Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään huomasin lidlissä joulukamat. Onhan jo lokakuun yhdestoista. :wtf:
katso liitettä 106120
Olen pahoillani, juuri edellisessä sivulla ollut avautumiseni joulupaskoista johtui näistä.
Ja tämä on vasta helvetin alkusoittoa, seuraavaksi koko liikkeen julisteet vaihtuu, sitten ne helvetin ostosten väliin laitettavat kapulat, kaikki kyltit ja plagaatit!
kaikki on JOULUA! ja huhheijaa, tänävuonna myös tarroja lattioille!!!

Kohta tämä vitun paska aika taas tulossa. teennäisiä lauluja kaupassa ym paskaa. vittu että pistää vituttaan. Taidankin ottaa jouluksi äkkilähdön jonnekin lämpimään, kuhan pääsee vittuun täältä.

Jep, me rumbataan joulutavaraa täydellä höyryllä kauppoihin. Se on kanden viikon päästä taas joulukarkelot marketeissa, halusitte tai ette. Minä odotan millon on jouluavauksien ilotulitukset, ei muilla niin väliä.

Joulu ei vielä vituta, mutta eniten vituttaa tää ketjun ylipitkä otsikko. :D Voisiko se olla vaikka 'Jouluvitutusketju' tms?

Tai 'vuosittainen jouluvitutusketju' :hyper:

Mitä helvettiä? Miksi? Miksi on nyt jo kaupat täynnä joulukamaa?
Just muutama hassu viikko takaperin oli +25 ja porukka oli uimassa, en kestä näin nopeita muutoksia.

Tänä vuonna tulee olemaan paras joulu pitkään aikaan, vaikken joulusta edelleenkään pidä. Ajattelin hiihtää ladulla koko vuoden vitutuksen pois.

Hähää, oon joulun joko Koreassa tai Japanissa! Säästyy paljolta kun ei ymmärrä puolta lukemastaan :D Voin hyvin teeskennellä, että niissä kaikissa joulumainoksissa mainostetaan oikeasti ihan jotain muuta!

joka vuosi joulukamat tulee myyntiin aiemmin ja aiemmin, vai luulenko mä vaan?

Luulet, mun työpaikalla joulu on ylivoimaisesti suurin sesonki ja rapiat 20% liikevaihdosta ja aina se tungetaan pihalle tähän aikaan. Isänpäivään mennessä pitää olla joulukama ulkona ja marraskuun lopussa joka kaupassa. Joka ikinen vuosi siitä asti kun 14 vuotta sitten aloitin. Että ei ainakaan meillä ole aikaistettu eikä ole järkeäkään. Mutta kun asiakkaine on käytännössä jokainen kauppa tässä maassa, niin on aikalailla selvää että kaikkea ei pysty hyllyttäjät tunkemaan esille marraskuun viimeisellä viikolla...

Meillä töissä on joulu käytännössä vuoden ympäri, se on aina jonkun työpöydällä. Siksi kärsi pitkään inflaatiota omalla kohdalla. Nyt kun lapset ymmärtää sen päälle täysillä, niin on ihan eri fiilis siihenkin. Eikä ne odota eniten lahjoja vaan sitä yleistä fiilistä, koristeita, vieraita, ruokia jne. Ja tietysti myös lahjoja mutta se ei ole se koko juttu kun siitä ei ole tehty koko juttua.

Keskustan kaupat toki kierrän kaukaa. Joulukadun avajaisiin pitää mennä kun sen jälkeen on ilotulitus. :D

EDIT: Hajoaisi varmaan kuuppa olla töissä jossain Prismassa tai Cittarissa jossa ne joululaulut raikaa marraskuun alusta jouluaattoon asti. Mitää en vihaa niin paljon kun niitä perinteisiä joululauluja, täyttä paskaa kaikki.

Jep vituttaa sillä tiedän jo etukäteen että jouluna joko suren tai tunnen huonoa omaatuntoa kun en voi olla monessa paikassa yhtäaikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom