Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen kävelin salille ja joulupukki oli sitte kadun kulmassa toivottelemassa hyvät joulut, en vaan pystyny vastaa yhtään mitään, reenien jälkeen kävelin kauppaan jossa oli sitte sama pukki joka toivotteli uudestaan hyvät joulut en taaskaan voinut sanoa yhtään mitään vaikka kuinka olis tehny mieli sanoa että lapsena pidin sinusta oikeen kovasti mutta nykyään vihaan sinun lisäksesi joulua mutta pidin kuitenki turpani kiinni... Nauttikoon nyt sit ne ketä haluu.

Mä en vaan voi olla olematta pahalla päällä tähän vuodenaikaan. Onneksi on kohta ohi. ENÄÄ KAKSI YÖTÄ! :D

Minä en joulussa tällä hetkellä vihaan kuin niitä rallattelujoululauluja. Siis sitä perinteistä paskaa jonka joku ipanakuoro on laulanut tai sitten on se kirkkoeininki. Ei viitti radiota kuunnella yhtään tuon takia.

.. ja täysiä kauppoja ihmisiä ostamassa joulukrääsää, hemmetin kuuma kun on talvivaatteet päällä ja joululaulut soi taustalla.

Joulu on kyllä aika perseestä. Joka paikassa on hirveä tungos ja kauhea härdelli kun porukka käy viime tingassa tekemässä ostoksia. Jouluruoka on pahaa, söisin mielummin vaikka broileria ja riisiä kuin sitä helvetin kinkkua ja niitä laatikoita. Joululaulut on ehkä paskinta "musiikkia" mitä maan päältä löytyy. En vihaa mitän niin paljon kuin joululauluja. Vois ens vuonna lähteä joulua karkuun jonnekin kauas ulkomaille.

Eilen kävelin salille ja joulupukki oli sitte kadun kulmassa toivottelemassa hyvät joulut, en vaan pystyny vastaa yhtään mitään, reenien jälkeen kävelin kauppaan jossa oli sitte sama pukki joka toivotteli uudestaan hyvät joulut en taaskaan voinut sanoa yhtään mitään vaikka kuinka olis tehny mieli sanoa että lapsena pidin sinusta oikeen kovasti mutta nykyään vihaan sinun lisäksesi joulua mutta pidin kuitenki turpani kiinni... Nauttikoon nyt sit ne ketä haluu.

Hei vitun mulkku, sä et voi vihaa joulua saatana ku oot mun ja mun perheen kanssa saatanan äpärä. Gaspin ranne siteet jää kohta saamatta!

Nyt vitutuksesta päätellen aletaan elämään joulun pahinta vitutusfocuspistettä. Ainut positiivinen juttu oli kun aamupalaksi pääsi vetämään rahkan sijaan vitusti kinkkua.
Ja noita vitun itkuvirsiä pauhaa joka paikassa ja porukat tuolla laulaa mukana?? ei vittu.
Kohta huipentuu kun vedän pukinvaatteet päälle ja menen tutuille lapsille pukiksi, sen nyt vielä ymmärtää että lapset ovat innoissaan, eikä tuo edes vituta käydä vähän jakamassa joulumieltä.
Mutta heti sen jälkeen menen kyllä kebabille. Tai saatan lähteä istumaan toimistoon kun siellä ei tarvi kuunnella tota jodlaamista.

Mikäs tässä olutta maistellen ja musaa kuunnellen. Tää päivä on mulle samanlainen kun kaikki muutkin päivät. Onhan noi Jouluruuat ihan jees mutta siihen se sitten jääkin.

Taidan mennä ostamaan jonkun vitun ison pullon wiskiä. Tää joulumelu on jotain sietämätöntä, total terror, vietcong rebels should be napalmed!

Tää päivä on mulle samanlainen kun kaikki muutkin päivät.

Tän ku tajuais kaikki muutkin, niin jouluaatto ois taas pykälän verran inhimillisempi päivä. Itte nyt yksin himassa, kun vanhemmat asuu sen verran kaukana etten kotiin lähteny. Puhelin laitettu tietoisesti kiinni, kun en jaksa sitä paskaa, että soitetaan johonkin sukulaisille syömään ja mietitään, että ahdistunko himassa. Vituttaa se, ettei kaikki tajua sitä ettei tää joulu kaikkia kiinnosta yhtä paljon. Mitenhän tässä uskaltaa edes tänää salille mennä, joku näkee vielä mut ja soittaa sosiaaliviranomaisille, että on nähty ihminen jouluna yksin.

Nyt jumalauta. Taas sai irvistellen syödä "jouluherkkuja" "mukavan" sukulaisporukan keskellä. Olen lähes kaikkiruokainen, mutta yllättäen perinteiseen joulupöytään on kasaantunut kaikki se syömäkelvoton moska, kuten laatikot ja graavilohi. Sitkeää, suonista, ylikypsää ja kuivaa lammasta mutustaessani oli ylenanto lähellä. Punaviiniä oli pakko kiskoa uskomatonta tahtia, että jaksoi kuunnella sukulaisten vittuilua, vaikka en siitä edes pidä. Joulu on vuoden paskinta aikaa. Toissajoulu tuli vietettyä Aasiassa ja se oli paras joulu ikinä, koska mitään jouluhypeä tai perinnepaskaa ei ollut lähelläkään. Niin ja sadat huonot joululaulut ja niiden vieläkin surkeammat coverit. Nyt saunaan lievittämään tätä tuskaa.

Kootut Facebook-päivitykset tuttujen laittamina:

- Hyvää joulua
- Rauhallista joulua
- Pukki toi sitä ja tätä
- Vitusti kuvia omista mukuloista tonttulakit ja milloin mitäkin päässä

Mun suurin toive oli jälleen tänä jouluna, että ois ollu mahdollisuus häipyä jonnekin kauas lämpimään nauttimaan auringosta ja kylmästä oluesta. Tänä vuonna sattui kuitenkin taas paska arpa omalle kohdalle ja jäin Suomeen hajoilemaan. Parhaat joulut on vietetty ulkomailla lähempänä päiväntasaajaa.

Mua ei enää joulu vituta läheskään niin paljon kun ennen kun oon oppinut hyödyntämään sitä sen sijaan että taistelisin vastaan. Lahjojen oston oon ulkoistanut kokonaan vaimolle, en osta ite kuin sille yhden paketin. Jouluksi mennään anoppilaan, ei tarvi kokata ainuttakaan joulusapuskaa. Syön kinkkua, juon olutta ja istun iPadin kanssa bosen vastamelukuulokkeet päässä ja opiskelen uusia juttuja ja hieron firman tulevia kuvioita. Välillä käyn saunomassa. Nukun myöhään ja nukun pitkät päikkärit. Parin päivän pakkoloma duunista pistää koteloon taas kummasti järjestykseen. Juhannuksen voi skipata samalla taktiikalla paitsi että ei tarvi ostaa sitä ainuttakaan lahjaa.

Kootut Facebook-päivitykset tuttujen laittamina:

- Hyvää joulua
- Rauhallista joulua
- Pukki toi sitä ja tätä
- Vitusti kuvia omista mukuloista tonttulakit ja milloin mitäkin päässä

Mun suurin toive oli jälleen tänä jouluna, että ois ollu mahdollisuus häipyä jonnekin kauas lämpimään nauttimaan auringosta ja kylmästä oluesta. Tänä vuonna sattui kuitenkin taas paska arpa omalle kohdalle ja jäin Suomeen hajoilemaan. Parhaat joulut on vietetty ulkomailla lähempänä päiväntasaajaa.

Tämän normipaskan välttää helposti kun ei tee tunnareita koko lärvikirjaan. Miten tuo joulu eroaa normi lärvikirjapäivityksistä? Ei ole tonttulakkeja päässä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom