Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Jumalauta lokakuun ekalla kolmanneksella ::wall: . Ei vittu saatana tää paska alkaa taas. Helvetin helvetti. Krääsää ja paskaa vaan joka tuutista kaikille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, sekös on se aika vuodesta kun saa alkaa kiertään kaikki peltomarketit kaukaa, keskustasta puhumattakaan. Ruokakaupassakin tulee asioida vasta klo 20.30 jälkeen. Mainosrahotteiset kanavatkin vois poistaa kanavalistalta tammikuuhun asti.

Nonni! nyt on joulukaramellit, kynttilät ja suklaavitunkalenterit jo kauppojen hyllyillä!
Ihan itse rakentelin niitä sinne, kyllä nyt kelpaa ostella! En malta odottaa että kaikki muut joulupaskat vielä saapuu ja että se joulusomistus alkaa!
Kaupassa on kivaa jouluna! joka meillä siis alkaa lokakuussa.

Vitun joulu. Salit kiinni ja kotona on jouluruokia tarjolla pöydässä. Haluaisin päästä tekemään kovan penkkitreenin jouluaattona ja syödä jauhelihaa + makaronia sen jälkeen olympiaa katsellen.

t body munkki_95

ps. viesti ei sisällä sarkasmia

Miksei tätä voi siirtää parilla kuukaudella eteenpäin? Ei kai kukaan täysjärkinen ostele joulukarkkeja/kalentereita/ruokia vielä 6-8 viikkoon? Vittu sentään, katselin kalenteria eteenpäin, ensimmäinen jouluaatto tulossa 3 vuoteen, jolloin aatto ei olisi salipäivä.. Tuolla saa yleensä hienosti pahennusta aikaan. Täytynee tyytyä lenkkiin, jollei kukaan lähde vaikkapa lukkopainimaan.

Vitun joulu. Salit kiinni ja kotona on jouluruokia tarjolla pöydässä. Haluaisin päästä tekemään kovan penkkitreenin jouluaattona ja syödä jauhelihaa + makaronia sen jälkeen olympiaa katsellen.

t body munkki_95

Salille kuuluu päästä magneettikortilla aina. Tuo kuvaa varsin hyvin montaa viime jouluani, en ole koskaan jouluruuista pitänyt, eikä vituta ollenkaan. Aika ravintoköyhää paskaahan nuo ovat.

Bisneskielellä: PROFIT. Rahaa siellä tehdään. Onneksi täällä ei vielä ole tuo hössötys alkanut.

Niin. Sesongista johtuva markkinointi, jolla yritetään maksimoida voittoja. Harmi vaan, että joka vuosi tuo edellä mainittu asia johtaa mainosten ja kaupallisen hössötyksen tulvaan, joka tartuttaa ihmisiin joulumanian. Ja se joulumania ei ole enää vain sitä kaupallisuutta, vaan ilmenee yleisenä hössötyksenä, huonotuulisuutena, maanisuutena, stressinä, burnouttina yms. Ja sivulliset kärsivät jne. Ikävä kierre:face: ...ja mä kyllä siis tykkään joulusta, mutta vain sen noin viikon ja sitten haluaisin takaisin arkeen.

Mulla on ainakin jo tonttulakki päässä. Saakos Alkosta glögiä ympärivuoden? Missähän glögissä on eniten prosentteja? Onkohan semmosta missä ois vaikka 60%? Tai edes 40%?

bongasin ekat joulukalenterit 2.10. ja viikkoa myöhemmin oli jo glögit laitettu esille

En todellakaan vihaa joulua, ei vaan oo enää niin siistiä kun pikkulapsena.
Viime jouluaatto aamupäivä meni jalkoja treenatessa, treenien jälkeen lähettiin kavereitten kaa laittaa mökille lämmöt päälle että pääsee sitten seuraava päivä sinne ryyppään, eli eipä tullut jouluna himassa oltua oikein.

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan taloudellisesti siinä asemassa, että mua ei pysty houkutella rahalla joulupukiksi. Tänä jouluna minä ryyppään.

Tänään huomasin lidlissä joulukamat. Onhan jo lokakuun yhdestoista. :wtf:
IMG_20131011_165019.jpg

Joulu ei vielä vituta, mutta eniten vituttaa tää ketjun ylipitkä otsikko. :D Voisiko se olla vaikka 'Jouluvitutusketju' tms?

Vahingossa postasin tän wanhan klassikon jo sinne toiseen jouluketjuun, mutta dellasin samantien, koska ilonsa kullakin, enkä halua toisten iloa pilata.

Mutta, tai juuri siksi:

3rijh8.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom