Joulu tulee...

Itse vetäisin jo litran glögiäkin kun huomasin postissa useita joulu-aiheisia mainoksia. Tosin eipä tule Joulua tänä vuonna paljon vietettyäkään, ehkä jossain Tanskalaisessa raflassa voisi käydä maistelemassa vaihteeksi tanskalaista Joulua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taasko sekin jo tulee. Odotan innolla taas kaikkia kivoja juttuja, kuten:
- stressiä
- ylitöitä
- Kylässä ramppaamista. Meillä sekä muiden luona
- salit on taas saleen kiinni
- Joulubiisit soi koko ajan joka paikassa
- Kaikkialla näkyy vaan punasta ja valkosta

Onneks jouluna saa ehkä piparia

Mulle tuli joku kiehtova "joulu maalla" -lehti ihan nimellä. Kiitti vitusti, täällä betonibunkkerissahan se menee ja välipäivät töissä. Ei sillä, että muutenkaan olisi tapana juhlia joulua, mutta harvemmin tulee mahdollisuutta mennä kokkinerosukulaisille bulkkaamaan.

Perskules oli tullut sama tännekin. Joko jonkun askartelupaskartelu Modan kylkiäisenä tai sitten jonkun sisustuslehden.

Tänä vuonna olen viisas, ja poistun maasta heti joulukuun alusta. Jää kaikki jouluperseily siis mukavasti väliin. Tilasin jo itselleni joululahjaksi lentokoneeseen menomatkalle odottamaan 18 yo Caol Ilaa. Tällä hetkellä ei sitten harmita yhtään, että pidän osan lomista vasta loppuvuodesta. :joulu3:

Mikäs sen mukavampaa, etenkin kun ennen joulua tulee veronpalautuksia kivasti: voi siis ostaa kivoja lahjoja, myös itselle ;)

Tavallaan ahistaa, kuten kaikki muutkin koko-perhe-yhes-jes-kivaa juhlat, sattuneesta syystä. Onneksi tällä kertaa pääsen kai aattona töihin (pitää varmaan kohtapuoliin alkaa jo kysellä pomolta, et "pliiiissssss, saaks mä olla aattona töissä, jooko, kiltti...?":D).

Taasko sekin jo tulee. Odotan innolla taas kaikkia kivoja juttuja, kuten:
- stressiä
- ylitöitä
- Kylässä ramppaamista. Meillä sekä muiden luona
- salit on taas saleen kiinni
- Joulubiisit soi koko ajan joka paikassa
- Kaikkialla näkyy vaan punasta ja valkosta

Onneks jouluna saa ehkä piparia
Haha, sama whinetys kuin vuosi sitten :D (katso sigu)

Varma joulun lähestymisen merkki, kun jouluketju pomppaa pakkiksella esille. Kohta puoliin kai aukeaa perinteikkäät Jouluvitutus ja Joulufanitus -threadit.

Joulu on jees tiettyinen perinteineen, mutta turhan vouhkaamisen jätän muille. Sen takia pyrin sulkemaan joulun mielestäni vielä marraskuun puolelle. Sitten katsellaan uudelleen. Tulis nyt ensin pysyvä lumipeite.

Josko ensi vuonna saataisiin taas tätä vuotta ja viime vuotta aikaisemmin aikaistettua sitä ostobuumia.
Ihana kaupallinen joulu ja ylisuuri tavaroiden kulutus.:down:

Haha, sama whinetys kuin vuosi sitten :D (katso sigu)

Nii-in, mutta mä en pääse eroon tästä melankolisesta realismisuudestani.
No voishan sitä nyt tänä vuonna kaivaa jostain sitä joulumieltä.:dance: (tarvis olla punanen banaani):joulu3:

(tarvis olla punanen banaani):joulu3:
Tai sitten jotain glöginmakuista palkkaria...:joulu3:

Mä ainaskin odotan joulua ja sitä, että ehtii viettää aikaa kaikkien tärkeitten parissa.:haart: Loirin joulukonserttia, jouluruokia ja niitten valmistamista...:)

Joulu! Jouluna saa syödä :) Saisinkohan lahjaksi vetohihnat?

Odotan kauhulla joululauluja. Vittu että niitä lällätyksiä ei jaksa ihminen kuunnella. Ja joudun treenaamaan (kuitenkaan ei ole auki) Peurungan kupolissa. Odotan kauhulla, toivottavasti YKSIKÄÄN vanha koulututtu ei tule vastaan.

Mulla on aina ihan positiiviset pössikset joulun suhteen, mutta en silti hyväksy sitä, että joulumainoksia alkaa tippumaan postiluukusta jo lokakuun ekoina päivinä. Joulun pystyy kehittämään kasaan pienellä vaivalla, jos haluaa, eikä siitä tarvi mun mielestä stressata ollenkaan. Mulle riittää, että saa olla lähimpien ihmisten parissa joulunajan ja ihan oikeesti seurustella niiden kanssa rauhassa, valvoa myöhään ja pelata seurapelejä niin myöhään kuin jaksaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom