Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samo sanoi:Itteäkin vitutti joulu ja kaikki sen hössötys jokunen vuosi sitten mutta nyt kun on pieniä lapsia niin suhtautuminen on muuttunut.
D.Yates sanoi:Jostain syystä kautta aikojen vähän päälle kaksikymppiset ovat kovasti joulua vastaan. Ihme porukkaa ovat he.
MissEvilEve sanoi:Pitäis varmaan avata tähän rinnalle Joulufanitus-thread sillä itse en joulussa näe yhtään negatiivista asiaa ja omat joulut alkais jo juhannuksesta ellei joku estäis :D
:joulu2: :joulu3:
Naene sanoi:Musta on kiva kun niitä mahdollisia lahjoja sitten laitetaan kaupoissa esille. Oon jo nyt ostanut itselleni niistä joululahja tarjouksista vaikka mitä DVD levyjä ja digikamerankin erittäin halvalla. Se on kun yksi iso alennusmyynti mulle. :D
QUOTE]
Entäs olisko joulun jälkeen viellä paremmat alennusmyynnit?
TheSami sanoi:Sitä sitten saa rouhia joulun pyhät. Ei voi parempaa kuvitella. Ei kiire mihkään. Joulukuu on työn vakia aivan vitun kiire ja stressaava. Asiakkaat muuttuvat joulun alla piruiksi ja siitä on kiireetön joulumieli kaukana. Hysteeria voisi olla lähempänä. Siksi onkin mukava rauhoittua perheen kanssa ja olla vain.
.
japa sanoi:Niimpä... olisi mukava rauhoittua jouluksi mutta kun aattona toitä ja tapaninpäivänä niin eipä paljoa kerkeä rauhoittua.
Japa sanoi:Niimpä... olisi mukava rauhoittua jouluksi mutta kun aattona toitä ja tapaninpäivänä niin eipä paljoa kerkeä rauhoittua.
Timba79 sanoi:Sitten emäntä hössöttää niiden lahjojen kanssa jo suurinpiirtein heinäkuusta alkaen. Joulu olisi ihan kohtis juhla ilman noita lahjoja ja muuta älytöntä härdelliä.
.
Jakob sanoi:Jokainen joulukortti joka mulle tulee menee suoraan roskiin. Vittuako sellasia lähettää mulle :D. <-- ihan vaan vinkiksi tutuille ;)
japa sanoi:vaan "persoonallinen" teksitviesti hoitaa sen aattona:D