Joulu tulee...

vilma-liina sanoi:
Joulu on ihan huippua aikaa, pimeetä, kynttilöitä, hiljaista tunnelmaa. Jouluruokien ja leivonnaisten tuoksua.
Tuohon kun lisätään, että jouluaattona mennää tekemään kunnon jalkatreeni, jonka jälkeen voi vähän cheatata. Joulupäivänä käydään testaamassa miten penkki kulkee kunnon tankauksen ansiosta sitten tapaninpäivänä itketään sitä ruokamäärää ja mussutetaan riisiä ja seitä ja kattelaan Cutlerin leffaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota Änkkäri pukki mukaan salille,se on iso äijä,jaksaa varmaa kyykätä isoja rautoja;):D

varmaankin töissä jouluna :hyvä:

NGV miksi täytyy esittää "tosibodaria " ? Siis kuinka typerää on tulla internettiin jauhamaan paskaa että kuinka kova jätkä on kun vetää jalkatreenit jouluna ? Siis kuinka joku voi olla noin typerä ....

NGV miksi täytyy esittää "tosibodaria " ? Siis kuinka typerää on tulla internettiin jauhamaan paskaa että kuinka kova jätkä on kun vetää jalkatreenit jouluna ? Siis kuinka joku voi olla noin typerä ....

Samaa mieltä asiasisällöstä, mutta tuossa sinun tekstin muotoilussa ja ulkoasussa on vähän hiomista.
"..siis kuinka typerää....siis kuinka joku..."

PS. Hyvää Joulua :piis:

Todennäkösesti koko joululoma jouluaattoa, joulupäivää ja tapaninpäivää myöten töissä. Omasta toivomuksesta tosin.

normi sanoi:
Mitä esittämistä tässä taas muka oli? Jos en ihan väärin ymmärtänyt tämän threadin ideaa, eli kuinka aijot viettää joulun etc. niin mikäs vika tuossa on? Ei tuo ole esittämistä. Et varmaan olisi sanonut mitään, jos olisin sanonut että vien kynttilöitä haudalle, kuuntelen joulurauhan julistuksen ja silloin et olisi sanonut juuri mitään. Auta armias, kun sanoin, että yleensä olen mennyt vetämään jalkatreenit jouluna, nii sitte ammutaan heti alas.

wtf? Tollaset pakkolomathan on parhaita treenipäiviä kun ei paljon muutakaan menoa ole. Jouluaatto on just passeli kyykkypäiväksi kun palautuminen on varmaa.

wtf? Tollaset pakkolomathan on parhaita treenipäiviä kun ei paljon muutakaan menoa ole. Jouluaatto on just passeli kyykkypäiväksi kun palautuminen on varmaa.
Komppaa..
Lomaa 1,5 viikkoa ja kovaa treeniä:whip:
Nimimerkillä: Vaikka juhannuksena salilla :evil:
ps. perheettömänä joulu on oikeesti todella perseestä

Hyvähän on olla innoissaan :D
Eikä änkkäri kyllä mitään esitä. se on ASENNETTA:rock:
ens kuussa joulu:D

NGV
Blog Entries: 55

e.
enpä sanokkaan ettei mene tappeluksi.

Mitä esittämistä tässä taas muka oli? Jos en ihan väärin ymmärtänyt tämän threadin ideaa, eli kuinka aijot viettää joulun etc. niin mikäs vika tuossa on? Ei tuo ole esittämistä. Et varmaan olisi sanonut mitään, jos olisin sanonut että vien kynttilöitä haudalle, kuuntelen joulurauhan julistuksen ja silloin et olisi sanonut juuri mitään. Auta armias, kun sanoin, että yleensä olen mennyt vetämään jalkatreenit jouluna, nii sitte ammutaan heti alas.

Itelläkin on ollut tapana käydä jouluaatto aamuna vetäsemässä reeni. Samalla saa ruokahalun kiihdytettyä äärimmilleen, uppoaa kinkku sun muut herkut sitten maksimaalisen hyvin :)

Tänäkin vuonna töissä. Ainakin toivottavasti. Ei tartteis miettiä menenkö isän vai äidin luona käymään. En ole koskaan ollut oikeen joulun perään kun synttärit on ihan siinä joulun alla ja "Eero saat nyt synttäri- ja joululahjan samalla kertaa" x 23 vuotta. Mut ompahan työpaikalla hieman normaalia rauhallisempaa.

Mä en ymmärrä tuota, että jos synttärit sattuu joulun tienoille, niin etenkin pienelle lapselle annetaan sit synttäri- ja joululahjat samalla kertaa.
Meillä yhdellä lapsista on synttärit jouluaattona, mutta järkätään aina juhlat etukäteen ja juhlitaan synttärit synttäreinä. Lapsihan on eriarvoisessa asemassa, jos muilla sisaruksilla on synttäijuhlat ja omat synttärit menee joulun kanssa siinä samassa.

Mä en ymmärrä tuota, että jos synttärit sattuu joulun tienoille, niin etenkin pienelle lapselle annetaan sit synttäri- ja joululahjat samalla kertaa.

Meillä pidetään kyllä tarkasti huoli siitä, että synttärijuhlat on erikseen. Toki tämä vähän hämärtyy, kun sukulaiset asuu kaukana ja sit yleensä nähdään juuri joulun aikaan ainoastaan, mutta kummien ja kavereiden kesken juhlitaan reilusti ennen joulua (n. vko). Nuorempi tyttäreni on syntynyt 23.12. ja itellä kun synttärit on joulukuun viimeisenä päivänä, niin tiedän miten tärkeetä toi on. Ihmiset kyllä on kautta aikain juhlinu mun synttäripäivänä, mutta ei kuitenkaan muistanu että mun synttärit sattuu oleen samana päivänä. Se on tympäissyt mua aivan viime vuosiin asti. Nyt kun ei niillä synttäreillä oo enää niin väliä, niin ei haittaa, ja kyllähän mun rakas veli ja vanhemmat aina muistaa kuitenkin. Mies on kyllä unohtanu... :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom