Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Piti laittaa FB kiinni, kun rupesi ärsyttää jouluntoivotukset. Avaan sen sitten uudelleen ylihuomenna. Plääh :P

Onnistuneesti on kyllä tämäkin joulu ignoorattu noin muuten. Ei uskoisi, että on taas joulu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei muuten joulu vituta MUTTA Fazerin Liköörikonvehteja ei ole tänä jouluna, vittu. En tiiä onko kukaan kummemmin kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta tästä tosiaan oli juttua jo viikkoja sitten, tuotantolinjastolla jokin valukone rikki eikä sitä meinattu ehtiä jouluun mennessä korjaamaan. Pandat sun muut ei vaan toimi.

Ei muuten joulu vituta MUTTA Fazerin Liköörikonvehteja ei ole tänä jouluna, vittu. En tiiä onko kukaan kummemmin kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta tästä tosiaan oli juttua jo viikkoja sitten, tuotantolinjastolla jokin valukone rikki eikä sitä meinattu ehtiä jouluun mennessä korjaamaan.

Aivan oikein, etpähän ajele konvehtipäissään tänä jouluna! Niitä riittää jo aivan tarpeeksi muutenki sinne liikenteeseen muiden henkiä vaarantamaan!

Joo muuten ei kauheasti makea maistu mutta liköörikonvehteja menisi kyllä niin paljon että ei pian tiellä pysyisi.

Olipas vaivaannuttavaa istua taas joulupöydässä "juhlimassa" "juhlaa" jota vihaan. Mukavaa on tietenkin nähdä sukulaisia pitkästä aikaa, mutta suurin osa mitä tulee juteltua on pelkkää bullshittiä.

vituttaa kyllä senverran, et yht`äkkiä meille lykkää kauhee kasa kutsumattomia vieraita(sukulaisia), jotka toivottelee hyvää joulua ja sit en enää kerennytkään salille.... murrr... Tykkään kyllä syödä kinkkua yksin pimeässä, mut joulusta en niin välitä.

^Toi on jo aika paha et kutsumatta ängetään jouluaattona kylään, moni suunnittelee tän päivän aika tarkoin eikä siihen kuulu ylimääräisiä. Että osanotot vain. Itse saan kyllä syödä kinkkua yksin pimeässä niin paljon kuin vain maha vetää.. Nyt pieni tauko.

^Toi on jo aika paha et kutsumatta ängetään jouluaattona kylään, moni suunnittelee tän päivän aika tarkoin eikä siihen kuulu ylimääräisiä. Että osanotot vain. Itse saan kyllä syödä kinkkua yksin pimeässä niin paljon kuin vain maha vetää.. Nyt pieni tauko.

nyt sain vähän kinkkua, niin olo helpotti... mut kyllä multa pari ärräpäätä pääsi, kun eivät vihjailuista huolimatta tajunnu lähteä. Meni vähän jouluruokien laittamiset sun muut myöhäiseksi.

jooh, mua on vituttanu puolestapäivästä asti ihan vaan kun ei ole vittu mitään tekemistä, maito loppu ja kaikki on kiinni...vittu! vituttaa tää yksinäisyys, onneks tää paska on huomenna ohi....

Kinkku on pahaa ja joulusafkatkin maistui tänä vuonna hirveältä. Silti tykkään nykyisin joulusta. Go with the flow ja kaikki menee mukavammmin.

jooh, mua on vituttanu puolestapäivästä asti ihan vaan kun ei ole vittu mitään tekemistä, maito loppu ja kaikki on kiinni...vittu! vituttaa tää yksinäisyys, onneks tää paska on huomenna ohi....

Tääh!? Just kävin abc:n ostoshelvetissä hakeen ruokaa. Taitaa olla ainoo pyhä vuodessa, kun siellä oli hiljasta kaupan puolella!

Tääh!? Just kävin abc:n ostoshelvetissä hakeen ruokaa. Taitaa olla ainoo pyhä vuodessa, kun siellä oli hiljasta kaupan puolella!

jooh, eihän mun luota ole kun vaivaset 25km lähimpään abc asemaan, pitääkin tästä lähteä käveleen..... :D

"Joulu yllätti joulunvihaajat". Oikeasti, se on joka vuosi samaan aikaan. Etukäteen jääkaappiin tai vielä aikaisemmin pakastimeen ravinto ja vaikka hyla-maitoa niin ei tartte käydä kaupassa ennen pahinta jouluryysistä. Itse olisin kateellinen jos ei olisi mitään tekemistä. Aika harvinaista herkkua ainakin itselleni. Jos aikaa nyt olisi, niin Netflix vaikka pyörimään us-regionilla ja nauttii siitä ettei ole kiire. En ole jouluihminen, mutta en enää sen vihaajakaan kun ennakoi sen. Ei ole vituttanut yhtään. Asennekysymys.

edit: kohta laitan sirkkelin laulamaan ja alan rakentamaan terassiin kaiteita.

Näin muuten eilen tän vuoden ensimmäisen JOULUMAINOKSEN! Syyskuussa! Joko se hössötys alkaa??

Tilaa nyt joulukortit kotiisi...

Tokmannilla on jo hyllyt täynnä jouluvaloja ja jotain koristeita sekä led-muovikuusia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom