Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla menee hermot facebookissa noihin koirakuviin. Mikä helvetin joulurakki? Ehkä savustettuna vois toimia. Mutta oikeesti, tessu ja kuusi, topi ja paketti, peku noutamassa kuusta, paku makaa sohvalla ja takana on hassu joululakki jne. :curs:

Ei mua muuten vituta, eikä oikestaan toikaan, yksi ihminenhän sitä laittaa vain yhden kuvan mutta miks ne kaikki tekee sen just nyt samaan aikaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oikeen tiennyt kumpaan joulutopikkiin kirjoittaa mutta päädyin nyt tänne, koska johonkin on avauduttava.

Itse en ole juuri huomannut joulua kun on niin helvetillinen kiire ollut koko ajan. Opiskeluja sai viimeistellä vielä lauantaina monta tuntia ja töissäkin oli hirvee kiire ihan loppumetreille. Sitten jostain helvetin syystä olin jälleen päätynyt jakamaan joulupukki mainoksia ympäri kylää jonka johdosta puhelin soi tietenkin koko ajan, no sain pukkihommat sumplittua ja aattona menikin 6h lahjoja jakaessa, on meinaan vähän ressaavaa kun monen perheen joulu on siittä kiinni, että olet muistanut soittaa kaikille ja osotteet aikataulut yms on kunnossa.

Ja boonuksena vielä parin tunnin päästä lähtö 3 viikon reissulle Californiaan, johon ollaan vaimon kanssa vaan ostettu lentoliput, auto ja hotelli kahdeksi yöks, ja kumpikaan ei ole oikeastaan käynyt yhtään missään ennen tätä reissua. Onneks sentään edes osataan englantia.

Mutta eiköhän se tosta kohta helpota kun jää suomi taaksen jouluineen. Ihmettelen kyllä tämän kokemuksen perusteella miten kaikilla voi olla joku helvetin joulusterssi kun pitää vaan maata sohvalla ja syödä suklaata?

Mulla menee hermot facebookissa noihin koirakuviin. Mikä helvetin joulurakki? Ehkä savustettuna vois toimia. Mutta oikeesti, tessu ja kuusi, topi ja paketti, peku noutamassa kuusta, paku makaa sohvalla ja takana on hassu joululakki jne. :curs:

Ei mua muuten vituta, eikä oikestaan toikaan, yksi ihminenhän sitä laittaa vain yhden kuvan mutta miks ne kaikki tekee sen just nyt samaan aikaan?

Huppe, pakkiksen virallinen joulufanittaja. Alkaako sittenkin pinna kiristyä ja takki kääntyä? ;) Hei vähän nyt joulumieltä.

Itselläni on nyt ihan hyvä olo, ei edes vituta. Sain levättyä hyvin ja viettyä pari tipatonta päivää. Eli hyvää teki kropalle ja mielelle sittenkin lepo. Ylihuomenna taas sykkimään, kun alkaa arki. Ja tammikuusta ei tule tipatonta.

Ei se oo sun asia mitä kuvia ihmiset sinne laittaa, paskan vertaako muita kiinostaa. Yksinkertaisesti voi sulkea koko tilin jos se on noin rasittava paikka. En oo muutenkaan koskaan ymmärtänyt sitä et ihmiset itkee facebookista ja kuitenki käyvät sielä

Tämän normipaskan välttää helposti kun ei tee tunnareita koko lärvikirjaan. Miten tuo joulu eroaa normi lärvikirjapäivityksistä? Ei ole tonttulakkeja päässä?
Joulun pyhien aikaan ihmisten päivitykset vaan sattuvat olemaan keskimääräistä huonompia. Mulla koko paska on käytössä lähinnä siksi, että sillä on suhteellisen kivutonta sopia isomman porukan kesken tapaamisia, treenejä yms. ja pitää yhteyttä kauempana asuviin kavereihin. Sitten on olemassa vielä sellaisia salattuja ryhmiä, joissa on ajoittain ihan mielenkiintoisia juttuja.

Jaa'a, jos olisin sulkenut Pakkistilin ja lopettanut palstan lukemisen ensimmäisen kerran kun tuli ärsyttäivä tai paskoja postauksia vastaan niin eipä olisi tarvinnut montaa viestiä kirjoittaa. Voisikohan kuitenkin olla niin, että ihminen arvioi asioiden hyvät ja huonot puolet ja jos hyviä on enemmän niin siitä pidetään kiinni, vaikka välillä ärsyttääkin?

Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta on tylsää. Yhä vahvemmin tuntuu siltä, että jos vain mitenkään on rahaa (no onhan sitä, kun riittävän hyvissä ajoin rupeaa säästämään edes pari kymppiä kuussa), niin reissaan tulevaisuudessa jonnekin vähän kauemmaksi ja mieluiten lämpimään jouluksi, karkuun paitsi kylmää, lunta ja pimeää, niin myös joulua. Harmi vain, että joulu on sesonkiaikaa turistirysissäkin, joten hinnat on juuri jouluksi hilattu aika korkealle. Alunperin meinasin vasta huomenna reissata ns. joulunviettopaikasta kotiin, mutta aikaistan paluuta päivällä. Kotona sentäs saa murjottaa yksin ihan miten päin vain ja voin kotigymillä heivata punttiakin.

On ikävä punttireeniä, täällä ei voi kuin käydä lyhyillä (koska on tullut niin perkeleesti lunta, eikä ole aurattu) juoksulenkeillä ja venytellä. Juu, ihan jees semmoinenkin liikunta on, mutta kun tekee mieli kunnon punttireeniä, niin ei sitä joku pieni (sekin rajoittunut jonkun muun tekijän, kuin mun tahtoni myötä) juoksulenkki voi korvata.

Mitä tulee nettiin, niin komppaan Ultimeciaa. Jos esim. fabossa jotkut päivitykset ärsyttävät, niin sepä on semmoinen noin 2sek ärsytys ja muuvin' on. Ihan ohikiitävä hetki vain, ei tunnu missään. Kumminkin yleensä on kyse mun makuun hyvistä tyypeistä noin niinkuin pitemmällä tähtäimellä ja kokonaisuudessaan.

Ei mua pahemmin vituta, mut kaipailen taas yksinoloa ja omaa rauhaa. Nää siskon tenavat on rakkaita, mut kovin melskaavia. Ens joulun taidan viettää pitkästä aikaa omin nokkineni. Mulle ei sinänsä ole mitään väliä, oonko kotimaassa vai ulkomailla jouluna, kunhan olis rauhallista.

Tämä nyt ei liity jouluun, mutta tämä on hyvä ketju avautua. Sillä tämä voisi liittyä hyvin jouluunkin. Eli ollaan soittu ketkä tulee uv:na meille kylään. Yksi niistä vaimon velipoika. No se sitten äsken soitti että tuo jonkun uuden sutturansa ja sen kersan meille uv:na yökylään. Ja vitun posket, ei muuten tuo! Saa sitten pysyä itsekin poissa jos ei mene järkeen. Meillä on ilman niitäkin jo sivittu 6 yövierasta ja muutenvaan niiden lisäksi käymässä 5 hengen perhe. Ei saatana tänne nyt vaan yhtäkkiä tuoda uutta väkeä ja vielä yökylään!

Se on ihan ok että soittaa ja kysyy, mutta sitten kun saa vastauksen että ei onnistu käytännössä mitenkään niin alkaa tinkaaminen siitä miten sitä nyt sitten mahtuu vaikka koko porukka sohvalle jne jne jne. Minä kun kaverin tunnen niin se ei tikkua ikinä ristiin laita minkään yhteisen tekemisen suhteen ja tähän astisia työttöystäviäkin on pitänyt suorastaan palvella, niin joo...vituiksi menee huolella.

Eli tän nyt voisi hyvin ajatella ihan tähän jouluunkin. Sovit jonkun porukan tulemaan ja sitten yhtäkkiä joku ilmoittaa että hups, tulee 2-3 tyyppiä lisää, joita et edes ole ikinä nähnyt. Järestä siinä sitten kaikki uusiksi.

Ei hyvää päivää miten ihmiset on välillä niin vitun tyhmiä.

...lisäks vituttaa ku saa ravata sululaisilla ihmettelemäs, joulu vois olla joka 4 vuosi, niinhän on myös olymppialaiset! :)
Ööö.. kuka pakottaa ravaan sukulaisissa koko joulun? Sinä niitä sun omia jalkojas luultavasti ohjaat. Joten en tajua miks joku pilaa OMAN JOULUNSA sillä että ravaa sukulaisilla, koska näin nyt vaan on aina tehty ja kuuluu tehdä? Hei haloo käy siellä sukulaisilla vaikka elokuun 3. päivä, niin varmana ilahduttaa enemmän. :)

Tän päivän jouluruokaan kuuluu parhaillaan makkaraperunat raejuustolla. Jääkaapissa eniten jouluruokaa muistuttava taitaa olla HK:n ohuenohut keittokinkku. Parempi juhlia joulua muualla kun kotona, niin koti saa olla suht jouluvapaa alue.

Ensimmainen joulu ulkomailla asuessa ja menipa kivuttomasti. Muutamaa kaveria nain (huom.humoristit, ei naitu :D), loppu aika meni urheillessa, pelatessa ja leffoja katsellessa. Sukulaisille jouluntoivotukset, tekstiviestilla.

Tasta taytyy ehdottomasti ottaa tapa. Ehka ensi vuonna paasen toihin jouluksi, duunissa on kuitenkin ihan kuollutta ja bonukset juoksee.

e. Tsekeissa ihmisten tapa juhlia joulua, tai mita tahansa juhlaa, on ryyppaaminen. Sopii mulle, mieluummin sita siemailee olutta kun tuskailee jossain jouluruuhkissa. Yhtaan joululauluakaan en ole joutunut kuuntelemaan!
Joulumarkkinoilla tuli kaytya yhden mimmin kanssa, mutta se oli jopa ihan mukavaa. Varsinkin kun tarjolla oli erilaisia lampimia alkoholijuomia.

e. Tsekeissa ihmisten tapa juhlia joulua, tai mita tahansa juhlaa, on ryyppaaminen. Sopii mulle, mieluummin sita siemailee olutta kun tuskailee jossain jouluruuhkissa. Yhtaan joululauluakaan en ole joutunut kuuntelemaan!
Josta tuli mieleen... Miksi ihmeessä suomalaisten suosituin joululaulu kertoo kuolleesta lapsesta? Tokihan se ois kamalaa viettää iloista juhlaa vaikka nauramalla ja pitämällä hauskaa (jos nyt unohtaa sen viinan ja kirveellä perhe hankeen -systeemin)!!!

Josta tuli mieleen... Miksi ihmeessä suomalaisten suosituin joululaulu kertoo kuolleesta lapsesta? Tokihan se ois kamalaa viettää iloista juhlaa vaikka nauramalla ja pitämällä hauskaa (jos nyt unohtaa sen viinan ja kirveellä perhe hankeen -systeemin)!!!

Kai se synkistely sopii meille. Itsenaisyyspaiva, joulu, kaikki on sellaista synkistelya.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom