Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mua noi jouluvalot niinkään haittaa, kiva saada kaupoille valoa kun on muutenkin niin pimeää. Mutta sitten se saakelin hössötys ja krääsän/konvehtien kelkkominen lava tolkulla marketteihin jo lokakuussa. Sitten ollaan innoissaan kun saadaan lahjaksi jotain muka hyvää suklaata, joka on seisonut hyllyssä kuukausia. Joulukin olisi ihan mukava jos voisi vaan olla, syödä ja tehdä mitä lystää. Perheellä lähtee se hössötysprosessi ihan lapasesta
Koska muuten ihmiset yleensä on alkanut joulua vihaan, siis minkä ikäsinä ja mistä se on lähtenyt?
Niin, ehkä omassa lähipiirissä ei vaan ilmene tuota hössötystä. Enemmänkin se on vaan rauhottumisen juhla.Mä en vihaa itse joulua. Mä vihaan sitä hössötystä mikä alkaa heti ku kesä loppuu ja ihmisten paniikkia lahjoista, ruuista, vapaista, järjestelyistä, koristeista, joulupukista, lumiukoista, tontuista, enkeleistä, kuusista, kynttilöistä ym.
Joulu on ihan liian vakavan olonen juhla ennen ku se ees on. Tässä syy miks mäki kirjottelen tähän ketjuun... Kirjotan myös joulufanitus-ketjuun vai mikä se oli, mutta eri syistä. :D
Niinhän sinä sanot, mutta Teuvon takalasissakin kynttelikkö heiluu, kun kiusaat mopoautoilijota. :DItsehän en sekoa.
Voi verrata varmaan häihin. Iloinen juhla ja morsian poraa keskellä juhlaa, kun kaukkuun olikin tullut mansikat vattujen keskelle. Sama pätee jouluun. Mutta nyt porataan sitä, kun kaikki ei halua hössöttää ja ostaa lahjoja. Ihmisillä on vaan niin korkeet odotuksen, että ei osata enään ajatella miltä toisesta tuntuu. Vertaan tätä siis siihen, kun joku aiemmin kirjoitti että tulee sukusota, jos ei käy vieraissa tai hössötä lahjojen kanssa.Kaikki iloiset juhlat mihin liitetään tyhjä häslääminen ja ressi siitä että on "pakko sitä ja tätä ja tuota" menee pilalle. Olis mukava vaan syä hyvin ja nautiskella olosta rakkaiden ihmisten kans, mutta vitut.