläni olen joulupyhät töissä, laittakaa vaikka tuplavuoroihin. Kunhan salille ehtii niin muusta ei väliä. On joulussa yksi hyvä puoli. Sali on kerrankin melko tyhjä eikä tarvi odotella paikkojen vapautumista.

Jouluruuat on pahoja, ja glögi sitä kuuluisaa alkoholin väärinkäyttöä. Hyvä brenkku pilataan jollain helvetin paskamausteilla. Vituttaa katsoa tekopyhiä kusipääihmisiä, ollaan niin vitun harrasta ja laupiasta.
Mikä oikein luulet olevasi muita tuolleen arvostelemaan? Jotkut tykkää joulunvietosta oikeasti ja viettää sen niinkuin itse haluaa.
Joululahjat voisi kyllä jättää antamatta muuta kuin lapsille ja jos on pakko syödä jouluruokaa niin tekisi sitten jotain oikeasti hyvää mieluummin kuin jotain perunalaatikkoa ja lipeäkalaa:urjo:

Sain pari viikkoa sitten Invalidiliitolta kirjeen. :D Sen sisällä oli joulukortteja. :D Hei nyt on lokakuu!
Vaikka minä invalidi olisinkin niin ei minulle mitään säälikortteja tarvitse lähettää.

Mikä oikein luulet olevasi muita tuolleen arvostelemaan? Jotkut tykkää joulunvietosta oikeasti ja viettää sen niinkuin itse haluaa.

Niin tämä on siis minun henkilökohtainen mielipiteeni, ja kuten ehkä huomasit aiheena on JOULUVITUTUS. Ikävää jos jouluinhoni aiheuttaa ahdistusta ja mielipahaa.

Eipä tuo nyt kiinnosta paskan vertaa. Omaan kämppään en oo kyllä mitään krääsää tukkimassa. Pakko se on vissiin porukoille lahja ostaa. 3v jo jauhanut, että mitään en tartte, mutta kuitenkin sieltä ne perinteiset tulee. Mulle riittää täysin, että käyn ruuat vetämässä naamaan ja saunomassa. Eipä sillekään väliksi ole. :jahas:

LVU vai mikä olikaan mainostaa jo Maikkarilla vuotuista joulukalenteriaan. Lisäksi kauppojen käytävillä lojuu jo massiivisia suklaakonvehtirasioita. Vituttaa. Jos saisi jouluksi kerättyä rahaa niin pääsisi pakoon. Kauhea hössötys ei minkään vuoksi.

Alkaa olla joulu lähellä ja normaalisti on ottanut varsin paljon päähän kaikki siihen liittyvä sählinki, mutta ihmeelisesti nyt ei tunnu samalta kuin aikaisemmin. Olenkohan jotekin sairas vai muuttunut.... tai toisaalta voi johtua siitä että nyt on tiedossa oikeastaan vaan kunnolla vapaata ilman mitään hössötystä ja pienellä porukalla ja ilman että pitää pyhien aikana kiertää koko sukua lävitse jne. Eli on tiedossa kerrankin mukava joulu... tai ainakin tähän mennessä näin luulen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom